Jump to content

2010.05.03 Blackburn B


gunnersfan

Recommended Posts

Hva er det egentlig som skjer utpå banen. Hvem sin skyld er det at Arsenal ligger under nok engang`?

Er 3.plassen i fare? Ja, om vi ikke tar 3poeng idag så er den det.

 

Dommeren må nok ta mye av skylda men vi presterer dårlig i tillegg.

1 poeng er nok da ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Kjenner jeg blir provosert av denne mangelen på vilje blant de som labber rundt der ute. Det er så lite kreativt og håpløst at jeg nesten blir flau. Det er virkelig en STOR klasseforskjell på Fab og Nasri. Hvor ofte presterer denne franskmannen over gjennomsnittet?

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen føyer seg pent inn i rekken av tragiske kamper. Og vi skulle liksom ha sjanse til å sikre oss ligagullet dersom Chelsea og Man U snublet?

 

Fortjent tap for Arsenal. Laber innsats over hele linja. Spillerne og Wenger må nok en gang gå i seg selv. Hjelper ikke å skylde på dommeren og motstanderen.

 

Merker at jeg blir i dårlig humør av dette…

Link to comment
Share on other sites

Uff denne kampen må glemmes fortest mulig. Ikke mye positivt å si om noen idag. Usedvanlig svakt.

 

Og reprisen viser tydelig at fabianski fortsetter den gode trenden med et tabbemål i hver kamp.

Fatter ikke at Mannone ikke får stå.

En ny keeper MÅ være førsteprioritet nå.

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg blir provosert av denne mangelen på vilje blant de som labber rundt der ute. Det er så lite kreativt og håpløst at jeg nesten blir flau. Det er virkelig en STOR klasseforskjell på Fab og Nasri. Hvor ofte presterer denne franskmannen over gjennomsnittet?

 

Tror hele laget bare venter til sesongen er over og de kan fokusere på 10/11 sesongen. Dessverre for oss begynte dette laget allerede å drite i sesongen selv om vi fortsatt hadde en meget god sjanse på gullet.

 

Vilje er noe vi virkelig mangler i dette laget, samtidig som vi har et utrolig forutsigbart spill for tiden.

 

Når det gjelder Nasri føler jeg faktisk at han er langt bedre på kanten enn han faktisk er i midten. Bortsett fra en god kamp mot Porto har han vært svak hver gang han har fått anledning til å spille i Cesc rollen. På kanten bidrar han mer enn hva Rosicky gjør, mens Rosicky bidro langt mer på midten i den éne kampen han fikk spille i Cesc rollen.

 

Pinlig innsats av guttene i dag. Er ingen tvil om det.

 

+ Robin scorer yet again mot Blackburn

 

- Alt annet

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 3 2010, 05:33 PM) 197301[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Liker veldig godt det siste leddet av formasjonen med Walcott - van Persie - Vela, men midtbanen med Eboué som anker istedet for Song så syntes jeg virkelig at Eastmond burde få spilt.

 

Ellers artig med Djourou og Gibbs på benken igjen. Håper virkelig at Vela skinner i dag!

Veldig spennende lag, Song og Clichy er tydeligvis skadet, spent på hvordan Eboue takler balanseposisjonen på midten, jeg tenker at han kan blotte seg litt for lett men gjett hvem som vet dette best ;)

Wenger knows

Må si at jeg ikke stoler på Wenger lenger. Trengte kun 1poeng her for å sikre 3.plassen. Nå gjenstår det en vanskelig kamp mot Fulham og med tap der, og hvis Tottenham vinner de to siste så endre vi på 4.plass med Tottenham på 3.plass. Sjangsene for at det skjer begynner å bli ganske store. Spillerne virker totalt umotiverte ut. Og som du sier Arshavin, hvor blir av Song, Clichy og Bendtner. Er de skadet?

Om de ikke er skadet så sier jeg: Takk Wenger for at du gjør kampen om 3.plassen alt for spennende.

Link to comment
Share on other sites

Kommentatoren er vel faktisk en av de få tingene som er litt underholdene her.

 

 

Nei, denne kommentatoren var tragisk og ingenting annet.

Presterer å si at det var Sol som dyttet Fabianski inni målet på nr 2 til blackburn, er det mulig??

Svære Samba presset jo både Sol og Fabianski inni målet

Link to comment
Share on other sites

Hva faen har skjedd med Bendtner, Song og Clichy siden sist?????????????????

 

Ja, det lurer jeg også på. Hvorfor i all verden kan ikke RVP spille på topp med Bendtner? Traore har vel bevist at han ikke er god nok. Diaby roter jo som bare det. Bruk Song!!!

Link to comment
Share on other sites

Håpte på en bedre annen omgang, hva fikk vi? en ekstremt elendig annen omgang av en gjeng som knapt slo to pasninger rett, Arsenal er i fullstendig oppløsning nå på slutten av sesongen og det er trist og flaut å se på. Selvfølgelig hadde det ikke sett sånn ut med Cesc, Song, Gallas, Vermaelen og Clichy på banen, og vi blir snytt for straffe, MEN HALLO?? vi taper i dag fordi vi taper nesten ALLE DUELLER! teknisk ser vi helt fortapte ut, ingen rytme, kun Campbell virker å bry seg nevneverdig.

Nei, denne sesongen kan ikke avsluttes fort nok... fordelen med denne grusomme avslutningen er at Wenger nå må ta grep.... Så utrolig skuffa IGJEN.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski er skyld i begge målene. Drittkeeper.

 

Wenger må gå hvis han ikke tar en solid ryddesjau i sommer:

 

100% ut: Fabianski, Eduardo og Silvestre

 

80% ut: Vela, Diaby, Almunia, Traore

 

Jeg bare spør: Hvor mye daukjøtt finner du i Chelsea og Manu(, eller for den saks skyld i Real, Barca, Inter, Bayern osv)? I utgangspunktet kun 2 i Manu og ingen i Chelsea, og av de to som er i Manu er én som faktisk gir såpass mye i hver kamp at han faktisk ikke er så verst (O`Shea), samt en som har så hjerte i klubben at han presterer over evne (Neville). Resten er ikke daukjøtt.

 

Ser man på Liverpool, ser man mye det samme (de mangler helt klart en venstreback og en spiss, samt kanskje en kreativ midtbanespiller). Men skal vi sammenligne oss med lag som blir nummer 7 på tabellen, eller skal vi være med å kjempe om seriegull? I år kan det fort hende at vi ender på 4.plass, og at det er14 poeng opp til Chelsea! Det er helt utrolig å tenke på med tanke på at det ikke er en veldig høy poengsum Chelsea vinner med i år!

Link to comment
Share on other sites

Fy faen dette tærer på humøret..

 

Kjenner jeg savner en keeper som på 2. målet, første og, roper ut "get the hell away from me!" med drap i blikket og dytter vekk alle som står mellom han og ballen.. Fabanski er bare en liten pingle som nærmest går å gjemmer seg bak Sol og håper han slår Samba i lufta, Mad Jens ville aldri ha tillatt det der

 

Fy faen jeg er så lei keepere, laber innsats og ikke minst tap.. For en tværs gjennom kjedelig sesongavslutning vi har hatt, tenk at vi kunne ha kjempa om gullet

 

Gi meg sommer ferie, silly season, VM og signeringer

Link to comment
Share on other sites

Uff denne kampen må glemmes fortest mulig. Ikke mye positivt å si om noen idag. Usedvanlig svakt.

 

Usedvanlig svakt? Har du sett de siste 3-4 kampene? Vi er så utrolig langt unna Chelsea og Manchester United spillemessig at det er helt tragisk å se hvor langt vi har falt de siste 6 ukene. Vi spiller uten mål og mening og det virker som om spillerene ikke vet helt hva de skal gjøre. Det fins liksom ikke noe plan b når det IKKE er mulig å knø seg gjennom lenger.

 

Diaby, Silvestre, Vela og Eboue har ingenting i denne klubben å gjøre om de fortsetter på denne måten. Midtbanen vår er helt fraværende og det er skummelt å se hvor svakt forsvaret er. Jeg tror laget kollapset mentalt etter at vi ble slått ut av Barcelona og Wenger har nok en enorm jobb å gjøre foran neste sesong. Tottenham og City har fått smaken av blod og de kommer nok til å handle en del i sommer og da kan ikke Wenger sitte på gjerdet og skryte "talentene" Diaby, Denilson osv. opp i skyene og love gull og grønne skoger med det mannskapet vi har i dag. Det må STORE utskiftninger til.

Link to comment
Share on other sites

Nå gjenstår det en vanskelig kamp mot Fulham...

Fulham stiller trolig med reservelaget, vil ikke kalle det en vanskelig kamp, uansett hvor dårlige og umotiverte vi er for tiden. Det er også bare Chelsea og Manu som har slått oss på Ashburton denne sesongen. Easy.

Link to comment
Share on other sites

Selv en hyperoptimist som meg må innse at dette var helt grusomt. Forferdelig lite sluttprodukt og veldig forutsigbart. Walcott må lære seg å gå innover i banen når backen inviterer til det, det samme gjelder Sagna som gjør veldig lite konstruktivt. Noen få lyspunkt er det. RvP er god, Eboue og Campbell likeså. Ellers er det lite å rope hurra for. Jeg trodde vi skulle se mange spillere som håpet å vise seg fram foran VM. Dette er en av de få gangene vi faktisk fortjener å tape. Apefotball til tross, hjemmelaget var klart best. Andreomgangen er noe av det svakeste jeg har sett av Arsenal i år. Fulham kommer til å spare spille i den siste runden pga finalen, så jeg forventer at vi avslutter med en solid seier.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...