Jump to content

Joe Hart


bergkampje

Recommended Posts

Ifølge Skysports/The Sunday Mirror melder at vi er i ferd med å legge inn et bud på den meget gode talentfulle engelske keeperen Joe Hart. Om dette stemmer sier jeg ja takk! Alle snakker om store navn, vel Joe Hart er allerede veldig god og ung, dette er kanskje ikke så dumt?

Link to comment
Share on other sites

[...]dette er kanskje ikke så dumt?

Nei, så absolutt ikke! Han er vel i ferd med å bli PFA Young player of the year, og har stådd veldig bra i de kampene jeg har sett han spille denne sesongen. Har ikke vært noen tvil om at han hadde talent siden han sto for Manchester City.

 

Han er Engelsk, og til tross for at han er ung, så er det på denne måten Real Madrid har fått på plass en så god og trofast keeper i Iker Casillas. Det finnes veldig mange eksempler på unge keepere som har blitt veldig gode i toppklubber til tross for at de ikke er så veldig gamle.

 

Ser på Hart som en veldig allsidig keeper som er god på det meste. Hans største styrker jeg har lagt merke til må vel være reflekser eller en mot en situasjoner. Ganske likt Almunia, men Hart har så mye større potensiale enn Almunia at jeg ikke har ord.

 

Spørsmålet er hva vi skal gjøre med Sczeczny. Jeg foreslår at vi da låner han ut i to-tre sesonger, så kan den som ligger best an da bli førstekeeper mens vi kan selge den andre. Ingen tvil om at de begge to er veldig spennende målvakter, med store karrierer forran seg.

 

Ingen tvil om at han vil komme godt overens med Eboue, hvertfall... :P

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal alt være så forbanna ungt hele tiden. Hva med rutine? Alle de beste keepere er godt opp i årene.

 

Denne klubben må virkelig åpne den gjerrige lommeboken sin å kjøpe rutinerte spillere.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal alt være så forbanna ungt hele tiden. Hva med rutine? Alle de beste keepere er godt opp i årene.

 

Denne klubben må virkelig åpne den gjerrige lommeboken sin å kjøpe rutinerte spillere.

Haha, du mener at vi er gjerrige om vi kjøper Joe Hart, en av de mest lovende keeperne i verden? Han er allerede blant de beste i PL, MILEVIS foran de andre vi har i stallen.

Link to comment
Share on other sites

Joe Hart skuffer faktisk en del innimellom, men han er allerede mye bedre enn Almunia - og hvilket talent!

 

Jeg har ønsket ham til Arsenal tidligere, og det står jeg fast ved. Ja takk til Joe Hart i Arsenal

 

om det skal hentes inn en engelsk keeper, er nok hart det mest naturlige valget. personlig synes jeg det kun er james som er bedre av de engelske. ser egentlig for meg at det blir hentet inn en som er passert 30, eller at det blir satset på den unge polakken fra neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Skal vi kjøpe keepere som spiller i England syns jeg Joe Hart eller Craig Gordon er gode alternativ i forhold til kvaliteter og alder.

De kjenner jo også Premier League godt.

Link to comment
Share on other sites

Haha, du mener at vi er gjerrige om vi kjøper Joe Hart, en av de mest lovende keeperne i verden? Han er allerede blant de beste i PL, MILEVIS foran de andre vi har i stallen.

 

Nå skal det ikke mye til for å være milevis foran våre keepere. Jeg er enig at han er en god keeper. Hvis det stemmer at de har lagt inn bud på 8 mill. Så er det mye fordi han er engelsk. Jeg vil tro Wenger kan finne en bedre keeper til den samme prisen i et annet land. Uansett, jeg blir glad om han kommer. Men jeg vil så inderlig ha mer rutine.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal det ikke mye til for å være milevis foran våre keepere. Jeg er enig at han er en god keeper. Hvis det stemmer at de har lagt inn bud på 8 mill. Så er det mye fordi han er engelsk. Jeg vil tro Wenger kan finne en bedre keeper til den samme prisen i et annet land. Uansett, jeg blir glad om han kommer. Men jeg vil så inderlig ha mer rutine.

Fint at Hart er ung. Han har stått i mange slag og du trenger ikke være så veldig gammel for å ha rutine. Syntes flere av våre unge spillere begynner å bli rutinerte, for eksempel kapteinen vår.

Hart vil være et smart kjøp, uredd, ganske rutinert, engelsk og med mange år foran seg mellom stengene.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal alt være så forbanna ungt hele tiden. Hva med rutine? Alle de beste keepere er godt opp i årene.

 

Denne klubben må virkelig åpne den gjerrige lommeboken sin å kjøpe rutinerte spillere.

Alle de beste keeperne er opp i åra? Ja det kan stemme, men Buffon og Cassillas hadde vel knapt fått skjeggvekst da de slo igjennom. Og hvis du tror han kommer billig fra City, da tror jeg (med litt fallhøyde) at du tar feil.

Link to comment
Share on other sites

Da burde vel være mulig å få til en overkommelig avtale med City, men hvorfor gjorde ikke Wenger avtale når Kolo og han andre ble solgt i sommer.

 

United er vistnok ute etter Hugo Lloris, så blir vi sittende på gjerdet å vente som vi vanligvis gjør, så ender vi opp med ingenting som vi vanligvis pleier gjøre.

 

Om det blir Joe Hart eller noen andre, så må og bør denne handelen komme i stand tidlig. Tror mange klubber begynner å kikke rundt etter nye keepere, det er mange gode som begynner å trekke på årene rundt om kring og begynner å trenge erstattere. Samt de som mister sine til bedre klubber må jo ha inn nye.

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang spekuleres det om dette er vår redningsmann.

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/d...nn-3191038.html

 

Siterer: "Hart har holdt nullen i tolv kamper for Birmingham denne sesongen og seiler opp som en het kandidat til plassen mellom stengene for England i sommerens VM-sluttspill."

Det er jo fantastisk av en så ung keeper. Håper at han blir Englands Nr. 1 neste år, Green, Friedel, James eller hvem det nå er som står holder slett ikke mål !

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang spekuleres det om dette er vår redningsmann.

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/d...nn-3191038.html

 

Siterer: "Hart har holdt nullen i tolv kamper for Birmingham denne sesongen og seiler opp som en het kandidat til plassen mellom stengene for England i sommerens VM-sluttspill."

Det er jo fantastisk av en så ung keeper. Håper at han blir Englands Nr. 1 neste år, Green, Friedel, James eller hvem det nå er som står holder slett ikke mål !

 

Friedel har vel ikke akkurat noe mulighet til å bli Englands nr. 1. Men jeg synes absolutt at Hart har det som skal til for å plassere Green på tribunen.

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang spekuleres det om dette er vår redningsmann.

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/d...nn-3191038.html

 

Siterer: "Hart har holdt nullen i tolv kamper for Birmingham denne sesongen og seiler opp som en het kandidat til plassen mellom stengene for England i sommerens VM-sluttspill."

Det er jo fantastisk av en så ung keeper. Håper at han blir Englands Nr. 1 neste år, Green, Friedel, James eller hvem det nå er som står holder slett ikke mål !

 

Som refser har nevnt er Friedel amerikansk, men hvis han hadde vært engelsk hadde han tatt den drakten uten tvil!

Friedel har vært enormt stabil de siste 5-6 årene og har vært svært god. Ser ingenting galt i at han skulle vært Englands nr. 1.

Link to comment
Share on other sites

Joe Hart er blitt med på årets Premier League lag.

Ser for meg at Almunia og Fabianski går ut, og Hart og Lloris kommer inn. Men det skal en del til om det skjer.

Men jeg tror at Wenger har allt for mye tro på Fabianski.

 

Litt opptimistisk å tro at Lioris OG Hart kommer inn?

Link to comment
Share on other sites

Joe Hart er blitt med på årets Premier League lag.

Ser for meg at Almunia og Fabianski går ut, og Hart og Lloris kommer inn. Men det skal en del til om det skjer.

Men jeg tror at Wenger har allt for mye tro på Fabianski.

 

Jeg kan love deg at hvis vi er heldige får vi MAKS inn hart.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...