Jump to content

Joe Hart


bergkampje

Recommended Posts

Litt opptimistisk å tro at Lioris OG Hart kommer inn?

Må seie meg enig der. Å tro at vi skal få inn en "klassemålvakt" som reservekeeper er vel optimistisk.

 

Personlig så kunne jeg tenke meg f.eks. Hart inn som vår nr. 1 og å hente tilbake Szczesny som vår andremålvakt. Szczesny er kanskje ung, men ser egentlig på han som et av dei bedre alternativene som idag er i troppen.

Link to comment
Share on other sites

At vi både får Lloris og Hart er like sansynlig som at Hønefoss vinner CL. Det er to førstelagskeepere og tviler sterkt på at man kjøper to klassekeepere, der Wenger må benke en som forventer å spille fast. Unødvendig bruk av penger er det også.

Link to comment
Share on other sites

Må seie meg enig der. Å tro at vi skal få inn en "klassemålvakt" som reservekeeper er vel optimistisk.

 

Personlig så kunne jeg tenke meg f.eks. Hart inn som vår nr. 1 og å hente tilbake Szczesny som vår andremålvakt. Szczesny er kanskje ung, men ser egentlig på han som et av dei bedre alternativene som idag er i troppen.

 

Szczesny er den beste keeperen i troppen per dags dato mener jeg og, og bør innstaleres som andre\cupkeeper neste sesong..

 

Almunia kan stikke, Fabianski kan lånes vekk eller selges han og..

 

Førstekeeper: Lioris\Hart\Adler\Neyer\whatever

Andrekeeper: Szczesny

Tredjekeeper: Mannone

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

At vi både får Lloris og Hart er like sansynlig som at Hønefoss vinner CL. Det er to førstelagskeepere og tviler sterkt på at man kjøper to klassekeepere, der Wenger må benke en som forventer å spille fast. Unødvendig bruk av penger er det også.

 

Prøver du å si at Hønefoss er dårlige? :) Hønefoss blir nok liga vinnere innen 3 års tenker jeg.

 

Men på den seriøse siden, hvor god er egentlig Hart? Har han bare hatt en god sesong? Vil hans kvaliteter skygge for erfarings mangelen? Har aldri tenkt noe over Hart, og håper noen seriøse her kan legge litt lys på saken for oss andre. Husk at Almunia også har hatt en dugelig sesong i premier league.

Link to comment
Share on other sites

Hvis en skal tro Wengers uttalelse om at "alle rykter i media er feil" så er ikke Joe Hart aktuell.

 

HVIS man skal tro Wengers uttalelse. Jeg har trodd på uttalelsene hans før, og de har ikke alltid stemt, i alle fall ikke slik jeg har tolket dem. Men det kan jo være at Wenger mener at alle ryktene inneholder feil, selv om de har gjettet rett spiller f.eks...

Link to comment
Share on other sites

Hvis en skal tro Wengers uttalelse om at "alle rykter i media er feil" så er ikke Joe Hart aktuell.

Selvsagt så skal man ikke tro på alle Wengers uttalelser når det gjelder aktuelle spillere.

For en manager å gå ut i media og bekrefte at han er interessert i å kjøpe en spiller, er vel i utgangspunktet prisdrivende.

Jeg kan vel ikke huske at Wenger har bekreftet interessen i en spiller før avtalen har vært i havn. Kan forsåvidt komme med et unntak vedr. Chamakh, men han er en spiller på fri transfer og som ifølge "ryktene" allerede har skrevet under for Arsenal. Nasri var også en spiller som hadde skrevet under en stund før ryktene ble bekreftet, men jeg kan ikke huske at Wenger viste en offentlig interesse før overgangen ble offentlig.

Link to comment
Share on other sites

Joe Hart har jo sagt at han ikke vil tilbake til City, dessuten så har City sagt at de skal gjøre storopprydning i laget. Blant annet skal de kvitte seg med Adebayor.

 

Siden Hart har sagt at han ikke vil tilbake, er det noe snev av sannhet i disse ryktene som kommer om at han skal bli kjøpt av Arsenal ?

Link to comment
Share on other sites

Joe Hart har jo sagt at han ikke vil tilbake til City, dessuten så har City sagt at de skal gjøre storopprydning i laget. Blant annet skal de kvitte seg med Adebayor.

 

Siden Hart har sagt at han ikke vil tilbake, er det noe snev av sannhet i disse ryktene som kommer om at han skal bli kjøpt av Arsenal ?

 

Det er ingen bortsett fra Mancini som faktisk vet om City skal gjøre en storopprydning i stallen. Så det blir bare spekulasjoner, det samme gjelder Hart. Det er ingen som kan vite om det er sannhet i ryktene før det står bekreftet på arsenal.com at han har skrevet under for oss.

Link to comment
Share on other sites

Manchester City-manager Roberto Mancini ønsker ikke å kjempe om Mesterliga-plass. Han vil kjempe om gull. Ifølge the Sun kan det derfor bli aktuelt å selge Shaun Wright-Phillips, Emmanuel Adebayor, Wayne Bridge og Stephen Ireland i sommer.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2893055.ece

 

Sikkert her han har lest det.

Link to comment
Share on other sites

Håper han drar til Quatar, Usbekistan, USA, etc og "forsvinner" fra fotballen

 

Så heldig er vi ikke.... går vel ikke så langt, erstatter vel Berbatov i Utd tipper eg..... ellers så er han vel egentlig en typisk Tottenham spiller.....

 

Men når det gjelder Hart så er han en spiller jeg svært gjerne ser i klubben. Han har alltid hatt et stort talent, og i år har han vist at han er på vei til å gå fra et tallent til en etablert toppspiller, neste sesong vil avgjøre om han klarer det.

 

Om Fabianski bli i klubben eller ikke, bryr jeg meg egentlig ikke så mye om, bare vi får inn en ny førstekeeper som aldri blir skadet :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...