Jump to content

Chris Smalling


mmaelan

Recommended Posts

minner litt om da vi signerte Ramsey. Da var også united ute på hjemmesida og sa at budet var godkjent osv. ( http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...newsid=6610831)

 

Får håpe det ender slik denne gangen også! :P

 

Hvis det ender slik så kan vi alle kose oss med å lese denne linken fra Manchester Uniteds hjemmeside.

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at Smalling signerer for oss. Virker som om løpet er kjørt.

 

Fulham bekrefter at de har kommet til enighet med Manure

 

"Should a successful medical be completed and final terms agreed the player will join Sir Alex Ferguson’s team at the start of the 2010/2011 season"

 

Altså er ikke alt håp ute, Smalling har ikke vært i Manchester i dag, og er fortsatt i London, ettersom han spiller kamp. Dermed er det kortere for Smalling selv å dra til nord-London for å forhandle fram en avtale, om da Wenger kom med et bud som aksepteres av Fulham.

 

Jeg krysser fingre for at vi får en ny Ramsey sak, spennende spiller for framtiden denne Smalling.

Link to comment
Share on other sites

I linken fra youngguns som ligger et par posts lengre oppe står det jo dette :

 

"Life long Gooner Smalling now looks to have the final decision on any move"

 

Det må jo sies å være en fordel ! :)

 

Spennende at det endelig skjer noe, vært uvanlig dødt !

 

EDIT: Helt syk hetsing av Wenger på YoungGuns.. Til og med de værste kamptråder på gunners.no kan ikke måle seg med den totale mangelen på respekt som vises på Y.G. Tragisk

 

Godt èn går imot disse idiotene : "Burn in hell you unthankfull motherfuckers" :P

Link to comment
Share on other sites

"Should a successful medical be completed and final terms agreed the player will join Sir Alex Ferguson’s team at the start of the 2010/2011 season"

 

Altså er ikke alt håp ute, Smalling har ikke vært i Manchester i dag, og er fortsatt i London, ettersom han spiller kamp. Dermed er det kortere for Smalling selv å dra til nord-London for å forhandle fram en avtale, om da Wenger kom med et bud som aksepteres av Fulham.

 

Jeg krysser fingre for at vi får en ny Ramsey sak, spennende spiller for framtiden denne Smalling.

 

Håper virkelig at du har rett! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det stemmer at Manu måtte betale opp mot £10M for Smalling så er det "Silly Money" etter mitt syn. Han har spilt 10 kamper for Fulham og var rimelig ukjent for meg inntil for 1 mnd siden.

 

At Manu er ute etter en spiller er ikke det samme som at vi skal sprenge banken for å kapre samme spiller.

 

Tiden vil vise om dette var en god investering for Sir Rednose.

Link to comment
Share on other sites

Nja.. Vet ikke jeg.. Det er jo ikke mange forsvarsspillere som slår igjennom tidlig. Han må åpenbart være et stort talent og 10 mill for et stort engelsk midtstoppertalent er ikke helt på trynet. Vi betalte vell noe lignende for den gang 16 år gamle Walott? Dog var ikke alt på en gang.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vel rykte på seg for å skal ha spillere på billig salg, slik er ikke fotball lenger bare Wenger som ikke har skjønt det. Ser man på de siste 4-5 siste åra har Wenger solgt drøssvis med spillere og kan ikke se han har solgt noen for dyre penger. Uannsett har vi gått glipp av mange spillere for de Wenger nekter å betale det klubbene mener spilleren er vært. Den dagen Wenger gir seg først da for vi virkelig vite om Arsenal styre har gitt kjøpe nekt eller det er Wenger selv som ikke vil kjøpe spillere. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er altfor mye for en så ung forsvarsspiller. Da går jeg heller for et nytt kjøp ala Thomas Vermaelen.

 

Skjønner forøvrig Wengers jakt på forsvarsspillere. Regner med at Silvestre og Senderos er historie når sommeren kommer. Da blir det tynt i rekkene.

 

Mest sannsynlig er Campbell også historie da, så vi kommer sannsynligvis til å trenge en ny stopper til sommeren. Med mindre Djourou og Nordveit utvikler seg så mye at de kan anses for gode nok back ups.

Link to comment
Share on other sites

Mest sannsynlig er Campbell også historie da, så vi kommer sannsynligvis til å trenge en ny stopper til sommeren. Med mindre Djourou og Nordveit utvikler seg så mye at de kan anses for gode nok back ups.

 

Syntes Djourou var en veldig god backup i fjor, men dessverre er han altfor skadeplaget til at vi kan stole på han gjennom en hel sesong. Vet ikke helt med Nordtveit, men har hørt han har gjort det veldig bra i Tyskland hittil, men tror (håper) nok det kommer en ny stopper inn i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...