Jump to content

Everton H, 09.01.10


ted_uh

Recommended Posts

ARSENAL-Everton

emirates, lørdag 9. januar klokka 16:00

canal + sport 1

 

etter at hengekampen mot bolton snødde vekk, skal vi ta imot dei blå frå liverpool for å prøve å repetere 6-1 frå sesongens første kamp. I alle fall så sant véret står oss bi, og det ser foreløpig bra ut (kaldt og opplett heile fredag og laurdag er siste melding). Også kjekt med hovedkamp på canal plus med tippekamp-pling og greier :)

 

siste ligakampar mot everton:

09/10-sesongen:

6-1 B, denilson, vermaelen, gallas, cecs 2, eduardo

08/09-sesongen:

1-1 B, van persie

3-1 H, nasri, van persie, walcott

07/08-sesongen:

1-0 H, bendtner

4-1 B, eduardo 2, adebayor, rosicky

 

 

siste 5 kampar for everton:

carlisle H, 3-1, vaughan, cahill, baines (fa-cup)

burnley H, 2-0, vaughan, pienaar

sunderland B, 1-1, fellaini

birmingham H, 1-1, bilyaletdinov

BATE borisov H, 0-1 (europe league)

 

startoppstilling forrige kamp (mot carlisle, 5-4-1): howard, neill, hibbert, neville, heitinga, baines, cahill, pienaar, bilyaletdinov, fellaini, vaughan

 

Everton er nr 12 i premier league, har vore veldig plaga med skader, og vann kun 2 ligakampar frå oktober til desember. På bortebane har dei 8 poeng, 1 av dei mot Chelsea…

 

Arsenal 5 siste kampar:

West Ham B, 2-1, Ramsey, Eduardo (FA-cup)

Portsmouth B, 4-1, Eduardo, Nasri, Ramsey, Song

Aston Villa H, 3-0, Fabregas 2, Diaby

Hull H, 3-0, Denilson, Eduardo, Diaby

Burnley B, 1-1, fabregas

 

Startoppstilling i forrige ligakamp: almunia, sagna, gallas, vermaelen, traore, diaby, song, ramsey, nasri, eduardo, arshavin

song er altså vekke, men både Denilson og Rosicky er klar til denne kampen.

 

Resultattips: 4-1, FM: arshavin

 

Kjør debatt!

 

Link til kampchat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Ja, foreløpig ser det greit ut med tanke på transport med unntak av veiene.

 

LONDON, EAST AND SOUTH EAST

 

Roads:

Poor driving conditions across the area, ice warnings in many regions.

 

On the London Underground there is a good service on all lines.

 

Air:

Gatwick open with some disruption to flight arrivals and delays to departures.

Heathrow open, with both runways clear, but further delays and cancellations were expected.

Luton and Stansted open but warning of disruption.

 

Kilde: sky

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper virkelig det blir kamp imorgen, selvom jeg har min tvil.

 

Tror og håper eventuelt på følgende lag:

 

Almunia

 

Sagna - Gallas - Vermaelen - Traore

 

Diaby - Denilson - Ramsey

 

Nasri - Arshavin - Eduardo

 

Jeg tror dette blir en reprise på forrige møte, og vi feier dem av banen med en solid 5-0 seier :)

Link to comment
Share on other sites

Nesten alle Premier League kampene er utsatt bortsett fra denne.

Idag tror jeg vi tar en ganske lett seier, men vi må ikke ta noe på forskudd!

Idag er det viktig å vinne, Man Utd kan fort gå på en smell mot Birmingham senere ikveld.

En av nøklene i denne kampen tror jeg er at Denilson må fungere som defensiv midtbane.

Tror vi tar en 3 - 0 seier, håper på dette laget:

 

Fabianski

 

Sagna-Gallas-Vermaelen-Traore

 

Ramsey-Denilson-Diaby

 

Nasri-Eduardo-Arshavin

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vett om denne kampen blir vist av et bettingselskap? Slik av vi får sett den på pc? Er det noen som har erfaringer med å se fotball på denne måten?

 

Meldte meg inn i bet365 for å se ligacup da Arsenal fremdeles var med. De sender ,såvidt jeg vet, ikke andre typer engelsk fotball.

 

Gleder meg som en liten unge til kampen i dag, er så alt for lenge siden vi har fått se vårt kjære lag i aksjon. Håper på Fabianski i mål og Rosicky fra start, ellers en standard oppstilling.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vett om denne kampen blir vist av et bettingselskap? Slik av vi får sett den på pc? Er det noen som har erfaringer med å se fotball på denne måten?

 

last ned tvu player du, og gå inn på myp2p.eu

 

der velger du arsenalkampen, og trykker på lenken som har tvu forran seg. da får du kampen i god kvalitet :)

Link to comment
Share on other sites

Meldte meg inn i bet365 for å se ligacup da Arsenal fremdeles var med. De sender ,såvidt jeg vet, ikke andre typer engelsk fotball.

 

Gleder meg som en liten unge til kampen i dag, er så alt for lenge siden vi har fått se vårt kjære lag i aksjon. Håper på Fabianski i mål og Rosicky fra start, ellers en standard oppstilling.

 

Lykke til!

Har prøvd meg innpå unibet, men finner ikke helt ut av det.

Ja håper også fabianski får tillit nå. Blir spennende å se om Denilson klare å fylle rommet etter Song.

 

last ned tvu player du, og gå inn på myp2p.eu

 

der velger du arsenalkampen, og trykker på lenken som har tvu forran seg. da får du kampen i god kvalitet :)

Jepp, får gjøre det i dag. Takk for hjelp.

Link to comment
Share on other sites

Glad for å se at det ser ut til at det blir kamp i dag, men syns det er litt rart at man rett og slett ikke avlyser hele runden ettersom det for øyeblikket kun er Arsenal - Everton og Birmingham - Man Utd som spilles.

 

Så klart bra for oss så vi slipper unna et enda tøffere kampprogram senere, men hadde vel egentlig vært like "fair" å utsatt hele runden og spilt den senere når man en eller annen dag har mulighet for å gjøre det. Anyway, gleder meg til kamp og håper vi klarer å ta med oss tre poeng i dag! Klokka er såpass mye nå at jeg regner med at kampen nå går som planlagt, ellers må det vel skje noe drastiske endringer med tanke på været.

Link to comment
Share on other sites

7 kamper er avlyst så langt, men det ser ut som om det blir kamp på Emirates i dag. Ikke noe ville vært bedre enn det. Det kommer til å bli en tøff batalje, men Everton mangler jo mange nøkkelspillere som Yakubu, Jagielka, Neville osv. Jeg er helt enig i Stian96 sin ønskede start 11'er. Jeg håper virkelig Fabianski får muligheten. Tradisjonen tro så er vel ikke Arsenal så veldig glad i kaldt vær og snø, men jeg minnes en kamp på Goodison i Januar 2008, med liknende værforhold. Da vant vi 4-1 og scorte altså 4 mål på 3 målsjanser.

 

COME ON YOU ARSENAL!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg utrolig mye til denne kampen, spessielt siden kampen mot Bolton ble postponed, noe som var en utrolig, bitter nedtur. Men nå er vi klar for fight og det kan vel nesten forventes at den "årlige" 7-0 seieren kommer i dag.

 

Lykke til!

 

 

Btw. anbefaler facebookbrukere å melde seg inn i denne gruppa:

http://www.facebook.com/?ref=logo#/group.p...47705086&ref=ts

Link to comment
Share on other sites

Laget iflg Arsenal.com: Almunia, Sagna, Gallas, Vermaelen, Traore, Denilson, Ramsey, Nasri, Diaby, Arshavin, Eduardo.

Benk: Fabianski, Silvestre, Eastmond, Merida, Emmanuel-Thomas, Rosicky, Vela

 

 

Laget er vel for såvidt ok, men selvsagt kunne det vert bedre. Men benker vår viser mer enn noe at vi har mange spillere som er borte akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...