Jump to content

Everton H, 09.01.10


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Laget vårt er preget av at våre 2 viktigste spillere er borte, fabregas og song... Van persie også, men vi har bevist at vi scorer mål uten han også...

 

I dag så har moyes hadt et taktisk overtak over wenger, vi får ikke spilt vårt spill...

 

Akmunia burde ikke stå i vårt mål etter min mening, men wenger mener noe annet..

Rosicky har en meget bra utsidefot:)

Link to comment
Share on other sites

Bra innlegg av Traore. Svakt å ikke nå den av Eduardo!

 

Hva i svarte er det Wenger driver med???

Greit at Eduardo ikke er i storform, men hva med Vela da??????

 

Eneste som kan redde dagen om vi spiller uavgjort, er om Manu taper. Spiller de uavgjort eller vinner er det liten tvil om at de har fått mer ut av dagen enn oss...

 

helt enig, vela har ingenting utpå der å gjør i dag, man må jo ha minst 10 min til å varme opp i en kamp, hvis du ikke er supersub da.. Eduardio begynte å bli litt varm i trøya, skulle gjerne hadt han utpå...

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig så fortjener vi ikke det pøkk i dag. Jeg skjønner virkelig ikke at det går an å levere en så puslete forestilling.

 

Det virker ikke som spillerne var tilstede i det hele tatt. At vi i det hele tatt får med ett poeng i dag syns jeg er griseflaks. Det er feil på feil på feil og innstillingen virker å være helt fraværende. Hva som har slått Traore vet jeg ikke, men det han leverte i dag var under en hver kritikk. Diaby var også fryktelig skuffende, tok seg så vidt opp på slutten av kampen. Almunia har en grufull inntreden på slutten, men det oppsummerer egentlig hvordan kampen var. Måten vi slipper inn 1-2 målet på er sjokkerende. Det finnes ingen kontroll defensivt.

 

Her må det absolutt forbedringer til foran neste kamp.

Link to comment
Share on other sites

1 poeng er ALT FOR DÅRLIG for et lag som liksom skal kjempe om ligagull. Vi voldtok Everton på Goodison, men karrer oss til 1 poeng på Emirates.

 

Flaut. Åpner ikke Wenger lommeboka NU!!! så kan vi glemme topp 3 plassering. Trenger en sentral midtbanespiller og en SPISS. Eduardo er ræva.

Link to comment
Share on other sites

Dette var ille. Jeg skjønner seriøst ikke hva Traore gjør i denne klubben. Fyren gjør tabbe etter tabbe. Greit nok om han hadde hatt et par dårlige inngrep, men fyren er helt krise! Konstant feilposisjonert, blir lett rundet av Donovan(!) og begynner å klage og grine som en liten unge ved flere anledninger.

 

Og Almunia...Ben Elfen, jeg er helt enig i alt det du har sagt om denne keeperen. Han kommer ut i ingenmannsland hele tiden og presterer til og med å nesten skade egne spillere. Vi er nødt til å få inn en ny keeper.

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt skuffa akkurat nå, men kampen sett under ett var uavgjort et greit resultat. Synes det skorter litt på innsatsen i dag, rart da vi har hatt en god pause og med seier kunne klatret helt opp i ryggen på Chelsea.

 

Kampens desidert største skuffelse er Almunia. Han viser dessverre nokm engang at han ikke er verdig en plass i Arsenals mål. Nå må Wenger snart ta affære.

 

Imers, hvor gammel er du egentlig?

Link to comment
Share on other sites

diaby er viser sine negative sider i 92 min, men er god i de siste 3... traore er rett og slett en livredd guttunge, som ikke passer som back(enda). denilson har nok ribbeinsbrudd etter kollisjonen med neville. han spiller svakt i dag. ikke hans naturlige posisjon. nasris dårligste kamp for arsenal? og almunia. hva skal en si? ikke er det dårlig. ikke er det forferdelig. det er rett og slett mye verre enn som så. vi skal være glade for at det poeng i dag. traore og almunia kunne lett avgjort denne kampen tidlig... er eduardo redd for å bruke høyre?

 

jeg sier som jeg har sagt siden i sommer, ny keeper, dm og spiss.

Link to comment
Share on other sites

1 poeng er ALT FOR DÅRLIG for et lag som liksom skal kjempe om ligagull. Vi voldtok Everton på Goodison, men karrer oss til 1 poeng på Emirates.

 

Flaut. Åpner ikke Wenger lommeboka NU!!! så kan vi glemme topp 3 plassering. Trenger en sentral midtbanespiller og en SPISS. Eduardo er ræva.

 

 

Velkommen til fotballverden. Ja, når vi spiller hjemme så forventer vi alltid 3 poeng, og det er heller ingen unnskylding idag heller. Men som sagt er 1 poeng bedre en 0.

 

Enig med at Eduardo er alt for dårlig. Hva har skjedd med han ?

Link to comment
Share on other sites

diaby er viser sine negative sider i 92 min, men er god i de siste 3... traore er rett og slett en livredd guttunge, som ikke passer som back(enda). denilson har nok ribbeinsbrudd etter kollisjonen med neville. han spiller svakt i dag. ikke hans naturlige posisjon. nasris dårligste kamp for arsenal? og almunia. hva skal en si? ikke er det dårlig. ikke er det forferdelig. det er rett og slett mye verre enn som så. vi skal være glade for at det poeng i dag. traore og almunia kunne lett avgjort denne kampen tidlig... er eduardo redd for å bruke høyre?

 

jeg sier som jeg har seagt siden i sommer, ny keeper, dm og spiss.

Støtter deg fullt ut på denne refseren.

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt skuffa akkurat nå, men kampen sett under ett var uavgjort et greit resultat. Synes det skorter litt på innsatsen i dag, rart da vi har hatt en god pause og med seier kunne klatret helt opp i ryggen på Chelsea.

 

Kampens desidert største skuffelse er Almunia. Han viser dessverre nokm engang at han ikke er verdig en plass i Arsenals mål. Nå må Wenger snart ta affære.

 

Imers, hvor gammel er du egentlig?

Jeg er ikke skuffet over Almunia. Det går vel ikke an å være skuffet over en som leverer som forventet...

Link to comment
Share on other sites

Det siste målet av Rosicky i dag var veldig viktig. Har ikke jubla så mye på lenge.

 

Naturlig nok vil mange drive dommedagsprofetier, og etter det jeg har lest i cover-it-live holder vi på å mister grepet på 4.plassen mener mange. Skjerp dere!

 

Vi ligger på 3.plass 1 poeng bak Manchester U. som skal spille en tøff bortekamp mot Birmingham om en halv time. Vi ligger 3 poeng bak Chelsea som har virket ustabile i det siste.

 

I dag spilte vi uten mange av vår beste spillere, og opptrer akseptabelt. Jeg har forsatt trua på gull i mai. Det er mange kamper som skal spilles forsatt.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til fotballverden. Ja, når vi spiller hjemme så forventer vi alltid 3 poeng, og det er heller ingen unnskylding idag heller. Men som sagt er 1 poeng bedre en 0.

 

Enig med at Eduardo er alt for dårlig. Hva har skjedd med han ?

 

Eduardo er helt ute av form, men syns heller ikke at han passerer inn i taktikken for øyeblikket og mye pga de to andre spillerne han har rundt seg. Med Nasri, Eduardo og Arshavin så blir det for puslete. Hadde han hatt en annen spillertype som Bendtner og RVP rundt seg så tror jeg det kunne vært enklere, men han blir for enkel å stoppe når han surrer rundt med ballen på egenhånd.

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Cesc er ute krever jeg at Rosicky får starte hver eneste kamp fremover. Vi forandret oss totalt etter at tsjekkeren kom inn, litt på samme måte som vi endret oss når Cesc kom inn mot Villa. Spillet begynte å flyte og vi kom til langt flere farligheter.

 

Synd det ikke skjedde før, men jeg håper Wenger lærte til neste kamp. En sentral midtbane bestående av Ramsey, Denilson og Diaby er desverre ikke kreativ nok, selv om Diaby var glimrende i dag.

 

I tillegg til at angrepet var alt for stillestående, var forsvaret horribelt. Midtforsvaret virker solid, men backene, spesielt Traore er alt for svak defensivt. God fart, men posisjoneringsevnen er alt for dårlig. Men så kan vi vel ikke kreve at tredjevalget på backen, som egentlig er bedre på vingen, skal være veldig solid bakover heller.

 

Almunia er god på strek, men helt forferdelig i feltet og som sweeper. Syns det er på tide å hente inn en ny sisteskanse. Han kan ikke klandres for noen av målene i dag, men det er kun marginer som gjør at han ikke taper kampen for oss.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke skuffet over Almunia. Det går vel ikke an å være skuffet over en som leverer som forventet...

 

I dag leverer han faktisk enda værre enn sitt vanlige svake spill. Setter i tillegg både Sagna og Traore i fare med spillet sitt, må være rimelig frustrerede for polakken å se på..

Link to comment
Share on other sites

Er hvertfall ingen tvil om at banens beste i dag var Almunia, hadde en stor kamp hvor han utstrålte selvtillit til forsvaret, plukket hver eneste ball som kom inn i boksen med stor selvfølge, og hadde man gode utrustninger.

 

Årsbeste av Almunia.

Link to comment
Share on other sites

Når det er en milestone på gang har Arsenal en tendens til ikke å møte opp. Så igjen i dag.

 

Almunia slår til med en ny rysare, men skal ha for redningen som gir oss muligheten til poenget. På den annen side .......

 

Største problemet i dag var på midten, der spesielt Ramsey ikke virket å ta inn over seg at motstanderene beveget seg raskt og målbevist. Diaby likeså, men han reiste seg etterhvert.

 

Så hadde det selvsagt hjelpt på med at alternativ til triple trekanter i feltet ..... the BANG solution!!

 

Alt i alt sitter jeg igjen med en ok følelse for ett poeng, fordi jeg alt for mange ganger har sett tegningen tidligere (ref. første setning).

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner seriøst ikke hva Traore gjør i denne klubben.

Slapp av litt nå da, Traore er 3.valget, bak Clichy og Gibbs.

 

Jeg er utrolig skuffet. Hele laget var ræva, og jeg er glad for at vi spilte uavgjort, noe mer fortjente vi ikke.

Det jeg ikke skjønner helt er hvorfor vi ALDRI spiller en hel forbanna kamp som vi gjorde de siste minuttene? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...