Jump to content

Un-retired Spillere


Legend14

Recommended Posts

Så ett kult spørsmål på teamtalk.

 

Hvis dere kunne, hvem ville dere hentet tilbake fra sin prime time av spillere som har lagt opp?

 

Jeg vil vel egentlig si Dennis Bergkamp, trenger vel ingen nærmere forklaring. Men jeg tror faktisk jeg hadde gått for David Seaman, av den grunn at vi sårt trenger en ny keeper, og det ser desverre ikke ut som vi får det med det første.....

Link to comment
Share on other sites

Mener du kun Arsenal spillere? Eller hvilken som helst spiller? :rolleyes:

 

Uansett av Arsenal spillere ville det nok blitt Dennis Bergkamp, med Tony Adams rett etter. Dog ville jeg gjerne hatt Vieira på sitt beste, selv om han ennå ikke har lagt opp.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 17 2009, 05:15 PM) 183357[/snapback]

Mener du kun Arsenal spillere? Eller hvilken som helst spiller? :rolleyes:

 

Uansett av Arsenal spillere ville det nok blitt Dennis Bergkamp, med Tony Adams rett etter. Dog ville jeg gjerne hatt Vieira på sitt beste, selv om han ennå ikke har lagt opp.

 

 

Kan vel være hvem som helst. Men har vel en følelse av at de fleste her inne ville hatt Arsenal spillere :D

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Dec 17 2009, 05:15 PM) 183357[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Mener du kun Arsenal spillere? Eller hvilken som helst spiller? :rolleyes:

 

Uansett av Arsenal spillere ville det nok blitt Dennis Bergkamp, med Tony Adams rett etter. Dog ville jeg gjerne hatt Vieira på sitt beste, selv om han ennå ikke har lagt opp.

Kan vel være hvem som helst. Men har vel en følelse av at de fleste her inne ville hatt Arsenal spillere :D

 

Zinedine Zidane på toppen av sitt spill hadde ikke akkurat vært å forakte heller B)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 17 2009, 05:33 PM) 183362[/snapback]

Zinedine Zidane på toppen av sitt spill hadde ikke akkurat vært å forakte heller :rolleyes:

 

Sant det, men da hadde han vel vært i Juve, og det hadde ikke vært noe posetivt for Arsenal :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...