Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

Australsk :D

 

Ja, fant det ut for noen dager siden. Men for å si det på en annen måte, nok en halvgod signering fra Liverpool. Dem gjør noen rare kjøp, men for meg toppet det seg da Jovanovic og Poulsen ble hentet. Spesielt sistnenvte, han har ikke vært god på fire år.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, fant det ut for noen dager siden. Men for å si det på en annen måte, nok en halvgod signering fra Liverpool. Dem gjør noen rare kjøp, men for meg toppet det seg da Jovanovic og Poulsen ble hentet. Spesielt sistnenvte, han har ikke vært god på fire år.

Det virker unektelig litt desperat ja med Jovanovic og Poulsen, men Brad Jones er jo hentet inn for å erstatte Diego Cavialeri som ble solgt.

Link to comment
Share on other sites

Da forsvinner Mascherano til Barcelona. Trist at Barca fikk tvunget gjennom denne overgangen. Når det er sagt har jeg ikke så veldig mye til overs for Liverpool så må innrømme at jeg kjenner et lite stikk av skadefryd :(

 

http://www.teamtalk.com/news/2483/6340761/...of-Barca-switch

Skjønner bare ikke hvor Barca skal få plass til alle spillerne sine. Hvis Cesc også drar neste sesong hvem skal da ut? Skal de bygge 2 lag?

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som har kontakter i Liverpool, supporterklubben, venner, etc? Skal kjøpe bursdagsgave til en kompis. Og tenkte å gi han en billett til en liverpool-kamp. Om noen kanskje kunne hjulpet meg med det, hadde det blitt satt stor pris på.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som har kontakter i Liverpool, supporterklubben, venner, etc? Skal kjøpe bursdagsgave til en kompis. Og tenkte å gi han en billett til en liverpool-kamp. Om noen kanskje kunne hjulpet meg med det, hadde det blitt satt stor pris på.

Kan ikke være en særlig god kompis. Hadde det vært en god en så hadde du vel skaffet han billetter til Emirates? :)

Link to comment
Share on other sites

Konchesky klar for Liverpool. Hvilke ambisjoner har dem egentlig? ;)

Han blir nok bare backup for Aurelio... Helt ok som det mener jeg. Spilt i PL lenge og har rutinen og et veldig godt venstrebein. Når det er sagt, tror jeg ikke Pool er i nærheten av å tenke på gull i det hele tatt i år. De må prøve alt de kan å spille seg inn i topp 4 igjen, hvis ikke kan det gå fryktelig dårlig for den klubben etterhvert...

Link to comment
Share on other sites

Han er da vitterlig en av de bedre backene med engelsk flagg.

 

Baines, Warnock, Cole, Gibbs, Bridge går Konchesky en høy gang. Tror Konchesky havner langt nede på en slik liste.

 

Simbad: Etter hva jeg har fått med meg har Hodgson valgt å bruke Agger på venstreback selv om Aurelio og Insua er i klubben. Så det virker som Konchesky er kjøpt for å bli brukt.

Link to comment
Share on other sites

Simbad: Etter hva jeg har fått med meg har Hodgson valgt å bruke Agger på venstreback selv om Aurelio og Insua er i klubben. Så det virker som Konchesky er kjøpt for å bli brukt.

Trodde Insua var gått jeg, men litt research viste at han ikke var det:) Ja, da høres det litt spesielt ut. Kanskje han velger å bruke Aurelio og Insua på kant(noe iallefall Aurelio har spilt mye før) og ha Agger som førstevalg på venstreback, med Konchesky som backup? Gjenstår uansett å se.

Link to comment
Share on other sites

Konchesky klar for Liverpool. Hvilke ambisjoner har dem egentlig? :P

Ambisjonen er nok topp 4. Konchesky er kanskje ikke noen verdensstjerne, men han er en hardtarbeidende "team player". Til syvende å sist så må man ha et lag, løsningen er ikke bestandig å kjøpe de man tror er best. Spiller for spiller så er det vel flere lag som er "bedre" en Manchester United, men de har innarbeidet en lagmoral og en vinnerkultur som gjør at de hevder seg uansett.

 

Liverpools ventre back har jo vært ett sårt punkt siden Riise og det var muligens et sårt punkt med Riise også, men ikke riktig så smertefullt ;) Konchesky er et godt kjøp i forhold til det de har. Han er god en mot en. Løpssterk og veldig høy arbeidsmoral

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Artig å se at Reina drøyer overtidssekundene på stillingen 0-0 på St. Andrews ;)

Nyervervelsen Konchesky spilte 77 min frem til han ble skadet. Agger var benket.

Av de andre nysigneringene til pool lot jeg meg skuffe over Christian "støttepassning" Poulsen!

Jeg tror de skal slite med topp 4 i år.

Link to comment
Share on other sites

Topp 4? :)

 

Ifølge bookmakerne er sjansen større for Arsenal på topp-2, enn Liverpool på topp-4.

 

Litt deilig at våre tre "utfordrere om fjerdeplassen" har scoret 3 mål i snitt på 4 kamper, og står med 5 poeng hver. Fin start både resultatmessig og spillemessig.

Link to comment
Share on other sites

Veldig godt poeng, aldri skjønt Benitez sin avgjørelse om å selge Alonso for Barry, ødela jo klubben helt, toppet seg jo med at Barry valgte City.

Det var jo mang en avgjørelse Benitez foretok som man må stille seg undrende til, men det du nevner er jo absolutt en av underligste

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...