Jump to content

Dennis Bergkamp


Dr. Phil

Bør Dennis Bergkamp ta en sesong til?  

114 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

I og for seg ett poeng :ph34r: (Artig orddeling)

 

Men poenget er at jeg synes jeg leser akkurat det samme fra deg hver eneste gang DB10 spiller, uansett prestasjon.

Appropos supersub, Van Persie har jo tilgode å imponere fra start i PL enda. Enten spiller han dårlig eller han blir utvist. Dog spiller han ofte veldig godt når han kommer inn.

 

Jeg sier ikke at DB10 vår var beste mann idag, men han var langt ifra vår dårligste heller. Campbell Fabregas Flamini og Gilberto var svakere. Bergkamp har blitt en skyteskive, spesielt på forumet her. Han har en helt annen posisjon i England feks. Wenger hadde ikke brukt han uke etter uke, år etter år hvis han er så håpløs. Bergkamp er fremdeles viktig for Arsenal, enten du liker det eller ikke!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply
Guest Beelzebot
I og for seg ett poeng :D (Artig orddeling)

 

Men poenget er at jeg synes jeg leser akkurat det samme fra deg hver eneste gang DB10 spiller, uansett prestasjon.

Appropos supersub, Van Persie har jo tilgode å imponere fra start i PL enda. Enten spiller han dårlig eller han blir utvist. Dog spiller han ofte veldig godt når han kommer inn.

 

 

van persie har ikke fått en reell mulighet til å spille seg inn i laget denne sesongen. nå bør han få litt tillit og et par kamper fra start på rad. van persie var strålende på slutten av forrige sesong og da spilte han stort sett fra start...

Link to comment
Share on other sites

I dagens kamp var DB10 svært dårlig! Men det var resten av laget også!

Men det generelle inntrykket av Bergkamp er at det går lenger og lenger tid mellom hver genial pasning. Støttepasningene har blitt flere og flere...og han skaper ikke så mye lenger. Dette gjelder ikke bare Bergkamp...men alle spillere som er litt på hell karrieremessig.

 

Det som forundrer meg aller mest er alle disse lovende offensive ungguttene vi har: Lupoli, Quincy, Aliadiere (utlån), Bentley (utlån) ...som blir sendt på utlån og de andre ikke engang sitter på benken (selv med den skadesituasjon vi har nå) Dette er etter min mening svært bekymringsfult....Dersom disse ungguttene faktisk er så lovende som det blir sagt...er det merkelig at ingen får muligheten..spesielt nå når spissene vår ikke klarer å score.

 

Jeg tror for eksempel ikke at Bentley hadde vært noe særlig dårligere enn Bergkamp i dag. Når en ung spiller kan spille like godt som en eldre spiller...ja da bør de yngre få slippe til...

Link to comment
Share on other sites

I dagens kamp var DB10 svært dårlig! Men det var resten av laget også!

Men det generelle inntrykket av Bergkamp er at det går lenger og lenger tid mellom hver genial pasning. Støttepasningene har blitt flere og flere...og han skaper ikke så mye lenger. Dette gjelder ikke bare Bergkamp...men alle spillere som er litt på hell karrieremessig.

 

Det som forundrer meg aller mest er alle disse lovende offensive ungguttene vi har: Lupoli, Quincy, Aliadiere (utlån), Bentley (utlån) ...som blir sendt på utlån og de andre ikke engang sitter på benken (selv med den skadesituasjon vi har nå) Dette er etter min mening svært bekymringsfult....Dersom disse ungguttene faktisk er så lovende som det blir sagt...er det merkelig at ingen får muligheten..spesielt nå når spissene vår ikke klarer å score.

 

Jeg tror for eksempel ikke at Bentley hadde vært noe særlig dårligere enn Bergkamp i dag. Når en ung spiller kan spille like godt som en eldre spiller...ja da bør de yngre få slippe til...

25291[/snapback]

 

Et par gode poeng der ja!

Derfor mener jeg at Wenger burde satt utpå Qunicy mot slutten i dag, og starta med RvP, og for en gangs skylt faktisk vraket DB10 fra laget, og latt de unge "ta over".. Quincy kunne umulig gjort en verre jobb enn Dennis i dag, det kan jeg vedde på! Og da fatter jeg ikke hvorfor ikke Wenger også ser det.

Link to comment
Share on other sites

Å ta ut laget i etterkant tror jeg nok Wenger også klarer ja.

Det var mye som ikke fungerte i 1. omg og DB var faktisk en

av de som bidro i 2 sammen med bla Clichy,Pires og VP.

Det som er mer forunderlig at Reyes ikke får et par kamper på

reservelaget før han blir satt innpå og heller brukt VP.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Det er på eit vis trist å være vitne til Bergkamp's siste sesong i Arsenal. Det er kanskje lett å seie i ettertid, men forrige sesong skulle nok vore den siste. Kampar som mot Portsmouth, der han blir gjeven all verdas tid og rom, viser at han framleis kan være giftig. Men det er ikkje nok til å fjerne inntrykket av at han ikkje held nivået lengre. Og det inntrykket får ein i kvar kamp der motstanden er kvassare. Han kunne nok sikkert vore aktuell i startoppstillinga i nokre av botnlaga i Premier League, men det er nærmast utenkeleg at han ville få sjansen hjå dei tre noværande topplaga. Det viser at me har ein svakare spelarstall, og det viser kor sårbare me er for skader.

 

Men ein traurig siste sesong endrar ikkje det faktum at han har vore den beste utanlandske spelaren i England, ved sida av Eric Cantona.

Kven kan gløyme St. James' Park 2. Mars 2002. Denis Bergkamp vs. Nicos Dabizas.

Rein trolldom.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Guest Diaby

Skal man tro denne artikkelen vil Dennis Bergkamps testemonial spilles på Ashburton Grove 22. juli mot et Ajax All Star-lag.

 

Dette er trolig den første kampen på Emerates, hadde vært en fantastisk gave til vår kjære Bergkamp.

Link to comment
Share on other sites

 

 

har hvert en kritiker av bergkamp en stund nå, men samtidig var det han som gjore at jeg begynte og holde med arsenal, var stor fan av han når han spilte i ajax, jeg bodde i holland og gikk på mange kamper..

 

takk for målene!!

 

alle må inn og se her, hvert fall de som har hvert kritisk til mannen i det siste..

 

noe av det lureste arsenal noe gang har gjort er og hente denne mannen!!!

Link to comment
Share on other sites

Fin hyllest til en stor spiller!

 

 

 

 

Jeg må likevel si meg utrolig skuffet over at testimonialen skal spilles på Emirates og ikke på Highbury. Denne kampen burde vært den siste ever på Highbury. En avslutning på to æraer. Tror ikke mange øyne hadde vært tørre da...

Link to comment
Share on other sites

Fin hyllest til en stor spiller!

 

 

 

 

Jeg må likevel si meg utrolig skuffet over at testimonialen skal spilles på Emirates og ikke på Highbury. Denne kampen burde vært den siste ever på Highbury. En avslutning på to æraer. Tror ikke mange øyne hadde vært tørre da...

 

Trur ikkje det er så mange auge som kjem til å vere tørre på verken Wigankampen eller testimonialen til the Dutch Master.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om det er vanskelig/dyrt å skaffe biletter til testimonial kampen?

 

Tja. Det blir sagt at kapasiteten kjem til å vere 40 000. Rekner med kampen blir utsolgt, men godt mulig den går til generale sale.

 

Eg var på Keown's testimonial i 2004, den gjekk på generale sale.

Link to comment
Share on other sites

Guest vernboy

Noen som vet om det er vanskelig/dyrt å skaffe biletter til testimonial kampen?

 

Tja. Det blir sagt at kapasiteten kjem til å vere 40 000. Rekner med kampen blir utsolgt, men godt mulig den går til generale sale.

 

Eg var på Keown's testimonial i 2004, den gjekk på generale sale.

 

General sale, er det slik at alle kan kjøpe uten medlemskap? Bare i en luke rett og slett? Blir vel uansett neppe salg over internett, noe som betyr at de fleste av oss må ty til svartebørsen hvis man ikke har noen kontakter i London. Eller muligens Arsenal Norway kan skaffe billetter?

 

Er det forresten noen spesielle steder/tidspunkter man bør holde seg til for å få tak i svartebørsbilletter? Så ingenting til det da jeg var på Arsenal-Charlton, da var jeg utenfor stadion ca. halvannen time før kampstart (kikket riktignok ikke etter billetter da >:( ).

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om det er vanskelig/dyrt å skaffe biletter til testimonial kampen?

 

Tja. Det blir sagt at kapasiteten kjem til å vere 40 000. Rekner med kampen blir utsolgt, men godt mulig den går til generale sale.

 

Eg var på Keown's testimonial i 2004, den gjekk på generale sale.

 

General sale, er det slik at alle kan kjøpe uten medlemskap? Bare i en luke rett og slett? Blir vel uansett neppe salg over internett, noe som betyr at de fleste av oss må ty til svartebørsen hvis man ikke har noen kontakter i London. Eller muligens Arsenal Norway kan skaffe billetter?

 

Er det forresten noen spesielle steder/tidspunkter man bør holde seg til for å få tak i svartebørsbilletter? Så ingenting til det da jeg var på Arsenal-Charlton, da var jeg utenfor stadion ca. halvannen time før kampstart (kikket riktignok ikke etter billetter da >:( ).

 

Var det ingen som spurte deg om du hadde en billett til overs heller?

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde aldri likt Arsenal om det ikke var for Dennis Bergkamp. Dette var når jeg var liten. Han betyr mye. Dette samme tror jeg det gjelder for våre små goonere. De heier på Arsenal pga Henry.

 

Begge er store ikoner!

 

Jeg skal ikke grine for deg Dennis, jeg skal minnes alt det du har gjort for klubben i 11 fantastiske år.

 

St. Dennis!!

Link to comment
Share on other sites

Guest vernboy

Joda, jeg hørte en mann som diskret mumlet "ticket to spare?", tror jeg. Stakkaren var vel billettløs. Virket litt som det var ulovlig med svartebørs i England, iallfall på papiret. Fins jo flust med internettfirmaer som selger, men det er vel kanskje kun til utlandet. Digg med internettsalg til testimonialkampen iallfall!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...