Jump to content

Dennis Bergkamp


Dr. Phil

Bør Dennis Bergkamp ta en sesong til?  

114 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply

Bergkamp to bow out with testimonial

 

Neste sesong blir Dennis Bergkamps siste - definitivt.

 

"Maybe if I was a different age, I would try to play on for another year so I could play in the new stadium but I think that will be beyond me."

 

"Next year will be my last. I will be 37 by then, so that should be it.

 

"It is good to get the new contract sorted out though. It means I can look forward again. There is also a testimonial to plan too but how and when has still to be finalised."

Link to comment
Share on other sites

Det bør det også vere.. Bergkamps siste sesong altså. Håper også speletida blir begrensa, og at vi likevel henter en ny spiss i sommar. DB10 er rett og slett ikkje god/stabil nok for et topplag lenger, i alle fall ikkje som førstevalg.

 

Kan nok bidra med litt som gamlefar i huset - i forhold til dei unge spelarane.

Link to comment
Share on other sites

Det bør det også vere.. Bergkamps siste sesong altså. Håper også speletida blir begrensa, og at vi likevel henter en ny spiss i sommar. DB10 er rett og slett ikkje god/stabil nok for et topplag lenger, i alle fall ikkje som førstevalg.

 

Kan nok bidra med litt som gamlefar i huset - i forhold til dei unge spelarane.

9758[/snapback]

 

På sitt beste duger DB i de fleste PL lag sågar også Arsenal.

I en alder av 36 år sier det seg selv at DB vil få

mindre spilletid.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest 8ljungberg8

hvem skal ta over for bergkamp. vil han bli erstattet av en spiller som er her allerede eller blir det et kjøp..?? isåfall hvem, hva mener dere: ung, gammel, middels stor , liten, teknisk, hodesterk, kjent, ukjent...Si hva DU mener!!! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8
van persie er jo en bergkamp typei spillestil. mener JEG! men håper reyes får spille litt mer

19857[/snapback]

 

 

Jeg mener at reyes burde bli brukt som vinstreving og ikke som spiss.....håper også på at RvP får plassen, men han er mer avslutter enn opplegger :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Hvis Wenger skulle erstattet Bergkamp i dag, tror jeg faktisk Henry ville fått rollen.

Imidlertid ligger det i kortene at Wenger tenker nytt når han mister en av sine bærebjelker.

Når Vieira forsvinner, ser han ikke etter en lik spiller men heller en ny måte å spille på.

Det samme tror jeg skjer når Dennis forsvinner.

Vi har jo noen alternativer i Bentley, van Persie, Reyes og Lupoli, men mest sannsynlig henter Wenger inn en fantastisk erstatter.

Link to comment
Share on other sites

van persie er jo en bergkamp typei spillestil. mener JEG! men håper reyes får spille litt mer

19857[/snapback]

 

 

Jeg mener at reyes burde bli brukt som vinstreving og ikke som spiss.....

19860[/snapback]

 

Det er jeg enig i...!

Men den som burde fått plassen er vel RvP, ja eller Quincy eller Lupoli!

Hvis Bentley returnerer tilbake til AFC så er jo han et godt valg også!

Link to comment
Share on other sites

Nok en inntetsigende tråd, med en drøss merklige svar, som like gjerne kunne vært plassert på Bergkamp tråden.

 

Nivået på forumet her er labert om dagen. Vi får skylde på at det er landslags pause. De er utrolig kjedelige!!

19879[/snapback]

 

Det er ingen som tvinger deg til å bruke dette forumet, Parlour...!! ;)

:D :D

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen som tvinger noen til å bruke dette forumet. Du har rett i det Helmik'n, men samtidig bør det være et tankekors for flere at en rekke av de mer garvede og voksne debattantene har trappet mer og mer ned på sin aktivitet her inne. Dette gjelder ikke bare Parlour.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Uansett; Vi har en av verdens beste talentspeidere i managerstolen!

Han har funnet RvP, Fabregas (på b-laget til Barca), Lupoli, Reyes, og fikk Henry får "en slikk og en ingenting" og derfor er jeg fullstendig lugn på at han finner en å fylle plassen DB10 etterlater.

Ok; Ingen kan erstatte Dennis, neivel, men det finnes spillere som stiller på samme nivå, og de vil Wenger finne.

 

"Wenger knows!" :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger skulle erstattet Bergkamp i dag, tror jeg faktisk Henry ville fått rollen.

Imidlertid ligger det i kortene at Wenger tenker nytt når han mister en av sine bærebjelker.

Når Vieira forsvinner, ser han ikke etter en lik spiller men heller en ny måte å spille på.

Det samme tror jeg skjer når Dennis forsvinner.

Vi har jo noen alternativer i Bentley, van Persie, Reyes og Lupoli, men mest sannsynlig henter Wenger inn en fantastisk erstatter.

19861[/snapback]

 

 

 

Kunne ikke sagt det bedre selv jensemann :P Henry har noe av de "killer" pasingene som bergkamp har. Og kaskje blir det Song som tar over?(skal ha en ganske god pasnings fot) Men det gledelige faktumet er at vi har et lag med pasnings dyktige spillere, men det vil for alltid bare være en Dennis Bergkamp :huh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper at Bergkamp kommer til å holde seg til Arsenal etter dette også, og ha kontakt med Wenger og spillerne og sånt, for Bergkamp er rutinert og han kan nok gi mange av de unge spillerne gode råd! ;)

Men jeg håper bare at Bentley kommer tilbake og henter opp plassen jeg!! :withstupid:

Da hadde det kanskje blitt en ny DB10! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...