Jump to content

Dennis Bergkamp


Dr. Phil

Bør Dennis Bergkamp ta en sesong til?  

114 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tidenes Arsenalspiller!

Etter kampen i går er det ingen tvil om den kontrakten må undertegnes!

Gledestårene kom for meg i går da han satte inn 6-0! TRO MEG!

 

DENNIS BERGKAMP: THE ONE AND ONLY!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply
Avgjørelsen om Bergkamps fremtid er allerede tatt, i følge Wenger.

 

"Yes - I've made my decision"

 

Han vil bare ikke si noe før sesongen er over...

8557[/snapback]

Hvor vanskelig er det for Wenger å si at han har fått ny kontrakt ?

Vel, ikke så vanskelig som å si at han ikke får det. Tror med AW siste uttalelse at DB10 ikke får ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Det trur ikkje eg heller.

Og heilt ærlig: var gårsdagens kamp representativt for det vi møter uke inn og uke ut? Eg meiner nei.

 

Mannen er stor, kanskje den største. Kanskje nettopp derfor er det på tide å gi seg no. Vi har allerede sett tegn på falmande storhet, la oss ikkje sjå han famlande neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Det vi står i går av DB10 var verdensklasse. Helt enorm var det. Men denne sesongen har vel ikke den flyvende hollenderen vært like dominerende som tidligere, og jeg kan derfor forstå at kontraksspørsmålet drøyer. Kan derimot han garantere gårsdagens nivå neste sesong, er de bare å få fikset en ny kontrakt fort som svint!

Link to comment
Share on other sites

Det vi står i går av DB10 var verdensklasse. Helt enorm var det. Men denne sesongen har vel ikke den flyvende hollenderen vært like dominerende som tidligere, og jeg kan derfor forstå at kontraksspørsmålet drøyer. Kan derimot han garantere gårsdagens nivå neste sesong, er de bare å få fikset en ny kontrakt fort som svint!

8574[/snapback]

Tipper Bergkamp kan garantere morgendagens nivå, mot like svak motstand og i kampa der tempoet er labert.

Link to comment
Share on other sites

36 år, and still wordclass supreme!!!

 

The Iceman, hva mer kan man si? Hvilke superlativer kan vi finne som ikke allerede er brukt om dette ballgeniet? Det finnes rett og slett ikke nok superlativer i vokabularet. DB10; an Icon! DB10, rett og slett det mest slepne som finnes. Med Dennis Berkamp`s inntreden i Arsenal for 10 år siden, entret Arsenal en ny scene. Ballartisteri, ballmagi og en fotball verden knapt har sett maken til. Er det tilfeldig at Dennis har vært der hele tiden? Not an ounce.

 

Kjære Dennis, vi er privilgerte som har fått oppleve deg. Du er i ordets rette forstand en levende legende. Ydmykt tusen takk for at vi har fått oppleve deg. Fått være med deg på ferden. Være med deg i dine fineste år i fotballkarrieren. Du har vært med på, ja ikke bare vært med, du har vært en av hovedkatalysatorene for at vi Goonere i de siste årene har fått sett fotball som hører en annen klode til

 

Og helt avslutningsvis, som Highbury sang i 2 omgang; "one more year, one more year!!!" Det finnes ikke mange som deg, our Dutch wonder!!! Gud hvor jeg er glad i deg! Dennis; we salute you!  :P  B)  B)

8535[/snapback]

 

Dette kunne vært et kjærlighetsbrev...:D :D

Jeg vet at det kan være vanskelig å innse realiteter når tankene bare kretser seg rundt ens kjære. Dennis ser ut til være din utkårede. Det er ikke min hensikt å lære deg noe om Arsenal eller dennis Bergkamp, men jeg synes du overdriver litt når du omtaler ham. Visst søren VAR han god, men han har aldri vært SÅ god som du beskriver ham.

 

Når kjærlighetsrusen en vakker dag fordamper fra din hjerne vil du også innse det.

 

Selvfølgelig kan du mye om fotball, det er ikke det det går på, men du bruker for sterke ord for å beskrive dennis.

 

Ærbødigst, Ahmad

Link to comment
Share on other sites

36 år, and still wordclass supreme!!!

 

The Iceman, hva mer kan man si? Hvilke superlativer kan vi finne som ikke allerede er brukt om dette ballgeniet? Det finnes rett og slett ikke nok superlativer i vokabularet. DB10; an Icon! DB10, rett og slett det mest slepne som finnes. Med Dennis Berkamp`s inntreden i Arsenal for 10 år siden, entret Arsenal en ny scene. Ballartisteri, ballmagi og en fotball verden knapt har sett maken til. Er det tilfeldig at Dennis har vært der hele tiden? Not an ounce.

 

Kjære Dennis, vi er privilgerte som har fått oppleve deg. Du er i ordets rette forstand en levende legende. Ydmykt tusen takk for at vi har fått oppleve deg. Fått være med deg på ferden. Være med deg i dine fineste år i fotballkarrieren. Du har vært med på, ja ikke bare vært med, du har vært en av hovedkatalysatorene for at vi Goonere i de siste årene har fått sett fotball som hører en annen klode til

 

Og helt avslutningsvis, som Highbury sang i 2 omgang; "one more year, one more year!!!" Det finnes ikke mange som deg, our Dutch wonder!!! Gud hvor jeg er glad i deg! Dennis; we salute you! :P B) B)

8535[/snapback]

 

Dette kunne vært et kjærlighetsbrev...:D :D

Jeg vet at det kan være vanskelig å innse realiteter når tankene bare kretser seg rundt ens kjære. Dennis ser ut til være din utkårede. Det er ikke min hensikt å lære deg noe om Arsenal eller dennis Bergkamp, men jeg synes du overdriver litt når du omtaler ham. Visst søren VAR han god, men han har aldri vært SÅ god som du beskriver ham.

 

Når kjærlighetsrusen en vakker dag fordamper fra din hjerne vil du også innse det.

 

Selvfølgelig kan du mye om fotball, det er ikke det det går på, men du bruker for sterke ord for å beskrive dennis.

 

Ærbødigst, Ahmad

8601[/snapback]

Er enig med Chaz. Han er en ballartist som ingen annen er i nærheten av mener jeg. Han gjør ting med ballen som bare er helt sinnsykt. Han har en stil som er helt unik;) Bergkamp vil alltid være en av de aller største;)

Link to comment
Share on other sites

DB10 - Legend!

 

Eg trur Wenger har bestemt seg for at the Dutch Master har spelt sin siste kamp på Highbury, dessverre.

8606[/snapback]

 

 

Mange som later til å tro det her inne. Jeg derimot tror ganske sikkert at en kontrakt blir underskrevet i løpet av kort tid!

Hvis Wenger har bestemt seg for at dette var hans siste kamp på Highbury så synes jeg det er rart at han ikke ga ham beskjed før kampen slik at han kunne tatt et skikkelig farvel med hjemmefansen!

Link to comment
Share on other sites

DB10 - Legend!

 

Eg trur Wenger har bestemt seg for at the Dutch Master har spelt sin siste kamp på Highbury, dessverre.

8606[/snapback]

 

 

Mange som later til å tro det her inne. Jeg derimot tror ganske sikkert at en kontrakt blir underskrevet i løpet av kort tid!

Hvis Wenger har bestemt seg for at dette var hans siste kamp på Highbury så synes jeg det er rart at han ikke ga ham beskjed før kampen slik at han kunne tatt et skikkelig farvel med hjemmefansen!

8609[/snapback]

 

Vil no sei det var eit verdig farvel i går. Viss det er slik at det var Dennis's siste kamp på THOF.

Link to comment
Share on other sites

DB10 - Legend!

 

Eg trur Wenger har bestemt seg for at the Dutch Master har spelt sin siste kamp på Highbury, dessverre.

8606[/snapback]

 

 

Mange som later til å tro det her inne. Jeg derimot tror ganske sikkert at en kontrakt blir underskrevet i løpet av kort tid!

Hvis Wenger har bestemt seg for at dette var hans siste kamp på Highbury så synes jeg det er rart at han ikke ga ham beskjed før kampen slik at han kunne tatt et skikkelig farvel med hjemmefansen!

8609[/snapback]

 

Vil no sei det var eit verdig farvel i går. Viss det er slik at det var Dennis's siste kamp på THOF.

8611[/snapback]

 

 

Ja, spillemessig var det helt ideelt og suverent! :P

Men man må jo huske på at Wenger ikke kan vite om Dennis vil levere varene foran en match.

Poenget var at det var ingen som markerte at det var en avsluttende kamp for Dennis!

Link to comment
Share on other sites

Håper og tror at Bergkamp får en sesong til. Det virket som de andre spillerne virkelig ønsket å vise at mannen har så stor betydning og fortsatt er en så viktig brikke i dette laget at Wenger ikke har noe annet valg enn å gi ham enda en sesong.

Det beste eksemplet var van Persie som i stedet for sin sedvanlige feiring vendte 180 grader rundt for å takke vår aldrende stjerne. Mesteren og læregutten kan ha godt av en sesong til sammen. van Persie har vokst mye denne sesongen og jeg tror Wenger kan ha god hjelp av Bergkamp til å lære disse ungfolene om hvordan man skal forberede kroppen og hodet til et langt og suksessfullt fotball-liv.

Det blir nok færre kamper på Bergkamp neste sesong og det må han akseptere. Men alle kan se at denne mannen har så mye fotball i seg at mot middels motstand er han fortsatt det raskeste hodet på banen.

 

Tårene kom i glede i går. Det var også vemodig og føltes litt rart om dette skulle være måten han avsluttet sin Highbury karriere på. En fantastisk kamp og en fin ramme, men ingen direkte hyllest til the Iceman. Både Bergkamp og fansen fortjener en mer verdig avslutning enn dette.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

tror å håper bergy får ny kontrakt.

kan ikke tro at wenger ikke gir han noe ordentlig farvell med fansen.

 

 

bergkamp blir i arsenal også neste sesong, viss ikke...dårlig gjort av wenger

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Ismannen åpnet denne sesongen fantastisk - som hele laget. De assistene og scoringene han per dags dato har i protokollen er et resultat av disse 8-10 første kampene av sesongen. Men hvilke fantastiske prestasjoner har Bergkamp fremvist de siste 4-5 månedene (bortsett fra onsdagen selvsagt)?

 

Det er ikke mye. Før onsdagen, så ønsket majoriteten av debattantene som har skrevet i denne tråden at Bergkamp burde gi seg - onsdagen, dagen etter hans fantastiske kamp mot Everton, så er det plutselig ingen tvil om at mannen fortjener en ny kontrakt.

 

Hvor mange kamper alà Everton-kampen opplever vi i løpet av en sesong? Tempoet i denne kampen var fullstendig begredelig, Everton var uinteresserte, noe som passer perfekt for en spiller som Dennis Bergkamp. Han får god tid til å sende sine vidunderlige pasninger og gjennomspill til spissene - da er det ikke mange som er bedre enn Bergkamp.

 

Ikke ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Fotball er et spill som enkelte ganger blir opphøyet til kunst. Som mot Everton. Fullstendig uavhengig av motstander. Dennis Bergkamp er en kustner. Dennis Bergkamp bør få ny kontrakt. Bare for at vi skal få oppleve kunst 5-10 ganger til.

Link to comment
Share on other sites

VI MÅ SPARE PÅ DENNIS. Har dere sett på de pasningene han sender av gåre eller. De er helt syke. BERGKAMP where in arsenal.................................................

 

BERGKAMP

8953[/snapback]

 

Har ikke vært til å unngå å se de pasningene, men når de kun kommer i kun fem av trettiåtte kamper, så er ikke det godt nok lengre. Sad but true.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

usikker på bergkamp.. han varierer for mye hvis han blir med neste sesong kommer det nok til å bli mest ved siden av Pat,Arsene, Gary å resten av benkevarmerne

 

samtidi syns jeg det virker som henry trives best sammen med DB? han er jo en enorm playmaker med sine pasninger

Link to comment
Share on other sites

8 mål og 12 målpasninger er oppsummeringen for Dennis.

En bra sesong. Litt merkelig at Dennis virker som han har

en høyere status i England enn i Norge.

Personlig er jeg enig med Chaz. DB er svaret på 'The Beautiful Game'.

Teknikken, pasningen,overblikket og den magiske berøringen

har jeg sett få andre enn DB som har.

Selv har det vært et privilegium å få oppleve en stor kunstner

som Dennis Bergkamp i Arsenal trøya i 10 år.

Jeg håper jeg får oppleve hans magiske kunstner i 1 år til.

La magikeren Begkamp få trylle en siste sesong hvis

han er motivert selv til det, er det liten tvil om at han er god nok.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...