Jump to content

Dennis Bergkamp


Dr. Phil

Bør Dennis Bergkamp ta en sesong til?  

114 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply

Lasta ned centurions, Dennis Bergkamp sine første 100 mål for Arsenal for et par uker siden. Må si jeg virkelig storkoste meg da jeg så måla, ser så latterlig enkelt ut alt sammen! For noen mål den mannen har scort

 

Er ikke mange tap-ins The Iceman har scort i karrieren sin nei. Jeg kommer aldri til å glemme hans mål mot NCastle i double-sesongen 2001/2002!

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Kunne tenkt å sett denne kampen live på The Grove.

 

Hadde vært digg!

Noen som vet hvem som skal være med å spille? Adams? Wright? Petit? Overmars? Merson? Parlour(!)? Keown? osv.

Tror også Phillipe Cocu kommer til å spille, enten på motstanderlaget eller med Bergkamp selv. Var visst bestekompisen til Dennis innen fotballen om jeg ikke tar feil.

Link to comment
Share on other sites

Kommer testimonial kampen til å bli vist på en eller annen form for TV kanal? Eller må man være på Emirates for å se den?

 

 

Jeg har ikke hørt noe om det, men kampen til Adams gikk vel på TV så vidt jeg husker, så da er vel muligheten tilstede for at Dennis sin også gjør det!

Håper virkelig at den gjør det, tror det vil bli totalt umulig for en som meg å få tak i biletter til den kampen, selv om det hadde vært selve drømmen! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Skulle ønske Bergkamp spilte en sesong til jeg..

trodde Henry var den største gjennom tidene i arsenal, men der tok jeg feil.

Den vinner Bergkamp, på lojalitet og fordi han var et utrolig fotball fenomen..

men missforstå meg rett, Henry er fortsatt helt, å jeg ønsker han lykke til videre, men han datt allikevel et par hakk på LITT manglende lojalitet!!

Husker hvor stort det var når Bergkamp skårte på bergkampday ifjor..

Målet mot Newcastle, +++++++

takk for alt Dennis..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...