Jump to content

FIFA 10


Daggy

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Fikk fifa 10 til ps2, men sliter med at det hakker, særlig når det er corner og masse spillere er sammlet på samme plass, flere som har problemer med dette?

 

Problemet kan være fra EAs side, at spillene begynner å gå over grensen i forhold til hva PS2 klarer i forhold til prosessorkraft. Du får ta en mail til EA, det er mitt forslag!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg er ingen quitter når det gjelder Fifa10. Er folk bedre enn meg er det greit.

Anyway, hvis folk ikke gidder å trykke på den grønne knappen slik at man slipper å se feiring og reprise, da quitter jeg! Det gjør jeg med god samvittighet - det heter tross alt quick match.

 

Er det forresten noen som vet hvorfor det er slik at når jeg kommer løpende i duell med en forsvarer, mister jeg alltid ballen, mens når jeg er forsvareren, klarer alltid angriperen (motspilleren) å løpe fra/holde meg unna?

Link to comment
Share on other sites

Det er jo slik som det er på ordentlig. Kommer du inn i en duell med litt buete løp så vil du garantert vinne skulderpressen.

Var ikke det jeg snakket om. Jeg snakker om rett fremover mann mot mann. Alltid når jeg er i angrep taper jeg ballen, mens alltid når de jeg spiller mot løper mot mine forsvarere beholder de ballen. Finnes det en skjerme/fighte knapp som angripere bruker???

Link to comment
Share on other sites

Var ikke det jeg snakket om. Jeg snakker om rett fremover mann mot mann. Alltid når jeg er i angrep taper jeg ballen, mens alltid når de jeg spiller mot løper mot mine forsvarere beholder de ballen. Finnes det en skjerme/fighte knapp som angripere bruker???

R2 knappen er vertfall skjerming på PS2, trur det blir R1 på PS3. Men da stopper du mer opp og skermer trur eg.

Link to comment
Share on other sites

Handler vel om spillernes styrke dette her, Kevin Davies mot Clichy er lett match for Davies i en sånn situasjon på Fifa, mens Walcott, Vela og Eduardo ikke klarer det i det hele tatt, du burde heller prøve å styre mot en side og skifte kjapt når dette skjer.

Kan godt hende, men når Messi tar Vermaelen og Clichy på styrken, blir det litt rart...

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 30 2009, 05:03 PM) 181743[/snapback]

L2 mens du bruker joysticken til å "dytte" motstanderen av ballen :)

Takk. Vet du også hvorfor hver gang jeg sender gjennombruddspasning snapper motstanderen ballen, eller han løper fortere enn spissen min, mens når motstanderen spiller gjennom stopper mine spillere, må snu seg og så løpe ??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg ser på meg selv som en ok fifaspiller, men nå er jeg drittlei av at mine spisser (jeg er Arsenal) alltid blir tatt igjen av forsvarerne til motstandern, mens deres spisser lett springer fra mine forsvarere! Hvorfor skjer det? Finnes det enda en løpeknapp, i tillegg til R2??

 

Vet dere også hvorfor hver gang jeg sender gjennombruddspasning snapper motstanderen ballen, eller han løper fortere enn spissen min, mens når motstanderen spiller gjennom stopper mine spillere, må snu seg og så løpe ??

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noe problem med at spissene mine er tregere enn motstandernes forsvar, men jeg har en spillestil som går ut på masse pasningsspill og bruke bredden på banen til det den er verdt.

 

Van Persie kommer ikke i så mange løpedueller mot midtstopperne til motstanderen, men når har gjør det, spurter han ikke akkurat fra dem, for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

Bruk Walcott som spiss. Han er udugeli som ving. Som spiss derimot er han konge, ingen som tar han igjen og så er han god til å avslutte. Prøv van Persie som hengende spiss med Walcott og Arshavin foran han. De skuddene til Nederlenderen er helt rå!

Link to comment
Share on other sites

Nå skjedde det noe utrolig teit. Jeg hadde 71 seire og 65 tap før jeg spilte siste match. Jeg ledet 2-0. Så scorer han og bryter forbindelsen. Hva skjer da? Jo når jeg sjekker statsene mine igjen har jeg 71 seire og 66 tap!!! Har dere opplevd dette? Det er jo utrolig råttent gjort av han jeg spilte mot da?

Link to comment
Share on other sites

Dette skjer med meg ofte. Hvis jeg får en tidlig 2-0 ledelse, så er motparten så feig at han forlater spillet med en gang, men har aldri opplevd å få oppført dette som tap, virker da ekstremt ulogisk..

Det at noen quitter når de ligge under er vanlig. Men virker nesten som om at det at han quittet da han scoret (reduserte til 1-2) gjorde at han fikk seieren!! Her må det være en stor bug!

Link to comment
Share on other sites

Det at noen quitter når de ligge under er vanlig. Men virker nesten som om at det at han quittet da han scoret (reduserte til 1-2) gjorde at han fikk seieren!! Her må det være en stor bug!

Ja, må være en bug. Sende det inn til EA og nemne det kanskje?

Har enda ikke prøvd meg noe særlig på nettspill. Men er det slik av viss noen avslutterkampen så teller den ikke inn på statestikken?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...