Jump to content

FIFA 10


Daggy

Recommended Posts

Ja, må være en bug. Sende det inn til EA og nemne det kanskje?

Har enda ikke prøvd meg noe særlig på nettspill. Men er det slik av viss noen avslutterkampen så teller den ikke inn på statestikken?

Teller på seier/tap statistikken, men poengene du får etter kampene vanligvis, får du ikke...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Nå skjedde det noe utrolig teit. Jeg hadde 71 seire og 65 tap før jeg spilte siste match. Jeg ledet 2-0. Så scorer han og bryter forbindelsen. Hva skjer da? Jo når jeg sjekker statsene mine igjen har jeg 71 seire og 66 tap!!! Har dere opplevd dette? Det er jo utrolig råttent gjort av han jeg spilte mot da?

 

Fairplay er et ikke tema på Fifa 10 (og fifa generelt). Spilte endel online tidligere (ca. 100 tap, 30 uavgjort og 70 seire) . Men det som du skriver er et kjempe problem. Spilte mot en fyr som hadde Everton som favorittlag (første lag som kommer opp i menyen), fyren endrer til liverpool som er greit nok, jeg bryr meg ikke selv om det kunne vært festlig å faktisk få spilt mot andre PL enn liverpool, chelsea, man city and manure united.

 

I første kamp så grisebanket meg 5-0 på bortebane. Jeg følte som wenger at jeg hadde spillet, men han fikk maks uttelling. Så når kampen var over ville jeg ha et nytt forsøk. Fyren godtar dette og det står 0-0 til pause. I andre omgang så prøver han å drible seg ned rett fra avspark, men en perfekt song takling som igjen sender en passning til Walcott som spiller til en fri RvP betyr 1-0 til meg. Fyren gjentar bedriften og får skutt på mål. Utrolig men sant så holder shacky Almunia hodet kaldt og redder. Kaster ballen til sagna som spiller opp mot Walcott som igjen spiller til RvP. 2-0 og fyren bryter spillet og jeg står slunket igjen med to bittre tap på rappen.

 

Slike situasjoner gjentar seg online

Link to comment
Share on other sites

Eg og en kompis prøvde å spiller over nettet, invitere og finner han. Men vi klare aldri velge lag, da kommer det bare at spillerøkt ikke lengre tilgjengelig. Noen andre som har vert ute for dette? Eventuelt noen som vett en løsning på problemet?

Link to comment
Share on other sites

Eg og en kompis prøvde å spiller over nettet, invitere og finner han. Men vi klare aldri velge lag, da kommer det bare at spillerøkt ikke lengre tilgjengelig. Noen andre som har vert ute for dette? Eventuelt noen som vett en løsning på problemet?

 

Enten er det noe med forbindelsen deres som gjør det. er det Xbox 360 du spiller? isåfall må du ha Xbox live GOLD medlemskap, silver går ikke.

Noen spom spiller fifa på xbox 360 online ??

Almeland94 er gamertagen min om dere vil spille en kamp :D

 

Fifa er et vedlig bra spill, men synes at sanger/publikum kunne være mer lyd i, synge sanger og slikt. og Man ser jo bare en tom trenerbu ? den bær det gjøres noe med, få på plass manager og inbyttere, og en 4. dommer.

DFa blir FIFA et 100% komplett spill. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Enten er det noe med forbindelsen deres som gjør det. er det Xbox 360 du spiller? isåfall må du ha Xbox live GOLD medlemskap, silver går ikke.

Noen spom spiller fifa på xbox 360 online ??

Almeland94 er gamertagen min om dere vil spille en kamp ;)

 

Fifa er et vedlig bra spill, men synes at sanger/publikum kunne være mer lyd i, synge sanger og slikt. og Man ser jo bare en tom trenerbu ? den bær det gjøres noe med, få på plass manager og inbyttere, og en 4. dommer.

DFa blir FIFA et 100% komplett spill. ;)

 

Har tenkt på det der jeg også. Det hadde vært utrolig.

Det som også kunne vært utrolig bra et at vi kunne se Managerens reaksjoner når man scorer, eller slipper inn mål B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har tenkt på det der jeg også. Det hadde vært utrolig.

Det som også kunne vært utrolig bra et at vi kunne se Managerens reaksjoner når man scorer, eller slipper inn mål B)

 

Med andre ord er det MYE forbedringspotensial.

Men det kommer nok om noen år.

Forresten så kan det komme norske kommentatorer på FIFA 11, for ei facebookgruppe har sendt mail til dem so er ansvarlige for tips å slik, og admin for gruppa fikk mail tilbake om at dem skulle si ifra til utviklere at det var et stort ønske om å få norske kommentatorer.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært sykt fett med norske kommentatorer ja B)

Det er jo svenske, så hvorfor kan de ikke slenge med de norske også?

Men om det blir, så tror jeg det årnes slik at vi må ha microsoft points for å skaffe det. Xbox 360 altså.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Generelt om xbox360-spill: Hva er vitsen med achievements? Kan man veksle det inn i noe, eller er det bare pynt???

 

Det er jo for morroskyld :(

Du får jo også gamerscore. Jeg syntes det er bra at de har ordnet det slik.

Eks: Viss du har rundtet et spill, kan du fortsatt spille det med å prøve å ta alle Achievmentsene ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...