Jump to content

Daniele De Rossi


Oh-To-Be-A-Gooner

Recommended Posts

Spennende rykte: http://www.independent.co.uk/sport/footbal...si-1765257.html

 

Uten tvil en kvalitetsspiller som vil fjerne savnet etter Flamini. Mener dog å huske han som en grisespiller. Var ikke han innviolvert i en stygg episode i siste VM med en "viljealbue" der han fikk noen kampers karantene?

 

Men han blir uten tvil dyr. Kan ikke tenke meg at Wenger bruker £30 mill på De Rossi.

Link to comment
Share on other sites

Utvilsomt et spennende rykte, men om han er en spiller som er verdt £30mill er vel i høyeste grad diskutabelt. Jeg følger ikke så alt for mye med på italiensk fotball så kan ikke uttale meg for bastant, men føler likevel han er en perfekt spiller i sin posisjon. At han er en grisespiller er vel heller ikke noe jeg ser med stor bekymring på, er det noen spillere på banen som skal være nettopp det er det DM.

 

På en annen side vil et kjøp av De Rossi kanskje være noe rart med tanke på Song og Denilson.. Kjøper vi De Rossi ser jeg ærlig talt ikke noe fremtid for begge disse i klubben, De Rossi er tross alt ikke en gammel spiller som er ute om noen år..

 

Derfor må jeg si at jeg er svært usikker på dette kjøpet. Synes på en måte det hadde vært veldig spennende, men er redd for hva som vil skje med Song og Denilson da..

Link to comment
Share on other sites

De Rossi hadde vært et perfekt kjøp. Vi trenger en spiller akkuratt som han g vi ville også med dette vist at vi skal vinne tittelen i år. Jeg er ikke redd for song og Denilson. Denilson mener jeg ikke er god nok for arsenals første 11 men er en squad player som kan få utvikle ved å bli byttet inn. I år har vi spilt mye 4-5-1 så da er song fortsatt med i lagoppstillingen. arsjavin-De rossi-song fabregas-walcott

Link to comment
Share on other sites

Et kjøp av De Rossi ville virkelig gitt signaler om at Arsenal ønsker å kjempe i toppen av Europeisk fotball. Prisen er vell stiv for en spiller som spiller for et UEFA Cup lag, jeg er uansett sikker på at Wenger kommer til å klare å forhandle prisen ned til en rundt 20-25 mp, men da må vi nok vente til helt på slutten av vinduet.

Link to comment
Share on other sites

Jada,nå snakker vi Wenger..Har alltid sagt at vi må få inn en "grisespiller", som mange kaller det..Elelr en Fighter som jeg kaller det.. De Rossi er ikke typisk italiensk,han er en som spiller med hjertet utenpå drakta og gir alt i hver duell..Og gir blanke i hvordan håret ser ut etter å ha taklet noen..Det må enten bli ham eller Cana Wenger...Matuidi osv holder ikke, vi har allerede slike i Song og Denilson..

Link to comment
Share on other sites

Sikkert en OK spiller, men ble desverre avkledd av våre midtbanespillere i CL (Forøvrig en kamp vi stilte med Diaby og Denilson som sentrale på midten). Kan ikke se at han kan tilføre noe som helst bortsett fra kort og suspensjoner.

Link to comment
Share on other sites

Sikkert en OK spiller, men ble desverre avkledd av våre midtbanespillere i CL (Forøvrig en kamp vi stilte med Diaby og Denilson som sentrale på midten). Kan ikke se at han kan tilføre noe som helst bortsett fra kort og suspensjoner.

 

Nå er ikke jeg en forsvarer av De Rossi, men dette er vel en rimelig håpløs argumentering.. Man kan vel finne et par kamper hvor vår egen Cesc har blitt avkledd uten å kunne påstå at han kun er en OK spiller..

Link to comment
Share on other sites

Sikkert en OK spiller, men ble desverre avkledd av våre midtbanespillere i CL (Forøvrig en kamp vi stilte med Diaby og Denilson som sentrale på midten). Kan ikke se at han kan tilføre noe som helst bortsett fra kort og suspensjoner.

 

Nå er ikke jeg en forsvarer av De Rossi, men dette er vel en rimelig håpløs argumentering.. Man kan vel finne et par kamper hvor vår egen Cesc har blitt avkledd uten å kunne påstå at han kun er en OK spiller..

 

Jepp, enig i at det var en dårlig argumentering. Kan tilføye at jeg har sett ham i rimelig mange CL og serie A kamper og jeg holder på at han har lite å tilføre oss ut i fra det jeg har sett. Mulig han spiller godt i alle kamper jeg ikke har sett, men betviler det dog ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...