Jump to content

Tippehjørnet !


Bergkamp88

Recommended Posts

TIPPEHJØRNET

 

-Er helt sikkert mange her på forumet som er aktive tippere, både på NT og over nett, så tenkte jeg kunne lage en liten side hvor vi kan komme med tippetips og vurderinger både fra lokal og internasjonal fotball ! Godt mulig denne tråden blir stående med denne ène posten, men jeg gir det et forsøk likevel!

 

Her er tipsene jeg faller for idag, 21 mai, etter å ha lest gode vurderinger av analytikere/forumister på diverse sider + egne vurderinger:

 

KFk - Molde3 B (http://www.oddsen.nu/forum/viewtopic.php?t=40979) 1.85 på Nordic Bet. 2.75 på Betsafe

Kongsvinger - TUIL H (http://www.oddsen.nu/forum/viewtopic.php?t=40998) 1.35 på Nordic Bet

Viking - Stabæk UB . 1.64 på Nordic Bet

 

Samlet odds på NordicBet : 4,09

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Oddstipping har alltid vært fristende å prøve, men har ingen tidligere erfaringer, så håper noen kan hjelpe. Regner med at det er en aldersgrense? Noen selvskaper jeg burde holde meg unna? :!:

Link to comment
Share on other sites

Regner med det er 18 års grense på alle spillselskaper. Tror nok det.

 

Noen selskaper du bør holde deg unna? Hmm, nei det veit jeg ikke. Jeg har ingen dårlige erfaringer, men

så har jeg også bare konto de 5-6 mere kjente selskapene.Nordic Bet er et fint sted å starte konto nå i og med de internasjonale ligaene er over :!: Her kan du tippe på lokal fotball, helt ned til 5 divisjon i enkelte fylker.

 

Et spill jeg har veldig troa på er Chelsea som vinner i FA-cupen til lørdag. 1,42 i odds. Et singespill jeg tror jeg vil satse høyt på. Everton har gjort en MEGET sterk sesong, ihvertfall tatt i betrakning at de i store deler av sesongen har vært uten nøkkelspillerne Arteta og Yakubu. Viktige Jakielka har på innspurten nå også blitt skadet. Sommerkjøpet Saha har i sedvanlig stil også vært mye ute og de har hatt få alternativer helt der oppe. Cahill har gjort det godt oppe på topp og bli en mann å se opp for! Til tross for at Everton har gjort en god sesong og Moyes har fått laget sitt til å være en solid enhet uten sine viktigste spillere, tror jeg Chelsea rett og slett bli for sterke med sitt stjernegalleri + briljante Hiddink på benken. Legg merke til at oddsen er et vinnerspill. Vil du satse på at Chelsea klarer det etter 90 minutter får du naturligvis høyere odds. Føler meg overbevist om at Chelsea tar dette, om ikke etter 90, så hvertfall etter 120!

 

Chelsea vinner av FA-cup. 1,42. Nordic Bet

 

Et "langskudd" jeg vurderer imorgen er 0-0 til pause i morgendagens CL-finale. En magefølelse jeg har;) Kanskje ikke egnet for de store innsatsene.

 

Resultatspill : ManUtd - Barca 0-0 (pause). 2,65

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper selv bare langoddsen i butikker.

Er blitt 18års grense på alt fra norsk tipping ja, men jeg låner bare spillekortet til moren min!

Det er bedre odds og flere kamper og muligheter og tippe på nett, men har enda ikke prøvd meg på dette. Begynner nok med det om et halvt år når jeg blir 18 :!:

Link to comment
Share on other sites

flere enn meg som tapte penger på en viss Cloppenburg i tysk 2. divisjon i helga?

ett geni på oddsen.nu med navn Dawson mente vist det var årets tips..

 

egentlig ganske sjuke greier, flere tippeselskaper som fjernet kampen fordi så mange tippet, oddsen sank også utrolig fort overalt

Link to comment
Share on other sites

flere enn meg som tapte penger på en viss Cloppenburg i tysk 2. divisjon i helga?

ett geni på oddsen.nu med navn Dawson mente vist det var årets tips..

 

egentlig ganske sjuke greier, flere tippeselskaper som fjernet kampen fordi så mange tippet, oddsen sank også utrolig fort overalt

 

Så det der! Selv var jeg for sent ute til å sette penger på det, hvis ikke hadde jeg nok garantert gjort det jeg også. Ekstremt hvor stor aktivitet det var rundt den kampen!

Link to comment
Share on other sites

flere enn meg som tapte penger på en viss Cloppenburg i tysk 2. divisjon i helga?

ett geni på oddsen.nu med navn Dawson mente vist det var årets tips..

 

egentlig ganske sjuke greier, flere tippeselskaper som fjernet kampen fordi så mange tippet, oddsen sank også utrolig fort overalt

 

Så det der! Selv var jeg for sent ute til å sette penger på det, hvis ikke hadde jeg nok garantert gjort det jeg også. Ekstremt hvor stor aktivitet det var rundt den kampen!

ja utrolig, men du skal være glad du ikke satt noe på den! 1-0 til det andre laget jeg ikke husker navnet på.. vet hvertfall at ingenting er sikkert uansett hvor bra det ser ut

Link to comment
Share on other sites

Atletico Madrid - Almeria (-1) H 1.75

 

Atletico ute etter å sikre CL kval.spill. Forlan hypp på å sikre seg toppscorer-tittelen. Almeria har

sikret ny kontrakt grunnet godt hjemmespill, men har 2-3-13 på fremmed gress. Simao ute for hjemmelaget.

 

Larvik Turn - Eik Tønsberg UB 1.53

 

3 div i Vestfold. To lag som har skuffet så langt. Larvik åpnet med to seire, men har etter dette 3 strake

tap. Eik har åpnet enda svakere, men har fremstått mer stabile tiltross. Åpen kamp, hvor jeg tror Eik har fått positiv energi fra årets første 3 poenger fra sist kamp. Har et par meget gode spillere som jeg håper viser seg idag.

 

Chelsea - Everton. Vinnerodds. H 1.38

 

Repeterer denne som jeg føler meg trygg på Blues tar Oddsen har sunket noe.

 

Alle odds fra Nordic Bet

 

God tippe og pinsehelg! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pinsehelga ble en god tippehelg!

 

Idag satser jeg hardt på Mjøndalen alene, plus kombinert med Odd, på noen lapper.

 

1.75 på NordicBet på Mjøndalen, 1.77 på Unibet. Mjøndalen sterke hjemme, 3-1-0.

Stavanger tar sine poeng hjemme, har 1-0-4 borte. Begge lag har en som soner.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 5 months later...

Ukas tips i PL:

 

Sunderland - Man U B: Man U har vunnet de 4 siste kampene mot Sunderland og har alltid et godt tak på dem. Bortlaget har en Nani i sin livs form og en Berbatov som også har vært god. Rooney må da snart også slå til?

 

West Ham - Fulham H: Etter en vanskelig start har West Ham kommet på rett kjør. Med en ny spissduo lukter det endelig litt mål av londonrivalene våre. Fulham har fått en anti-ny-trener-effekt og skal slite med å vinne denne kampen

 

WBA - Bolton H: Hjemmelaget slo oss sist runde og City noen dager før i ligacupen. Scorte også 3 mål hjemme mot Birmingham runden før. Liten tvil om at WBA kommer til å score i denne kampen også. Bolton har ikke klart å få utnyttet Petrovs fulle potensial hitill og har vært veldig på og av denne sesongen. 2 - 2 sist runde mot Man U. Nå er de på bortebane, noe som jeg tror blir utslagsgivende. 2/3 - 1 til hjemmelaget er mitt tips.

 

City - Newcastle H: Begge lag har vært veldig opp og ned, men City er i ferd med å komme i form. Johnson med mål mot Juventus. Bør få fornyet tillit i helgen. Barton er nok keen på å få score mot gamleklubben. City taper sjelden på hjemmebane og newcastle spiller enten strålende eller elendige kamper. Jeg tror på sistnevnte

 

Den usikre: Stoke - Blackburn. Hjemmelaget har kommet i form etter en skrekkelig start. Bortelaget har vært jevnt over god hele sesongen og er også inne i en god flyt. Blir neppe mange mål i denne kampen som kommer til å bli veldig tett. 2 - 1 eller 1 - 1 tipper jeg.

Link to comment
Share on other sites

Sunderland - Man U B: Man U har vunnet de 4 siste kampene mot Sunderland og har alltid et godt tak på dem. Bortlaget har en Nani i sin livs form og en Berbatov som også har vært god. Rooney må da snart også slå til?

 

Sunderland klarte vel 2-2 på OT ifjor? :(

 

Liverpool og City med sikre seiere for min del.

Link to comment
Share on other sites

Sunderland klarte vel 2-2 på OT ifjor? :(

 

Liverpool og City med sikre seiere for min del.

Man U på bortebane mot Sunderland altså. Burde formulert meg bedre! Djevlene er vel også laget som sist vant på den banen.

 

Liverpool er IKKE sikker. Blackpool er ikke et lag man skal undervurdere, og Liverpool er i dårlig form samt at de spilte i midtuken i dag.

 

Forøvrig skal jeg sette opp en kuppong med følgende målscorere å runden som kommer: Drogba, Paven, Nani og Gerrard. Tror det kan bli et koselig odds på den :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjører en kupong som mest sannsynlig går straka vegen, men gir det en sjanse:

 

Sunderland-United H

Tottene-Villa H

West Ham-Fulham H

 

Jeg tipper aldri at Tottenham vinner, ikke Liverpool, Chelsea eller Manu heller. Det skal sies at jeg aldri vinner på tipping, men klarer bare ikke å gjøre det (Har gradert før, det skal sies).

 

Dessuten tipper jeg alltid at Arsenal vinner, alltid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper aldri at Tottenham vinner, ikke Liverpool, Chelsea eller Manu heller. Det skal sies at jeg aldri vinner på tipping, men klarer bare ikke å gjøre det (Har gradert før, det skal sies).

 

Dessuten tipper jeg alltid at Arsenal vinner, alltid.

 

 

Jeg gjorde det før. Men hver gang jeg tippa på Arsenal gikk det galt. Så Arsenal kamper tør jeg ikke tippe på lenger.

Og da prøver jeg å bluke en blanding av hue og litt satsing for å få opp eventuell gevinst noe....

Men Arsenal kamper har jeg ikke tippa på på mange år...

Link to comment
Share on other sites

prøver meg på denne i morgen:

 

Napoli - Roma 2,65

Liverpool - Blackpool (0-1) 3,20

Stuttgart - Eintracht Frankfurt 1,80

Odds: 15,26

 

 

Tøff satsing.

Jeg prøver meg på denne i morgen:

 

Dortmund-Bayern Munchen B 2,60

Sevilla-Atletico H 2,10

Lazio-Brescia H 1,65

Fiorentina-Palermo H 1,95

 

Totalodds: 17.57

Link to comment
Share on other sites

Spennende bonger.

 

Litt uenig i Bayern-spillet, da Dortmund spiller glitrende om dagen samt at Bayern mangler noen sentrale, men lykke til :)

 

Spiller Kalu Uche som målscorer til 3.80 i odds (Almeria)

Di Vaio for Bologna til 2.80

Fabiano Sevilla til 2.40

 

Alle singler hos Unibet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...