Jump to content

Tippehjørnet !


Bergkamp88

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

46. B West Brom - Tottenham 1.75

62. H Brighton - Coventry 1.60

73. H West Ham - Derby 1.32

98. B Lazio - Juventus 2.45

 

Totalodds: 9,06

 

Denne går jeg for imorgen :) Satser 100 spenn.

Jeg vil anbefale deg å gå inn på ulike nettsider å sjekke, fordi jeg får de ulike kampene dine til høyere odds ;)

Link to comment
Share on other sites

Milton Keynes-Wycombe (betsson)

 

Hjemmeseier til 1.38 er god odds i en kombinasjon.

0-1 handicap til hjemmeseier til 2 i odds.

2 mål eller mer til hjemmelaget, gir 1.53.

 

Milton er i god form, og har vunnet de 3 siste ligakampene. Sist helg knuste de Colchester med 6-1 på bortebane. Wycombe er derimot i store problemer, og har 0-1-3 på sine 4 siste kamper. De mangler i tillegg captein Gareth Ainsworth og Leon Johnson i forsvaret til denne kampen. det hjelper heller ikke, at de har skiftet formasjoner og er inne i en skikkelig blindgate.

Nei; dette skal være en "klar" hjemmeseier.

Link to comment
Share on other sites

Dagens/morgendagens kuponger:

Philadelphia Eagles - New England Patriots 1,55

West Bromwich - Tottenham 1,98

-To lag i god form som tippes på til tros for bortebaner. Totalodds: 3,07

 

Liverpool - Manchester City U 3,30

Milton Keynes - Wycombe Wanderers 1,42

- Første kampen er svært usikker og kan gå begge veier, tipper det blir en jevn kamp og 3,30 er etter min mening godt betalt for en U. Den andre kampen er etter vieira04s tips over. Totalodds: 4,69

Link to comment
Share on other sites

AA Gent - KK Genk

Hjemmeseier til 1.90 i odds.

 

Gent som ligger på 2.plass har vært i fin flyt de siste ukene.

Genk er på 6.plass, men er kun 6 poeng bak hjemmelaget etter 14runder.

Begge lag kan stille uten store skaderproblemer i laget.

 

Sollied sitt lag scorer i bøtter å spann om dagen, og det er en fin stabilitet i laget. Spillet sitter offensivt, og de vil nok prøve å hamre løs fra start. (5 strake hjemmeseiere)

Genk hadde en fæl opplevelse i midtuka (7-0 tap), og vil sikkert prøve å hevne denne ydmykelsen.

Usikker kamp, men satser pga fin hjemmeodds.

Link to comment
Share on other sites

Har jo ikke sett noe odds enda, så er litt vansklig, men utifra kamper kan jeg anbefale noen;

 

Manchester City - Norwich H, Sportin Gijon - Real Madrid B og Barcelona - Levante H er alle kamper du kan ha med for å ''pynte'' på kuppongen, kommer til å være meget lav odds.

Freiburg - Hannover B tror jeg fort går inn, Freiburg som et av bunnlagene i Bundesliga møter et stabilt godt Hannover. West Ham - Burnely H og Doncaster - Southampton B bør være grei skruing for både West Ham og Southampton som begge er topplag i Championship.

Napoli - Lecce H skal gå, Napoli er i dårlig form, men Lecce ligger helt i bunn av Serie A så bør ikke være problemer for Napoli.

 

Dette ble rimelig safe kamper, skal prøve å komme med flere når oddsen kommer ut :)

Link to comment
Share on other sites

Ser Arsenal har fått småpene 3.95 i odds hos Norsk Tipping i dag, hos Nordic Bet er oddsen 4.20. Selv om vi spiller med rent resvervelag så vi i kampen mot Man Shitty hva gutta er gode for. Godt mulig vi taper denne, men syns oddsen er for god til å ikke forsøke på våre gutter i dag.

 

Olympiakos - Arsenal B 3.95

Borussia Dortmund - Marseille B 4.65

 

Totalodds: 18.37. Innsats 100,- Mulig gevinst: 1837,-

 

Dortmund har etter hva jeg har lest noen skadefravær i dag og må helst vinne stort for å gå videre, noe som bør åpne rom for kontringer for Marseille. Etter min mening er heller ikke styrkeforholdet mellom disse to så stor som oddsen tilsier.

Stor sannsylighet for at minst en av kampene ryker, men er verdt å prøve seg med en hundrings med tanke på oddsen!

Link to comment
Share on other sites

Porto, Milan, og Chelsea. Odds 6.43 (betsson)

 

Olympiakos - Arsenal (0-1 handikap) til en hjemmeseier (3.15 odds), siden jeg tror vi kommer til å få et skikkelig kjør mot oss. For mange av de faste er ute, og dette kan føre til mye usikkerhet og utrygghet bakover. Veldig stor usikkerhet med midtbaneleddet, og å spille på bortebane i CL er ikke lett-

Link to comment
Share on other sites

Porto, Milan, og Chelsea. Odds 6.43 (betsson)

 

Olympiakos - Arsenal (0-1 handikap) til en hjemmeseier (3.15 odds), siden jeg tror vi kommer til å få et skikkelig kjør mot oss. For mange av de faste er ute, og dette kan føre til mye usikkerhet og utrygghet bakover. Veldig stor usikkerhet med midtbaneleddet, og å spille på bortebane i CL er ikke lett-

 

Burde "sutti" den trippelen der. Ellers godt vurdert av kampen våres. Vurderte hjemmeseier selv, men avsto da jeg hørte hjemmelaget slet på midtbanen. Trodde vi skulle få med oss noe fra denne, men den gang ei...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...