Jump to content

Tippehjørnet !


Bergkamp88

Recommended Posts

Forsøker på ett langskudd i morgen med disse kampene:

Bolton - Tottenham U 2.95

Fulham - Aston Villa U 2.95

Birmingham - West Ham H 1.90

Blackpool - Everton H 3.95

 

Samlet odds: 65.31

 

Hadde du spilt de 4 kampene hos bookmaker Victor Chandler hadde samlet odds blitt 110,5.

 

Ikke det at det er min oppgave å undergrave Norsk Tipping, men ville bare nevne det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Hadde du spilt de 4 kampene hos bookmaker Victor Chandler hadde samlet odds blitt 110,5.

 

Ikke det at det er min oppgave å undergrave Norsk Tipping, men ville bare nevne det.

 

Blir ofte satt noen kroner hos nettbookmakere også, men er fortsatt litt stas å sitte med oddskupong i hånda mens kampene går på tv. Mulig jeg er gammeldags av meg :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Idag spiller jeg

 

Ajax under 1,5 mål + Arsenal DNB

 

Samlet odds: 2.00 @ Betway!

 

Slenger også inn en underholdningslapp med Ivanovic som første/siste/anytime målscorer til 26/26/10,5 hos Unibet. Målfarlig denne serberen og idag vil nok Chelsea få mye dødball.

Link to comment
Share on other sites

Tippet Barca med handicap 0-1 i dag

50 i innsats, 3,60 i odds (unibet) og 180 i gevinst.

 

Fin og komfortabel den! :)

 

Spilte selv Messi som første målscorer hos samme bookie til 5 i odds. Utrolig kjipt at hans magiske "lobbeskudd" tidlig i kampen skulle gå stang UT

 

Imorgen tenker jeg å spille at vi ikke slipper inn mål. Ikke sjekket markedsledende, men håper på odds @ 2.

Schczchzhzny stenger buret!!

Link to comment
Share on other sites

Fin og komfortabel den! :)

 

Spilte selv Messi som første målscorer hos samme bookie til 5 i odds. Utrolig kjipt at hans magiske "lobbeskudd" tidlig i kampen skulle gå stang UT

 

Imorgen tenker jeg å spille at vi ikke slipper inn mål. Ikke sjekket markedsledende, men håper på odds @ 2.

Schczchzhzny stenger buret!!

Har akkurat begynt å spille på unibet og må innrømme at det var min første gevinst :D Tidligere kupponger har røket blant annet på G. Bale som første målscorer i kampen på emirates (odds 14), at vi ikke slo braga (totalodds på 6-7) og andre småting. Er mer betenkt på dagens kamp, men om man tenker med lommeboka fremfor hjertet frister oddsen på tap (12,50). Det er jo ingen umulighet, det er tross alt november. og kan kanskje bli et LITE plaster på såret om vi ryker ut.

 

PS. Om noen vil begynne å spille på unibet, sender jeg gjerne ut vervemail ;) Den gir deg/dere 50% ekstra på første innskudd (Må omsettes til 1,4 i odds slik jeg har forstått det)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Har spilt Bendtner i dag til å score anytime. Oddsen er ikke mye å skryte av, men jeg sitter med en følelse av at dansken er på gang. Odds: 2,05 hos Victor Chandler.

 

Har også en litt dyp en:

 

HT/FT Draw - Arsenal 3,75

Inter - Bayern U 3,25

Marseilles - ManU U 3,10

 

Spilte alle dobler og trippelen. Også en god slump på rett fram seier til Arsenal til 1,33 i odds.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Slik tipper jeg sesongens siste serierunde:

 

Manchester United - Blackpool: B

Everton - Chelsea: B

Fulham - Arsenal: B

Bolton - Manchester City: U

Tottenham - Birmingham: H

Aston Villa - Liverpool: U

Newcastle - West Bromwich: H

Wolverhampton - Blackburn: H

Stoke - Wigan: B

West Ham - Sunderland: H

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

SAFEBET-ALARM :P

http://www.oddschecker.com/football/football-specials/cesc-fabregas-specials/to-stay

 

Paddy Power og William Hill er hårfint uenig om hvorvidt Cesc blir i klubben eller ikke.

 

VINN 10.000 kr. risikofritt!

 

Hvis du f.eks har kr. 515.000 slengende i Cyberspace kan du tjene ca. 2% (kr. 10.000) i løpet av 2 og en halv måned. Ikke spesielt fristende kanskje?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tenkte jeg kunne prøve å få igang denne tråden igjen.

 

Har i dag tippet følgende:

(Unibet)

Kroatia - Israel 1 (1,45)

Skottland - Litauen 1 (1,65)

Italia - Slovenia 1 (1,42)

Finland - Nederland 2 (1,30)

Russland - Irland 1 (1,75)

Innsats: 20,00

Totalodds: 7,73

Potensiell utbetaling: 154,58

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

I de siste måneder har jeg igjen startet litt opp med oddspill på kamper, og er gjerne med å bidrar i denne tråden.

Noen få tips/objekter iløpet av en uke (mest helg), og en liten analyse/begrunnelse på hvorfor mitt spill blir som det blir vil jeg ta meg tid til.

 

Alle mine spill tar jeg selvfølgelig ikke med, siden mange blir satset på kort frist. (info fra andre, samt en ekstrem god odds rett før spillestopp)

Andre som vil være med å dele med jevne mellomrom?

 

Tips på gode objekter tar man imot, uansett størrelse hver enkelt har råd til å gamble med :)

Link to comment
Share on other sites

Spiller følgende i morgen.

Norsk Tipping

Spilttype: Firling

Rekkepris: 40,-

Antall rekker: 15

Totalpris: 600,-

 

32. Norwich - Arsenal (1-0) B 2.55

41. Köln - Mainz H 2.30

49. Stoke - QPR B 3.95

72. Inter - Cagliari (0-1) H 2.35

76. Bayern M - Borussia D (0-1) U 3.50

98. Fiorentina - Milan B 2.05

 

Absolutt ett sjansespill, men gir den pene sum av 33 491,- ved fulltreff!

Link to comment
Share on other sites

Kjører til vanlig litt usikre kupponger, men har bestemt meg for en mere safe en til imorgen:

 

53. H Southampton - Brighton 1,35

55. B Coventry - West Ham 1,60

101. H Montpellier - Marseille 2,40

 

Southampton topper Championship med 36 poeng og møter et Brighton lag som har gjort det ganske bra, men ligger på 10. plass med 23 poeng. Southampton har 3 strake så denne ser jeg på som sikker.

Coventry - West Ham er nest siste mot 2. plass. West Ham BØR vinne.

Montpellier - Marseille er jeg meget usikker på. To formlag der Marseille står med 3 strake og Montpellier har 1 uavgjort og 2 seiere på sine tre siste. Satser egentlig kun på at Montpellier tar det siden de er hjemmelag, helt åpen kamp.

Link to comment
Share on other sites

Kjører til vanlig litt usikre kupponger, men har bestemt meg for en mere safe en til imorgen:

 

53. H Southampton - Brighton 1,35

55. B Coventry - West Ham 1,60

101. H Montpellier - Marseille 2,40

 

Southampton topper Championship med 36 poeng og møter et Brighton lag som har gjort det ganske bra, men ligger på 10. plass med 23 poeng. Southampton har 3 strake så denne ser jeg på som sikker.

Coventry - West Ham er nest siste mot 2. plass. West Ham BØR vinne.

Montpellier - Marseille er jeg meget usikker på. To formlag der Marseille står med 3 strake og Montpellier har 1 uavgjort og 2 seiere på sine tre siste. Satser egentlig kun på at Montpellier tar det siden de er hjemmelag, helt åpen kamp.

Jeg vil absolutt anbefale deg å lage deg bruker på unibet, betssone, bet365, eller noen av de andre internett-betting sidene. De gir en mye høyere odds enn hva Norsk Tipping gjør. Din samlede odds på norsk tipping på de tre kampene er 5.18. Hadde du spilt de tre samme kampene på unibet hadde du fått disse oddsene:

 

H Southampton - Brighton 1,44

B Coventry - West Ham 1,67

H Montpellier - Marseille 2,75

Total odds: 6.61. Det høres kanskje ikke ut som noen kjempestor forskjell. Men hvis du spiller mye odds over tid er det helt avgjørende på om du vil gå i pluss eller minus ;D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...