Jump to content

Tippehjørnet !


Bergkamp88

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Jeg ville absolutt gått for den! Sessengon begynner å komme i form og Bendtner har vært stabil for Sunderland. Fulham er ikke et godt bortelag.

Tror også Stoke tar en grei seier mot QPR. Hjemmelaget har sannsynligvis fått tilbake Shawcross som er veldig viktig for dem. Taarabt skal vistnok hvile for QPR.

Link to comment
Share on other sites

Kupong 1:

Birmingham-Peterborough, H 1.75 (Bettsson)

 

Birmingham har et ganske sterkt lag, og har skuffet litt med åpningen. Ligger nå på 13.plass, og møter et overraskende Peterborough på 10.plass. Jeg tror det forsvarsmessige er et element i denne kampen, som hjemmelaget kan dra nytte av.

Peterborough har sluppet inn 15mål, på 8 bortekamper, som har ført til 2 seiere, 1 uavgjort, og 5 tap. (29 baklengs totalt denne sesongen)

 

Birmingham har 4-2-0 på sine 6 første hjemmekamper, med 8-1 i målforskjell.

Dette er ikke en kamp jeg satser alt på, siden det er en viss risiko. Oddsen kunne vært høyere på en hjemmeseier, men jeg går likevel for en høvding på denne.

 

Kupong 2:

Norwich-Arsenal B 1,71

Swansea-Utd B 1,53

Total odds: 2,62 (Bettsson)

 

Føler, at dette er to kamper som burde gå inn, og synes oddsen er ganske høy.

Norwich og Swansea burde passe Arsenal og Utd ganske bra, siden begge lag ønsker å spille ball. De tør å prøve pasninger på risiko, og kan gi rom mellom midtbane og forsvar. Dette passer to lag, som har tempo, teknikk, og bevegelse på meget høyt nivå.

 

For all del; disse to nyopprykkede lagene har prestert meget bra i sesongåpningen, og de skal ikke undervurderes. Likevel; føler jeg at åpningene bakover er noe, som vil bli straffet. Klarer både Arsenal og Utd å gjøre det den samme helga?

Innsats: 1500,-

 

Ellers, er jeg fristet på litt småspill og kombinasjoner med bl.a Stoke 1,77, Sunderland (dobbelsjanse HU med 1.35 i odds), og PSG til 1,31 i odds mot Nancy. Både i League One og League Two er det noen spennende objekter denne helga, men har ikke helt bestemt meg for hva jeg gjør...... (Sheff Ud, Huddersfield, og bla. Bristol Rovers)

Lykke til!

 

Chelsea med smultringen mot Pool på hjemmebane til 2,50, er slett ikke en dum tanke. (betsson)

City med smultringen mot Newcastle på hjemmebane til 1,73, er et veldig godt objekt. (betsson)

Link to comment
Share on other sites

Morro med litt aktivitet i tippetråden igjen!

 

Håper virkelig dere treffer på gutta våres imorgen. Oddsen er god, men selv står jeg over. Lambert er en taktiker av rang og jeg tror det ikke blir så mye rom som man kanskje forventer. Dessuten er de meget friske fremover. Formen til RVP tror jeg avgjør. Vedvarer den?

 

Lite tips fra meg er å nesten utelukkende spille singler! Høres kanskje veldig kjedelig ut, men det funker. Bookiene gnir seg i hendene av store komboer..

 

Og spill aldri for mer enn type 10 % av det du har tilgjengelig. "Alle" sier at denne prosentsatsen burde være 2 %, og det kan nok være rett, men det er absolutt mulig å tjene selv om man satser litt friskere. Min erfaring er at når jeg spiller komboer og for hardt - så taper jeg. Spiller jeg singler og fornuftig (les tips på nettet) - så ruller pengene sakte, men sikkert inn. Tenk at å tjene penger på oddstipping er et maraton! Ikke en sprint

 

Imorgen tipper jeg tysk og noe spansk. Følger denne mannen en del. Helt sinnsyke kunnskaper om lavere divisjoner i Tyskland :

http://doubleupodds.blogg.no/

Link to comment
Share on other sites

Ligger ann til et ok overskudd for denne helga, selv om Birmingham og et baklengs på City (rett før slutt) var et slag på størrelsen.

Kupong 1: Tap 1500; (Birmingham)

Kupong 2: Gevinst 2430,-

Kupong 3: Tap: City uten baklengs + Sunderland med dobbelsjanse (HU) 750,-

Kupong 4: Gevinst: Sunderland med dobbelsjanse (HU) + Arsenal 1,71 (2,3 odds) 1300,-

+ noen småspill med overskudd på 450,-

Lørdag: 1930,- i overskudd.

 

Søndag:

Chelsea uten baklengs med 2.5 i odds + PSG 1.31 som gir en totalodds på 3,28. Innsats: 750,-

RBK med UB 1,48 + Molde/Sarpsborg under 5mål 1,30 + Milan til 1,34 = 2,58. Innsats: 750,-

+ Småspill

 

Mangler kun Montpellier nå Stian96 :) (0-0 etter 28min)

Link to comment
Share on other sites

Spiller stort sett kun småspill, ikke de store summene. Blir ikke rik, men har et lite overskudd hos unibet. Spiller egentlig mest for underholdningen. Livet er morsommere for den som tipper.

 

For de som spiller på annet enn fotball; her er min kupong for NFL-kvelden:

Chicago Bears - San Diego Chargers 1,50

Miami Dolphins - Buffalo Bills 1,80

Minnesota Vikings - Oakland Raiders 1,80

innsats: 25 odds:4,86

 

Bears har startet sesongen bra med 6-3 og har hjemmebanefordel mot Chargers

Miami har slitt og møter et lag som har startet langt bedre. Med hjemmefordelen tipper jeg dette blir en jevn kamp som kan vippe begge veier.

Også i tredjekampen går jeg for laget som har prestert dårligst til nå, men med hjemmebane. Synes Vikings har spilt langt bedre etter at Pounder fikk sjansen, men mye avhenger av Peterson denne kampen. Kan bli en jevn kamp.

Link to comment
Share on other sites

Takk for Rapid, Leicester, og Juve i småspill.

Reduserer tapet på bong 1 idag. (pool scoret) -75,- til nå.

 

Satser likevel på HU på Chelsea på "livespill" til 1,95, og at neste mål kommer til Chelsea på 1.78 i odds. Høy risiko, men noe må man ha inne i en slik kamp. Regner med at Torres kommer inn å scorer mot sine gamle klubb.

Ellers frister det med Chigago Bears, som Arsenal_1886 nevnte i tidligere innlegg. Et spennende objekt, og som flere har satset gode penger på idag......

Link to comment
Share on other sites

To som er bankers:

Man U hjemme. De er alltid gode på hjemmebane i CL. Bør bli en grei seier uavhengig av hvilket lag SAF velger.

City B. De har mye press på seg og BØR vinne. Silva ble spart i helgen. City er i meget god form

 

To som jeg har troen på:

Arsenal hjemme. Hjemmelaget er i god form og har veldig god hjemmestatistikk i CL.

Marseilles hjemme. Skal sikre seg avansement. Olympiakos elendige på bortebane.

Link to comment
Share on other sites

En del jevne kamper, men jeg så Norsk Tipping gir 3,7 i odds på hjemmeseier i kampen Napoli-City, Synes ikke City har vært like gode i Europa som hjemme i år så muligheten for hjemmeseier er i det minste tilstedeværende. Min kupong for kvelden blir da denne:

 

Napoli-Man. City H 3,70

Man.Utd-Benfica(0-1) H 2,15

Lyon-Ajax H 1,65

 

Totalodds: 13,13

Link to comment
Share on other sites

Manchester lagene er selvfølgelig en mulighet, men United har vært utrolig slapp i det siste. De holdt på å ryke mot Basel på hjemmebane også. City har muligheter, skal sies at Napoli har vært dårlige i Serie A den siste månden.

Har du fått deg bruker på unibet? :P

Hvis ikke, og du har tenkt å bli medlem, si i fra :) kan verve deg ;)

Link to comment
Share on other sites

Bayer Leverkusen - Chelsea : 2.30

Arsenal - Borussia Dortmund : 2.15

Marseille - Olympiakos : 1.70

AC Milan - Barcelona : 1.70

Total odds: 14.29

(NOK): 50,-

Potensiell utbetaling (NOK):714.55,-

Tror denne skal spilles idag, selv om Milan til ca 5 i odds frister.

Link to comment
Share on other sites

Ser at oddsen på Arsenal har steget. Synes den var høy fra før av så her må det spilles !

 

Vi har en god statistikk på hjemmebane i CL og Dortmund har 1-6 på sine to bortekamper. Imponerende seier mot Bayern i helga, men CL er noe annet. Bare se på City :)

 

Det blir litt på ren H og mest på den "feige" varianten : DNB

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...