Jump to content

Tippehjørnet !


Bergkamp88

Recommended Posts

Jeg hadde en fantastisk tippehelg til tross for at det var lite penger igjen på spillekontoen. Tilsammen vant jeg over 1600 kr. Storeslemmene var to oddskupponger med 141,4 og 115,9 i odds som jeg vant på! Det jeg satset på var at Nani og Nzogbia scorte, Arsenal og Birmingham scorte minst ett mål hver og at Everton scorte i begge omgangene. På den andre kuppongen satte jeg at det kom til å bli scort 2,5 mål i arsenalkampen istedenfor at begge lag skulle score. Ellers var alt likt som den første kuppongen. Så klart ganske bittert at jeg ikke satser bittelitt mer, men det er en grunn til at oddsen var så høy som den var - det er ikke så ofte man vinner på oddsbome-kuppongene sine :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Enig i at den kampen har koselig høy odds. Dessuten tror jeg Lyon vinner greit hjemme mot Benfica selv om oddsen er på over 2! Eto'o som målscorer mot Tottenham er et smart valg vil jeg tro. Handicapseier til Barcaer nok også ganske safe.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har trua på Arsenal - Newcastle (0-1) H?

 

Hadde egentlig tenkt å legge ut et tips på Arsenal sammen med Deportivo-tipset, men da Deportivo-kampen begynnte å nærme seg, skulle jeg legge det ut senere... Gikk i glemmeboksen!

 

Uansett, det ble litt penger på bok takket være gutta idag :) Spilte hardest på B og DNB B. Var litt feig desv.

Link to comment
Share on other sites

Prøver meg på disse to kombinasjonene i morgen (kampnr fra Lang Oddsen):

Bong1:

70. Roma - Lecce U 3,75

75. Man Utd - Tott....m B 5,05

Total odds: 18,94 Innsats: 500 Mulig Premie: 9470

 

Bong 2:

46. Blackburn - Chelsea (1-0) U 3,40

50. Arsenal - West Ham (0-1) H 1,45

53. Fulham - Wigan H 1,75

Total odds: 8,63 Innsats: 500 Mulig gevinst: 4315

 

Kanskje høy risiko spesielt på bong 1, vondt å si det men har faktisk tro på at Tottene tar skalpen til Utd på Trafford. Og ser det også som sannsynlig at Lecce kan stjele poeng fra et formsvakt Roma.

 

Lykke til med tippingen i helgen alle sammen

Link to comment
Share on other sites

Jeg har utrolig mange forskjellige høydsoddskupponger. Har funnet ut at jeg vinner lettere på mange sånne enn dyre kupponger som er mer safe.

 

Gode bets jeg brukte som bankere sammen med andre mer usikre:

Everton - Stoke H

Villa - Birmingham H

Arsenal - West Ham mange mål eller arsenal scorer på straffe

Newcastle - Sunderland H

United - Spurs mange mål

Bolton - Liverpool begge lag scorer mål

Blackpool - WBA begge lag scorer mål

Fulham - wigan begge lag scorer

Link to comment
Share on other sites

har en veldig fin en som går inn hvis manure vinner. På hele 161, ett eller annet i odds...

 

Satte 1 måls seier til Arsenal, Everton, Chelsea og Man Utd...Så ikveld er jeg "stor" man utd fan B)

 

Satte ikke mer en 20 kroner, men 3200,- for 20 kroner er jo greit...ellers så satte jeg noe på tipset fra en her idag, med roma u og tottenham seier...har en med noen spanske som også bør gå inn, så dette KAN bli en innbringende kveld :)

Link to comment
Share on other sites

Hva tror folk om denne kuppongen:

 

CFR Cluj - Bayern München 1,70 B

AC Milan - Real Madrid 2,20 B

Shaktar - Arsenal 2,25 B

 

Og hvis noen har tipps til kamper imorgen og på onsdag, så tar jeg gjerne imot, lenge siden jeg har vunnet på oddsen nå :)

Link to comment
Share on other sites

Ser at AEK (kamp 93) har fått 2,45 i odds hjemme mot Anderlecht. Det har jeg seriøse problemer med å skjønne, og tror jeg setter noe på den i kveld. Noen som har tips til en kamp å kombinere med?

 

Får håpe AEK setter en kasse, fortsatt god tid igjen ;)

 

Jeg spilte på Atletico kombinert med CSKA, og CSKA som singel med HCP :angry: I tillegg noe smått på Aguero som målscorer. Så det var deilig, men.. turte ikke sette så mye desverre, Europa League er som regel fryktelig vanskelig å tippe på!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...