Jump to content

2009.08.03 Arsenal - Burnley


gunnersfan

Recommended Posts

Noen som tør å tippe mot at det blir Arsenal - Chelsea og Everton- Manu?

 

Det blir vertfall aldri Arsenal - Everton!

 

Først må vi nå slå Hull..... Men om vi skulle gå videre så er det 4 sterke semifinalister.

Everton er det svakeste laget, Manu det sterkeste. Everton er et annet lag uten Arteta

 

Joda det er greit det at Utd er det sterkeste laget, er vel bare å lese tabellen for å finne det ut.

Men poenget mitt var at det er 4 av de 6 beste lagene i England som eventuelt er i semifinalen. Er ikke hvert år det er så gode lag i semifinalen.

Håper også på Everton da vi normalt har et bra tak på de.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Noen som tør å tippe mot at det blir Arsenal - Chelsea og Everton- Manu?

 

Det blir vertfall aldri Arsenal - Everton!

 

Først må vi nå slå Hull..... Men om vi skulle gå videre så er det 4 sterke semifinalister.

Helt riktig! Vi tapte hjemme mot Hull sist, så det er ignen grunn til å ta lett på kampen. De sliter i ligaen og denne kampen vil bety utrolig mye for dem. For dem er kampen som en finale. Jeg er glad vi spiller på hjemmebane, slik at vi slipper så mye reising. Kampen er i midtuken etter at vi ahr spilt mot Roma borte og .blackburn hjemme Spillerne kommer til å være slitne, så vi skal ikke ta det for gitt at vi vinner denne kampen. Heldigvis har vi fått en del spillere tilbake fra skade og andre som har kommet i fin form.

 

Uansett hvem vi i så fall møter vil det være en meget vanskelig kamp. Chelsea og Man U sier seg selv at er vanskelig. Everton har slått ut både Liverpool og Aston Villa. FA cupen har har ikke vært så dominert av topplagene på en stund nå. Semi finalene spilles på Wembley, så da slipper vi i alle fall å spille borte, ei heller å dral angt i en hektisk periode. Jeg tror vi eventuelt vil ha mest fordel av å spille på Wembley!

 

btw: Chelsea blir neste motstander......

Link to comment
Share on other sites

Det er egentlig vi som har flaks. Jeg er glad vi ikke møter Man Utd i semifinalen, og heller glad for at vi blir å møte de i finalen. :) Vi har uflaks som ikke møter Everton, men Chelsea er andre laget i rekken.

Link to comment
Share on other sites

Det er egentlig vi som har flaks. Jeg er glad vi ikke møter Man Utd i semifinalen, og heller glad for at vi blir å møte de i finalen. :) Vi har uflaks som ikke møter Everton, men Chelsea er andre laget i rekken.

Chelsea er jo praktisk talt alergiske mot å slå de andre topp 4 i år så vi får håpe den trenden fortsetter:)

Link to comment
Share on other sites

Får håpe den verste Hiddink-effekten har gitt seg hvis vi slår Hull og kommer til semifinalene. Skulle vi vinne mot Hull står vi nok foran to ekstremt vanskelige kamper om FA Cup-trofeet skal heves. Jeg holder Manchester United som en favoritt til å vinne.

Link to comment
Share on other sites

Får håpe den verste Hiddink-effekten har gitt seg hvis vi slår Hull og kommer til semifinalene. Skulle vi vinne mot Hull står vi nok foran to ekstremt vanskelige kamper om FA Cup-trofeet skal heves. Jeg holder Manchester United som en favoritt til å vinne.

Trur united blir slått ut av Everton, håper på det hvertfall.. Evertons eneste sjanse på trofe, men så er united sultne på å vinne ALT i år.. Skjer ikke!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en av de gale. Ønsker meg vakre mål og Arsenalfotball.

Heller enn titler, selv om spillet ikke kan ståi sølvskap og leve evig, men det gjør ikke jeg heller.

Jeg syntes spillet er viktigere enn titler.

Men de er jo greit med titler også. Det kommer vel med tiden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en av de gale. Ønsker meg vakre mål og Arsenalfotball.

Heller enn titler, selv om spillet ikke kan ståi sølvskap og leve evig, men det gjør ikke jeg heller.

Jeg syntes spillet er viktigere enn titler.

Men de er jo greit med titler også. Det kommer vel med tiden.

Da må nok jeg også være en av de gale, hjemmekampene mot Liverpool og Milan i CL gledet meg langt mer enn noen kjedelig 1-0 seier kunne gjort!!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal mot Chelsea.

Arsenal/Hull vs Chelsea.

Litt skuffa over den trekningen der. Håpte på Everton og en skadet Cahill. Og at Chelsea og man u skulle gjøre opp om den andre finaleplassen. Men skal vi vinne må jo alle slås engang uansett.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal mot Chelsea.

Arsenal/Hull vs Chelsea.

Litt skuffa over den trekningen der. Håpte på Everton og en skadet Cahill. Og at Chelsea og man u skulle gjøre opp om den andre finaleplassen. Men skal vi vinne må jo alle slås engang uansett.

 

Bare tenk på hvor deilig det hadde vært om vi hadde løftet pokalen i Mai etter å ha slått ut både Chelsea og Man Utd. ;) Tøff trekning, men sånt må man forvente skal man løfte de gjeve trofeene. :)

Link to comment
Share on other sites

Er ikke overbevist om at Chelsea er noe værre enn Everton i en cupkamp.

Jeg er heller ikke overbevist om at vi slår Hull. Frykter at fokuset ligger litt feil, nemlig på Chelsea kampen og ikke på Hull kampen. Men satser på at Wenger og gutta er proffe nok til å ta enkamp om gangen.

Liker egentlig ikke at vi får vite trekningen før vi er klare for runden.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal mot Chelsea.

Arsenal/Hull vs Chelsea.

Litt skuffa over den trekningen der. Håpte på Everton og en skadet Cahill. Og at Chelsea og man u skulle gjøre opp om den andre finaleplassen. Men skal vi vinne må jo alle slås engang uansett.

 

Bare tenk på hvor deilig det hadde vært om vi hadde løftet pokalen i Mai etter å ha slått ut både Chelsea og Man Utd. ;) Tøff trekning, men sånt må man forvente skal man løfte de gjeve trofeene. :)

som Wenger sa forran møtet med Milan i CL: "Skal man vinne de største turneringene, må man slå de største lagene" ..

 

den tenker jeg på hver gang vi er "uheldige" og møter et topplag i CL eller FA osv

Link to comment
Share on other sites

Til nå har me hatt forbløffende enkel vei i F.A cupen. Me har ingen grunn til å syte over at me møter Chelsea. Plymouth hjemme, Cardiff borte, Burnley hjemme og Hull hjemme.

 

Husk hvor "uheldige" me var i finaleåret i CL: Etter enkelt gruppespill (FC Thun, Sparta Praha og Ajax), møter me Real Madrid, Juventus, Villareal og Barcelona. Ingen enkel trekning der.

Link to comment
Share on other sites

Til nå har me hatt forbløffende enkel vei i F.A cupen. Me har ingen grunn til å syte over at me møter Chelsea. Plymouth hjemme, Cardiff borte, Burnley hjemme og Hull hjemme.

 

Husk hvor "uheldige" me var i finaleåret i CL: Etter enkelt gruppespill (FC Thun, Sparta Praha og Ajax), møter me Real Madrid, Juventus, Villareal og Barcelona. Ingen enkel trekning der.

 

Helt sant det du sier, til slutt måtte vi få et topplag (om vi slår Hull, da), og uansett om vi vinner elller ikke så hadde nok en semifinale mot Chelsea på Wembley vært ekstremt morsomt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...