Jump to content

2009.08.03 Arsenal - Burnley


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Når jeg ser scoringa... Henry hvem? ;)

Hahahaha Henry hvem? IKKE VÆR LATTERLIG!;)

Vela er ikke i nerheten av det Henry var i Arsenal!

 

Du kan gjerne forklare hvordan Henry kunne utført den scoringen bedre enn det Vela nettopp gjorde..

Og du kan gjerne forklare hvordan vela utførte den scoringen bedre enn ALLE Henry sine scoringer)?

Ikke bare bare å si Henry hvem etter ALT det han har gjort for Arsenal..

Herregud da... Jeg mente for all del ikke at vi bare skal glemme Henry og alle scoringene hans bare pga den kommentaren. Men poenget mitt var at det målet der var i den klassen Henry utførte på sitt beste. Det var forøvrig målet til Dudu også! To flotte scoringer i dag er noe vi tar med oss med glede til returkampen mot Roma. :D

Link to comment
Share on other sites

OG IGJEN ER VIASAT NEDE. POKKER!

 

Samma her.. Viasat var nede i 10 min i 1. omgang og vi gikk selvfølgelig glipp av målet. Så skjer det samma i 2. omgang, og vi scorer igjen... FY FAEN jeg er forbanna nå!

Viasat er ikke nede hos meg...

Link to comment
Share on other sites

Vi må ikke glemme at Song gjorde godt forarbeid med en krempasning. Vi har hakket mye på han, fortjent nok, men når han gjør noe bra må vi også bemerke det...

Bra sagt, skulle akkuratt til å nemne den passningen der. Den var det virkelig klasse over. Idag har han hatt veldig mye bra, og ikke bare def, som han pleier. Men også en god del passninger som har skapt muligheter til oss.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser scoringa... Henry hvem? ;)

Hahahaha Henry hvem? IKKE VÆR LATTERLIG!;)

Vela er ikke i nerheten av det Henry var i Arsenal!

 

Du kan gjerne forklare hvordan Henry kunne utført den scoringen bedre enn det Vela nettopp gjorde..

Og du kan gjerne forklare hvordan vela utførte den scoringen bedre enn ALLE Henry sine scoringer)?

Ikke bare bare å si Henry hvem etter ALT det han har gjort for Arsenal..

 

Haha, hvem har sagt noe om alle Henry sine scoringer?! Vi snakket om dette målet, ut KUN det.

 

Uansett var det jo veeeldig seriøst ment fra Skorpey i utgangspunktet.. :D

Link to comment
Share on other sites

OG IGJEN ER VIASAT NEDE. POKKER!

 

Samma her.. Viasat var nede i 10 min i 1. omgang og vi gikk selvfølgelig glipp av målet. Så skjer det samma i 2. omgang, og vi scorer igjen... FY FAEN jeg er forbanna nå!

 

Har sendt mail om å få pengene tilbake. Det går ikke an å ta betalt for en så ræva tjeneste.

Link to comment
Share on other sites

OG IGJEN ER VIASAT NEDE. POKKER!

 

Samma her.. Viasat var nede i 10 min i 1. omgang og vi gikk selvfølgelig glipp av målet. Så skjer det samma i 2. omgang, og vi scorer igjen... FY FAEN jeg er forbanna nå!

 

Har sendt mail om å få pengene tilbake. Det går ikke an å ta betalt for en så ræva tjeneste.

Visat forsetter og imponerer med det dem foretar seg! Drittkanal fra ende til aen. Bare å begynne å boykotte.

Link to comment
Share on other sites

Har sendt mail om å få pengene tilbake. Det går ikke an å ta betalt for en så ræva tjeneste.

 

Jeg kommer også til å sende en mail etter kampen, for de leverer jo rett og slett ikke det vi betaler for.

 

Har gått over til stream nå. Viasat ser ikke ut til å komme opp igjen her, hvordan ser det ut til deg?

Link to comment
Share on other sites

Har sendt mail om å få pengene tilbake. Det går ikke an å ta betalt for en så ræva tjeneste.

 

Jeg kommer også til å sende en mail etter kampen, for de leverer jo rett og slett ikke det vi betaler for.

 

Har gått over til stream nå. Viasat ser ikke ut til å komme opp igjen her, hvordan ser det ut til deg?

 

Kommet igjen nå, Luke.

Link to comment
Share on other sites

Har sendt mail om å få pengene tilbake. Det går ikke an å ta betalt for en så ræva tjeneste.

 

Jeg kommer også til å sende en mail etter kampen, for de leverer jo rett og slett ikke det vi betaler for.

 

Har gått over til stream nå. Viasat ser ikke ut til å komme opp igjen her, hvordan ser det ut til deg?

 

Er tilbake her.. Måtte bare gå ut og inn igjen... Van Persie inn!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...