Jump to content

2009.08.03 Arsenal - Burnley


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Endelig kamp igjen! Nå satser vi på at fortsetter der vi slapp mot WBA. Gledelig at Walcott og Eduardo er friskmeldte. Tror kanskje vi vil se Walcott fra start, mens Eduardo er å finne på benken. Videre tror jeg at Arshavin får en liten hvil og at han starter på benken. På topp finner vi Bendtner og van Persie.

 

Hadde vært litt gøy å se Eboue på plassen til Sagna, selv om det er lite trolig at det skjer.

 

Blir overrasket om vi ikke avanserer på hjemmebane.

 

2-0 til Arsenal. Bendtner og van Persie blir målscorere.

Link to comment
Share on other sites

Endelig kamp igjen! Nå satser vi på at fortsetter der vi slapp mot WBA. Gledelig at Walcott og Eduardo er friskmeldte. Tror kanskje vi vil se Walcott fra start, mens Eduardo er å finne på benken. Videre tror jeg at Arshavin får en liten hvil og at han starter på benken. På topp finner vi Bendtner og van Persie.

 

Hadde vært litt gøy å se Eboue på plassen til Sagna, selv om det er lite trolig at det skjer.

 

Blir overrasket om vi ikke avanserer på hjemmebane.

 

2-0 til Arsenal. Bendtner og van Persie blir målscorere.

Trua på at Vela tar en plass i startoppstillingen imåra. Håper egentlig ikke Walcott får starte, da blir han sikkert skadet igjen. Vil ha en rolig og forsiktig start for han nå. Trur vi forsetter vårt fine spill fra de siste kampene. Og håper selvfølgelig på en bråte med mål.

Link to comment
Share on other sites

Arshavin kan ikke spille mot Roma på onsdag og jeg føler derfor meg sikker på at han spiller hele denne kampen. Jeg tipper også at Vela og Walcott får sjansen. Dudu kommer nok til å komme inn fra benken etter hvert, slik at man kan se ann formen hans før møtet med Roma. Denilson og Diaby tror jeg starter i midten, men Diaby blir nok bytte ut etter hvert for å få hvile til Roma-kampen.

 

Fabianski

Sagna Djorou Gallas Clichy/Gibbs

Arshavin Denilson Diaby Walcott

Bendtner/RvP Vela

 

Jeg håper vi får en god oppkjøring til kampen mot Roma. Spillerne må ikke ha den kampen i hodet, da kan det fort gå galt. Heldigvis spiller vi på hjemmebame, så Burnley vil nok uansett få det tøft selv om vi skulle ha en drålig kamp. Bakover er det viktig å ha selvtillit før Roma-kampen, så det er veldig viktig at vi holder nullen. Det er ingen god sikkerhet i å slippe inn mål hjemme mot Burnely når man skal møte Roma borte noen dager seinere.

 

Det skal bli deilig å se kamp når man er syk og bare sitter alene på rommet sitt hele helgen :)

Link to comment
Share on other sites

Hvilken kanal går kampen på?

Viasat sport tror jeg. :)

 

Damn! Hvorfor viser de aldri Arsenal kamper på Visat 4 eller SportN?

Godt spm. men er sikkert at dem skal få noen til å kjøpe viatat sport. Noe eg hoper ingen gjør så dem må kutte ut å sende kamper på den kanalen.

Link to comment
Share on other sites

Kampen sendes via Viasat on demand, så det blir løsningen for meg i dag. Studio starter 15 minutter før kampen, altså 14.15. Kommentator er Roar Stokke(!), noen som husker sist han kommenterte oss? Arsenal - Villarreal 06?

Link to comment
Share on other sites

Hvilken kanal går kampen på?

Viasat sport tror jeg. :(

 

Damn! Hvorfor viser de aldri Arsenal kamper på Visat 4 eller SportN?

Godt spm. men er sikkert at dem skal få noen til å kjøpe viatat sport. Noe eg hoper ingen gjør så dem må kutte ut å sende kamper på den kanalen.

Helt enig, håper ingen kjøper den kanalen så de innser hvor DUMT det er å sende kampene der..

nesten samma driiiten som når Norge spilte mot tyskland, der 9/10 av Norges befolkning som er interesert i fotball ikke fikk kampen med seg:) Blir for dumt...

 

heller betale 25 kr i uken og se kampen på livesport 24/7:)

Link to comment
Share on other sites

2-0 til Arsenal. Bendtner og van Persie blir målscorere.

 

Bare 2-0? Er det ikke på tide med sesongens 7-0 seier? Hvis den skal komme denne sesongen, må

det være i dag ;)

 

Du er herved utnevnt til årets optimist! :P

 

Selv om jeg tror på seier, så tror jeg dette blir en vrien kamp for gutta. Glem heller ikke at nettopp Burnley slo oss 2-0 på deres hjemmebane tidligere i sesongen. Burnley har nok lyst til å ta skalpen vår denne gangen også.

 

Men for all del, jeg håper du treffer bedre med ditt tips enn hva jeg gjør med mitt. :(

Link to comment
Share on other sites

2-0 til Arsenal. Bendtner og van Persie blir målscorere.

 

Bare 2-0? Er det ikke på tide med sesongens 7-0 seier? Hvis den skal komme denne sesongen, må

det være i dag :P

nei nei:P den kommer mot Gaychester united i fa cup finalen:)

 

Ja, det stemmer. Det hadde jeg jo glemt :(

 

Nei over til alvoret, denne kampen må vi ikke ta lett på. Og det bør spillerne ha lært denne sesongen, så

jeg regner med de har den rette innstillingen. Nå har allerede Chelsea og United kvalifisert seg for semifinalen,

og da regner jeg med vi er enda mer motiverte for å komme dit. Vi har et og annet å revansjere fra et par cup

kamper de siste sesongene!

 

Blir spennende å se laget. Arsjavin spiller nok idag, siden han ikke spiller på onsdag. Ellers håper jeg å se både

Theo og Eduardo involvert. Snart kamp!

Link to comment
Share on other sites

 

Helt enig, håper ingen kjøper den kanalen så de innser hvor DUMT det er å sende kampene der..

nesten samma driiiten som når Norge spilte mot tyskland, der 9/10 av Norges befolkning som er interesert i fotball ikke fikk kampen med seg:) Blir for dumt...

 

heller betale 25 kr i uken og se kampen på livesport 24/7:)

 

Ser ikke helt problemet ditt her. Viasat har egne kanaler for sport, som du selv kan velge å abonnere på eller ikke, akkurat som canal digital har egne kanaler for enten film eller sport, eller begge deler. "Folket" klager jo med en gang det går en fotballkamp på tv2 fordi "det er for mye sport på tv". I teorien så burde ikke viasat sende fotballkampene på tv3 eller viasat4 i det hele tatt, de burde vært forbehold reality-crap, så har vi egne kanaler som viser det VI ønsker å se på, nemmelig sportN og viasat sport osv. Synd viasat ikke skiller det ut, men det ville vel betydd kroken på døren for tv3 og viasat4 kanalene :(

 

Når det gjelder landskampen mot tyskland så har tv2 fått jævlig med "pes" på seg pga det. Jeg mener dette er HELT feil, det er NRK som burde fått pes for dette, som heller har valgt å bruke lisenspengene våre på helt andre ting enn det norske landslaget. Jeg såg kampen på TV2 sport, som jeg mener er et glimrende tilbud til alle som er fotballinteresserte. Aldri før har det gått SÅ mye fotball på tv! Det hadde _aldri_ blitt vist SÅ mye, dersom kanalene IKKE skulle tilbudt ekstra-kanaler for en ekstra pris, enn som om alle kamper skulle gått kun på nrk, tv2 eller tv3. For vår del, hadde vi aldri fått sett arsenalkampene i det hele tatt. Det har vi mulighet til nå, selv om det koster. Men vi har muligheten, det er det som er det viktigeste!!

Link to comment
Share on other sites

 

Helt enig, håper ingen kjøper den kanalen så de innser hvor DUMT det er å sende kampene der..

nesten samma driiiten som når Norge spilte mot tyskland, der 9/10 av Norges befolkning som er interesert i fotball ikke fikk kampen med seg:) Blir for dumt...

 

heller betale 25 kr i uken og se kampen på livesport 24/7:)

 

Ser ikke helt problemet ditt her. Viasat har egne kanaler for sport, som du selv kan velge å abonnere på eller ikke, akkurat som canal digital har egne kanaler for enten film eller sport, eller begge deler. "Folket" klager jo med en gang det går en fotballkamp på tv2 fordi "det er for mye sport på tv". I teorien så burde ikke viasat sende fotballkampene på tv3 eller viasat4 i det hele tatt, de burde vært forbehold reality-crap, så har vi egne kanaler som viser det VI ønsker å se på, nemmelig sportN og viasat sport osv. Synd viasat ikke skiller det ut, men det ville vel betydd kroken på døren for tv3 og viasat4 kanalene :(

 

Når det gjelder landskampen mot tyskland så har tv2 fått jævlig med "pes" på seg pga det. Jeg mener dette er HELT feil, det er NRK som burde fått pes for dette, som heller har valgt å bruke lisenspengene våre på helt andre ting enn det norske landslaget. Jeg såg kampen på TV2 sport, som jeg mener er et glimrende tilbud til alle som er fotballinteresserte. Aldri før har det gått SÅ mye fotball på tv! Det hadde _aldri_ blitt vist SÅ mye, dersom kanalene IKKE skulle tilbudt ekstra-kanaler for en ekstra pris, enn som om alle kamper skulle gått kun på nrk, tv2 eller tv3. For vår del, hadde vi aldri fått sett arsenalkampene i det hele tatt. Det har vi mulighet til nå, selv om det koster. Men vi har muligheten, det er det som er det viktigeste!!

 

Det er ikke noe Problem:) Men syntes det var bedre før i tiden der Kampene ble vist på tv3, viasat4, sportn osv, spesielt Fa cup finalen, og ligacup finalen:)

 

Nå kommer vell Champions League finalen til å bli sendt på Viasat sport

Link to comment
Share on other sites

Når jeg tenker meg om så er jeg totalt enig med Donaldinho ovenfor her. Men jeg har også forståelse for at mange blir sur og lei siden de har sluttet helt å vise på de kanalene man får med en kabelboks(eller hva det nå het igjen). Jeg har uansett Livesport, så jeg lider heller ingen nød. Viasat sitt prinsipp er ikke så dumt som vi skal ha det til.

 

Så over til kampen. Arshavin blir mest sannsynlig å spille siden han ikke kan spille i CL, som mange har påpekt. Jeg håper også at Walcott og Eduardo matches forsiktig mot slutten av kampen. Samtidig håper jeg vi ikke tar lett på Burnley, for vi må hukse på hvem de har slått ut i Ligacupen og FA Cupen hittil. FA Cupen er et trofe vi har alletiders sjanser til å vinne i år, og om det skulle gå til h i CL, så vinner vi vertfall ett trofe.

 

Fabianski

Sagna-Toure-Djourou-Clichy

Eboue-Denilson-Song-Arshavin

Bendtner-Vela

 

Kanskje ikke vårt aller beste mannskap, men vi ahr fortsatt flere spillere som fortjener å hvile. Håper forsvaret holder nullen og spiller på seg ny selvtillitt.

 

Seier er viktig både for i dag, og for onsdagens kamp!

Link to comment
Share on other sites

laget i følge arsenal.com:

 

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna

Johan Djourou

William Gallas

Kieran Gibbs

Emmanuel Eboue

Alex Song

Abou Diaby

Carlos Vela

 

men vi får vente å se hvem som spiller på topp :P haha

 

edit: kom opp nå, så da blir det arshavin og eduardo på topp!:( Eduardo captain også faktisk!

 

Substitutes:

Manuel Almunia

Robin Van Persie

Theo Walcott

Aaron Ramsey

Gael Clichy

Nicklas Bendtner

Amaury Bischoff

Link to comment
Share on other sites

Temmelig "svak" midtbane dette, men med tanke på utfordringen i uken mot Roma så skjønner jeg laguttaket. Denilson er ikke på benken engang, så det er ingen tvil om at enkelte skal hviles, uansett.

 

Med litt vilje kan vi uansett klare det, og så lenge vi får ballen frem til spissparet vårt, så tror jeg de kan lage mye hodebry for burnley forsvarerene i dag.

 

2-0 til oss, eduardo og diaby.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...