Rødøy Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 Mamadou Sakho er stopper i Paris St. Germain og regnes som et stort talent. Noe for oss ? Kilde : nettavisen.no Fant ikke andre tråder på denne karen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 Her er linken: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2547374.ece Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 Funker på FM i hvertfall, har ikke sett noe til han ellers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Da lå det noen rykter ute på newsnow: http://www.sportinglife.com/football/news/...l&TEAMHD=soccer http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5376616,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 liker dette rykte MYE bedre en vermaelen, sakho var kaptein for paris i en alder av 17 år, og skal være en ledertype.. må jo være det største forsvars talentet på lang tid i frankrike, og de franske som wenger henter pleier og slå til.. håper på denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 liker dette rykte MYE bedre en vermaelen, sakho var kaptein for paris i en alder av 17 år, og skal være en ledertype.. må jo være det største forsvars talentet på lang tid i frankrike, og de franske som wenger henter pleier og slå til.. håper på denne Er dette snakk om å "låne" kapteinsbindet? Etter hva jeg vet er Makelele kaptein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 liker dette rykte MYE bedre en vermaelen, sakho var kaptein for paris i en alder av 17 år, og skal være en ledertype.. må jo være det største forsvars talentet på lang tid i frankrike, og de franske som wenger henter pleier og slå til.. håper på denne Er dette snakk om å "låne" kapteinsbindet? Etter hva jeg vet er Makelele kaptein. "Sakho also captained the side on his debut[2]making him the youngest ever captain of Paris Saint-Germain at the age of 17 years and 8 months and also the youngest player to ever captain a side in Ligue 1" Dette var forøvrig før Makelele kom til PSG, men han "lånte" det nok bare ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Høres jo ut som en meget god spiller denne Sakho, kan det tenkes at Vermaelen kommer til å vår def. midt? Vil helt klart heller ha Sakho i midtforsvaret enn Vermaelen, ikke det at han ikke er god nok, men etter det jeg har hørt av Sakho, så er jeg ganske så overbevist om at han ville blitt en stor hit i Arsenaltrøya. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Deilig lesning "But the most interested club is Arsenal, they want him the most. Bayern Munich is a top European club, so I think it will be Bayern or Arsenal." Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 Da spørs det om Wenger kjøper inn en av dem som def midt. (vermaelen og Sakho) Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 http://www.setanta.com/uk/Articles/Footbal...rts/gnid-56969/ blir ikke noe av denne her heller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utne Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 Jeg synes strengt talt ikke at en ny 19 åring er det vi trenger, nå må vi sikte høyere! Vi har Djourou, Hoyte, Nordtveit, Song og alle er store talenter som kan spille stoppere. Det vi trenger er en som kan gå rett inn, ta plassen sin og styrke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Som alle vet er det pre-season og også i år er det Sakho rykter: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...rmain-exit.html Og i den daglige ryktespalten hos nettavisen står det: Arsenal-manager Arsène Wenger vil i sommer ta en ny vurdering av den franske U21-kapteinen Mamadou Sakho. Jeg har ikke sett Sakho så mye i aksjon, men den 20 årige sengalfødte franskmannen, høres for meg ut som en spennende spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Sakho høres ut og ser ut til å være et av de største stoppertalentene i verden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Sakho høres ut og ser ut til å være et av de største stoppertalentene i verden! Hvis han er et av verdens største stopper talent tar jeg gjerne imot han til Arsenal, men da vil jeg i tilleg ha en eldre og rutinert stopper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overmars Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Ser gjerne at Wenger henter inn Sakho. Et av de største talentene, allerede kaptein på aldersbestemt landslag for frankrike. Står mye godt om Sakho i media, og at Wenger viser interesse for ham må vel bare bety en ting. Et STORT talent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overmars Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Ser ikke ut som om Sakho kommer til sommer iallefall. “No, Mamadou Sakho will stay in Paris. He will not leave the club this summer. The club do not want to sell him this summer. It is simple, they want to wait another year." http://www.sport.co.uk/news/Football/38683...25_million.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 Ser ikke ut som om Sakho kommer til sommer iallefall. “No, Mamadou Sakho will stay in Paris. He will not leave the club this summer. The club do not want to sell him this summer. It is simple, they want to wait another year." http://www.sport.co.uk/news/Football/38683...25_million.aspx Om Sakho får et tilbud av Arsenal, blir han vel ikke særlig fornøyd om klubben sier nei. De kommer nok til å selge han om de får en riktig pris. Dette er nok kun noe de sier for å holde interessen borte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 19, 2011 Report Share Posted April 19, 2011 Exclusive: Wenger refuses to budge on Sakho valuation Hvorvidt dette stemmer kan man bare spekulere i, men det er jo typisk at Wenger ikke vil bruke en million eller tre på å møte klubbens krav og at vi dermed da ender med et dårligere alternativ eller rett og slett ikke velger å forsterke i det hele tatt. Uansett etter hva jeg har hørt og fått med meg tidligere så var visstnok ikke Sakho interessert i å diskutere en mulig overgang mtp. at han ville spille Champions League med PSG før han forlot de visstnok.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 Et uhyrlig spennende utsagn av Sakho: http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_6932313,00.html? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 Et uhyrlig spennende utsagn av Sakho: http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_6932313,00.html? Er dette så spennende utsagn da? Virker jo ikke som han er villig til å forlate PSG i sommer ihvertfall. Og hinter vel ingenting om Arsenal f.eks....heller Chelsea Ser forøvrig litt på cupfinalen mellom Lille og PSG. Sakho er definitivt en koloss baki forsvaret der. Ligner litt på Samba i kroppsbygning og spillestil egentlig. Kan se for meg han som framtidig Arsenal-spiller, men det kommer an på Wenger, PSG og Sakho selv da.. Ellers viser Hazard stor hurtighet kombinert med slepen teknikk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 Har sett særdeles lite av Sakho egentlig, men hver eneste gang jeg har sett han så tenker jeg i ettertid at han er jævlig god. For å si det pent.. Er ikke uten grunn til at han har blitt sammenlignet med Thuram og hittil ser det ut til at han er i ferd med å leve opp til forventningene. Eneste spørsmålet er hvor han ender opp hen. Ender han opp i Manchester United ved siden av Vidic eller i Chelsea ved siden av Terry/Luiz så blir jeg litt smålei meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 --> QUOTE(Stefan B @ May 14 2011, 09:27 PM) 224203[/snapback] Har sett særdeles lite av Sakho egentlig, men hver eneste gang jeg har sett han så tenker jeg i ettertid at han er jævlig god. For å si det pent.. Er ikke uten grunn til at han har blitt sammenlignet med Thuram og hittil ser det ut til at han er i ferd med å leve opp til forventningene. Eneste spørsmålet er hvor han ender opp hen. Ender han opp i Manchester United ved siden av Vidic eller i Chelsea ved siden av Terry/Luiz så blir jeg litt smålei meg Han er jo fransk, må ende opp i Arsenal da vel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Wenger får benytte seg av Emirates Cup for alt det er verdt. Kanskje atmosfæren, fansen, spillerne og Wenger selv kan overbevise Sakho om hvor han bør planlegge sin fremtid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.