Jump to content

2005.05.21 Manchester United N


Guest Highbury Heroes

Recommended Posts

DET DER ER SÅ FORBANNA UFJORTJENT AT DET KAN DERE FAEN MEG I HELVETE INNRØMME ASS!

 

FAEN!

9402[/snapback]

Kampen i dag ja. Men man Utd har jo flaksa til seg flere titler så du trenger ikke bruke store bokstaver. ARSENAL ER FA CUP MESTERE 2005.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Kjære Fakey.

 

Joda, vi har et mye bedre forum enn dette.

 

Dere har et kjempegodt forum, der dere starter på velformulerte innlegg som dere ikke helt klarer å fullføre? Får ikke "ballen helt i mål" for å si det på en annen måte? Stjeler Arsenalfans poengene deres?

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Fy f*** Jens var rævva, Oskar!!! :lol:  :)  :D  :D  :lol:  :shy:

9479[/snapback]

For en iskald jævel Lehman er... Fyttirakeren for en tysker han er, Den største tyskeren noensinne. Jensemann fra Essen

Link to comment
Share on other sites

Nei, ånei. Vi blir rundspilt i 120 min. UTROLIG dårlig kamp. Fælt å se hvor avhengige av Henry vi er i finaler når laget blir forsiktige. Da har vi ingen til å true bakrom.

Igjen begynner vi å slå lange baller opp mot Rio & co. Nytter ikke.

Vi ble veldig omstendelige. Bare flaks at vi ikke taper etter ordinær tid (og en liten svenske).

 

Herlig å se Lehmann storspille! Særlig benparaden på det utrolig harde skuddet til Rooney i første omgang var det klasse over.

vP var veldig sikker på straffa si, og Vieira avgjør! Deilig!

 

Tror det var viktig å vinne i dag, med tanke på at Vieira og Reyes ikke drar.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig godt fornøyd med at vi klarer å sikre oss FA Cupen i år. United var klart best gjennom hele kampen og hadde fortjent å vinne, men når de brenner slike sjanser som de hadde så må de nesten skylde seg selv.

 

Fra pause og ut kampen så hadde jeg egentlig ingen tro på at vi skulle vinne. Men etterhvert som straffekonken nærmet seg så øynet jeg en sjanse, men jeg jublet ikke hemningsløst før etter at Vieira smalt ballen i mål! :lol:

 

Herlig å ta sommeren med en slik avslutning!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner at dere er glade her, og gratulerer så mye med cupmesterskap til alle goonere her inne - men prøv og slapp av litt med caps lock-en og tastatur som "henger seg opp". Det blir litt for mye av det gode.

9461[/snapback]

 

Ikke vær så fest-brems på en dag som dette! Dette er dagen da Arsenalfansen kan få gjøre det de vil uytenom at noen skal bremse ned moroa :)

Slå deg løs du, tv-stjerna! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Et klassisk ran!!! :lol: :) :D

 

For en gangs skyld var det Arsenal sin tur til å ha de store porsjonene med flaks! Vi fikk endelig 'hevnet' tapet for Pool i 2001, selv om det gikk ut over en annen klubb. Og ManU fikk jo endelig smake sin egen medisin. De vant jo CL-finalen på samme maner i 99! Spillemessig var jo dette dårlie greier fra Arsenal, ihvertfall offensivt. Defensivt holdt man jo nullen, selv om marginene så definitivt var på vår side.

Link to comment
Share on other sites

Er det en klubb vi har "marginer" tilgode hos så er det jaggu salfordgjengen. Akkurat derfor er det så glimrende. Vi slo dem på den mest jævlig tenkelige måte, og det har de så absolutt fortjent så til de grader. Ikke alle, men sjefen, mini-me og søstrene spesielt, og vi har vel litt tilgode hos hesten og looney også. Til lykke med dagen United, rettferdigheten seiret til slutt likevel - i et litt større perspektiv.

Link to comment
Share on other sites

...sier dere, mine herrer??? Man våkner, skrur på TV`en, og hva ser man på SKY News? Joda, godguttene med pokalen! :lol: Samt en bråte av Jensemann sine redninger! Og Paddy sin avgjørende straffe. "You must be strong in your mind" sa Paddy, og visst pokker var han strong! :)

 

Oh what a beautiful morning, oh what a beautiful day...........

Link to comment
Share on other sites

God morgen!

 

Da det hadde gått 89 minutter av ordinær tid måtte jeg reise med min kone og to barn for å rekke et selskap! :lol: :) :D Akkurat da hadde Ljungberg gitt meg litt håp, da hans innhopp åpnet litt opp for muligheter til Arsenal, ... Da jeg kom hjem fra selskapet, og skrudde på tekst-tv (!) ÅHHH SÅ HERLIG.

0-0 :D er et resultat jeg er virkelig stolt av etter en slik dag på jobb. Det er fantastisk! At Jens og Patrick avgjorde var glimrende. At Bergkamp får en sesong til var perfekt.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Uansett hvor deilig seieren var, så kan jeg ikke skjønne at dere finner seieren deiligere ved at United rundspilte oss i 120 minutter. Jeg synes det er bekymringsverdig at vi ikke greier å heve oss mer enn det vi gjør når det tross alt er snakk om FA-cup finalen. Og vi har sjeldent sett så sterkt hvor avhengige vi er av Henry i det offensive. Lehmann og Senderos, og delvis Kolo, synes jeg spilte bra i dag, resten var en stooor skuffelse. Vi må få hentet inn minst to offensive spillere av godt kaliber skal vi ha mulighet på ligaen neste år.

 

Sorry for at jeg er så negativ. Mulig at det bare er jeg som ikke greier å sleppe meg helt løs pga eksamenen jeg har. Ikke meningen å være en festbrems....

9484[/snapback]

 

 

Du kan bekymre deg så mye du vil mens vi andre løfter pokalen....

Jeg er drittlei av å sitte skuffet og slått etter å ha spilt en kjempekamp.

Vi har ført tre kamper mot scum tidligere i år og tapt alle tre.

Denne gangen er det vi som skal JUBLE.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Beautiful morning ja men heltforjævligfyllesyk.....

Ubeskrivelig deilig følelse å vinne titler.

Vi vinner cupfinalene mot scumchester hver gang, ja hver jævla gang.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Jeg har vært med på mange ufortjente tap tidligere, og jeg må si at det var en skikkelig herlig opplevelse å få være med på en ufortjent seier også.

 

Jens var fantastisk slik som han har vært de siste månedene. Enorm forbedring han har gjort i løpet av sesongen. Meget imponernede.

 

Dette gjør opp for tapet mot Liverpool i 2001. Og er ikke det fortjent, så vet ikke jeg!

9554[/snapback]

 

 

Skjønner ikke hva du snakker om Oskar, ufortjent????

Det må da være lov å ha en god keeper på laget :D

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Jeg tenkte tidlig i andre omg at det ville gå slik.

Straffekonk og Jense-show.

Følte meg faktisk helt trygg på seier ettersom scum brant sjansene sine.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...