Jump to content

2005.05.21 Manchester United N

Guest Highbury Heroes

Recommended Posts

• Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Nei tror nok det bare var Robin som tok Reyes sin, Man så jo mot Everton at Edu ikke er verdens sikreste på straffer! Tviler på at han hadde fått ta i en så viktig kamp! Derimot var det Robin sin første straffe på proffnivå så det var en stor risk av Wenger :D Men hvem bryre seg, det var vi som vant ;)

Guest ReYeS

robin sa selv at han egentlig ikke skulle ta straffen, men at edu trakk seg for han hadde ikke spilt lenge nok, å følte seg ikke klar til å ta straffe. og robin meldte seg frivillig!!!!

men men hvem bryr seg, vi vant jo allikavell

robin sa selv at han egentlig ikke skulle ta straffen, men at edu trakk seg for han hadde ikke spilt lenge nok, å følte seg ikke klar til å ta straffe.  og robin meldte seg frivillig!!!!

men men hvem bryr seg, vi vant jo allikavell

11107[/snapback]

Vi vaaaaant! :D

Vi vaaaaant! B)

11596[/snapback]

Det er vel og bra at du er aktiv på forumet, Jannis, men nå har du godt over 20 innlegg i dag - og mange av dem av typen som dette..

11597[/snapback]

Ja, sorry..... Ble bare litt ivrig etter å komme på top 10 listen...

Nå i ettertid har jeg reflektert over denne kampen, og jeg må si at denne seieren var meget viktig, viktigere enn mange tror. I år vant vi 2 troffer, det samme gjorde Chealsea, Utd ingen.

Dette er et veldig godt utgangspunkt foran neste sesong hvor Utd ligger nede som et skadet dyr, mens vi har utviklet oss enda videre med god selvtilit foran kommende sesong. Jeg gleder meg allerede, men jeg oppfordrer alle til nå som sommeren kommer nyte at vi heier på et lag som Arsenal, og suge søtt på karamellen fra Mai i Cardiff

• 5 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...