Jump to content

2005.05.21 Manchester United N


Guest Highbury Heroes

Recommended Posts

Guest Highbury Heroes

heisann...

 

jeg er ny bruker av forumet, hvertfall dette etter det gamle brøt sammen..

 

det jeg lurer på er om det blir arrangert noen fellestur til fa cup finalen?

 

eller hvor jeg må eventuelt skaffe meg biletter, dette er en kamp jeg bare må ha med meg....

noen som har noen nummer, eller håper jo at det blir en fellestur da, var jo knall forrige gang i oktober mot Villa på Highbury....

 

men alt av tips tas imot med glede.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply
Guest stianarn

Da er det klart at det blir Manure i finalen.

 

Vi taper vel ikke fire ganger for dem i en sesong?

 

Det kan bli en fantastisk dag!!!

Link to comment
Share on other sites

Håpet at Newcastle skulle bli vår motstander. Nå som Sur Alex & co er et faktum, er det bare å brette opp. Selve kampen er det for tidlig å si noe om, men jeg håper og tror at dette er kampen som vi får vår revansj i.

6155[/snapback]

Ja. Arsenal er alltid i kjempeform på slutten av sesongen. i slutten av mai har vi forhåpentligvis alle våre beste spillere klare til kamp. Og da er vi mye bedre enn Utd. Vi har også fordelen av at Millenium stadion er en ganske stor bane så Utd kan ikke ligge bakpå som på Highbury. Dette vinner vi garantert

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
så på vg.no at Mike Riley skal dømme FA-cupfinalen. er det ikke Mike Riley som dømte Man shit og Arsenal på Old Trafford i høst?

 

Jo, det skal jeg love deg at det var.

Han ga scum en gratis straffe når rooney filmet seg til den, og han unnlot å gi ferdinand det soleklare røde kortet han fortjente når han feide ned Freddie som bakerste mann.

Kort og godt, han forærte scum seieren den dagen, samtidig som han satte oss kraftig tilbake.

 

 

 

 

Innlegg flyttet til cupfinaletråd.

Mod

6172[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Han har noe å gjøre opp for da ;) Ser gjerne at Mike Riley ihvertfall prøver å være rettferdig denne gangen! Noe jeg håper og tror han vil være...

Link to comment
Share on other sites

så på vg.no at Mike Riley skal dømme FA-cupfinalen. er det ikke Mike Riley som dømte Man shit og Arsenal på Old Trafford i høst?

 

 

 

 

Innlegg flyttet til cupfinaletråd.

Mod

6172[/snapback]

 

 

Ja hvis dte stemmer så blir det ingen fa cup triumf på oss..

vi kunne ikke fått noen dårligere dommer.

Link to comment
Share on other sites

BRING ON THE CLOWNS!!!!

 

Klovnene med sjefsklovnen Ferdinand og resten av de som utgjør verdens mest usympatiske fotballag.

Sir Sur har klart det mesterstykke å samle en haug med ufordragelige fotballspillere til en og samme klubb....som et fluepapir samler fluer!

 

Fyttirakkern hvor herlig det skal bli å se den bunchen inkludert Sir Sur etter at finalen er spilt.

Sure er det før kampen og råttent sure er de etter 90 minutter mot verdens flotteste klubb ARSENAL!!!!

 

Bring on the clowns.......... ;)  :D  :D  :D

6140[/snapback]

 

:D :D :D :D :D :D Så sant som det er skrevet !!!

 

 

så på vg.no at Mike Riley skal dømme FA-cupfinalen. er det ikke Mike Riley som dømte Man shit og Arsenal på Old Trafford i høst?

 

 

 

 

Innlegg flyttet til cupfinaletråd.

Mod

6172[/snapback]

 

De pleier vel ikke utnevne en cupfinaledommer så tidlig? Ihvertfall ikke offentliggjørelsen?!?!?

Stiller meg noe tvilende til dette, dog uten kategorisk å avvise det...

Link to comment
Share on other sites

Guest Torgis

Hvis Riley skal dømme FA-Cup finalen så kan vi glemme Trofeet...det er seriøst den værste dommeren(ManU fan) som finnes..han burde ikke få lov til og dømme fotballkamper...ikke engang lilleputt kamper...makan til drittdommer skal vi faen meg lete lenge etter!!!

 

 

PS: Sjekk denne siden! gammel men...

 

Riley og kameraten hans...

 

 

 

 

Torgis

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

jeg gleder meg til denne kampen. gleder meg til å se vieira løfte opp pokalen mens ferguson må nøye seg med sølv, og går gråtende inn i garderoben. dagen etterpå ser vi ronaldo med sår i panna, etter at ferguson har kastet en sko på han!! og han forlater scumschester til sommeren.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FUCK OFF UNITED. WE ARE TAKING THE FA CUP.

Link to comment
Share on other sites

Guest stianarn

Det er bekreftet at vi skal spille i rødt og hvitt mot Manure!

 

Passer fint det, Cardiff har jo nærmest blitt vår hjemmbane i midten av mai de siste åra uansett! :P

Link to comment
Share on other sites

så på vg.no at Mike Riley skal dømme FA-cupfinalen. er det ikke Mike Riley som dømte Man shit og Arsenal på Old Trafford i høst?

 

 

 

 

Innlegg flyttet til cupfinaletråd.

Mod

6172[/snapback]

 

 

Ja hvis dte stemmer så blir det ingen fa cup triumf på oss..

vi kunne ikke fått noen dårligere dommer.

6182[/snapback]

 

svarte bananer heller. hvis ikke han dømmer rettferdig denne gangen SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ............................ er det slutt på hans dommer karriere. det skal jeg fikse.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Hei...

 

Det der er veldig usannsynlig, har lest på www.arsenal.com selv og der står det ingenting om Fa-cup finalen. :P

Dt står at Henry er ute i ca 2-3 uker men INGENTING om Fa-cup finalen. <_<

 

Så bare slapp av :blink: He'll Be Back :P

 

Og....forresten....det er nå han virkelig var i form, han kommer tilbake i Finalen og dunker inn 2-3 scoringer :P B) :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Rufsen

Jeg er temmelig sikker på at Henry blir klar til finalen. Litt spekulasjoner om dette nå, men så går det en uke - og vips så er han klar. Det gir laget vårt et løft!

 

Ellers så har vi masse av fordeler med tanke på finalen. Vi spiller i rødt og hvitt. Vi knuste Man U i charity shield i Cardiff, og viste at vi er vanvittig gode på stor bane. Jeg tror spillerene vil gjøre det godt mot Man U, og jeg kjenner meg trygg på at vi vinner cupen.

 

Arsenal - Manu U 3-0 (Henry, Reyes, Senderos)

 

Når Chelsea taper mot Liverpool i semien til champ. league og bare vinner serien + ligacupen, så kan jeg si meg fornøyd med sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Orker ikke å spekulere i dette nå. Er han frisk spiller han, hvis ikke er det mange andre som står klare til å gripe sjansen. Tror ikke dette vil påvirke resultatet i stor grad. Forsvaret og midtbanen vil være de lagdelene som avgjør om vi vinner eller ikke. Vi må kunne klare å styre kampene mot United, ellers kjemper de oss i filler med hard og på grensen til voldelig fotball. Sol/Senderos, Vieira og Gilberto er nok nøkkelen til suksess i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Henry tvilsom til cupfinalen!

 

http://www.arsenal.com/article.asp?article...7+for+Cup+Final

^

Grusomt eller hva?? | :D

 

Det går ihvertfall ikke an å vinne FA-cup trofeet når han bare er "30%"

 

Så vi kan (ikke for å være pessimistisk) bare drømme om et trofè i år... :D

 

 

Jeg håper bare at pokalen blir stjålet jeg... :P :P

 

 

I forumet Rykter er hensikten å diskutere overgangsrykter.

Innlegg limt inn i cupfinaletråd.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...