Jump to content

2005.05.21 Manchester United N


Guest Highbury Heroes

Recommended Posts

Tipper igjen jeg på lagoppstillinga

 

Lehnsmann

Lauren-Kolo/Campbell-Senderos-Cole

Fabregas-Gilberto-vieira-Pires

Bergkamp-Reyes

 

 

Tror Van Persie og Ljungberg begynner på benken. Da får vi hvertfall 2-3 jokere i de og Edu.

Ellers tror jeg Fabregas kommer til å vise seg fra en meget god side.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply
Det er nokså interessant og kontrastfyllt det som sies i mediene fra de to leirene før finalen.

 

Arsenal, inkl. manager og spillere, snakker hele tiden om at de ønsker å spille fotball slik den skal spilles i forkant av kampen lørdag. Teknisk, angrepsvillig og fint. Verken Wenger eller noen av spillerne synes å ha lyst på noen ny "krig".

 

Fra Manchester United-campen derimot er alt man hører at "det blir en tøff kamp" med mye taklinger og høy innsats.

 

Det er med andre ord duket for et klassisk kampforløp. Ferguson gir klar beskjed om at Arsenal skal sparkes ut stil og fatning og ikke må få lov til å få flyt i spillet sitt. Den taktikken har dessverre fungert bra i år.

 

Forhåpentligvis er Arsenal mer forberedt på det denne gangen. Det burde de være.

9215[/snapback]

ja, Arsenal er nok mer forbredt nå. Dessuten er vi i kjempeform har jeg på følelsen av. Vi er pr dags dato et mye bedre fotballag en Manu, og derfor vinner vi kampen i morgen;) Dette er årets aller siste kamp for Arsenal, og jeg håper på en fantastisk fotballfest;)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann provoserer United med å hevde at de ikke klarer å spille ut Arsenal og at deres eneste håp er å satse på harde tacklinger og fysisk fotball:

 

Lehmanns mindgame

9301[/snapback]

Er sant det. United klarer ikke spille like fantastisk fotball som Gunners:;)

Link to comment
Share on other sites

Huff ...Jeg ersånervøs som overhode mulig til denne kampen..

Men vi SKAL vinne. Arsenals eleganse må overvinne scums rævva fotball !!

tipper laget blir:

 

Lehman

Lauren-Toure-Senderos-Cole

Ljungberg-Viera-Gilberto-Pires

Reyes-Persie

 

og vi vinner 2-0 !!!

 

GO GUNNERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ønsker alle Arsenal supportere ,og ikke ikke minst laget,LYKKE TIL !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunho

:lol: Jeg har ligget våken i hele natt og fundert på denne kampen.

 

I 4 tiden kom jeg frem til at laget muligens blir:

 

Jens-Ralph-Kolo-Philip-Ashley-Fab-Gilbert-Patrick-Robert-Jose-Dennis

Dette er også det laget som avisene tror idag.

 

Er litt usikker på om Wenger velger Robin eller Dennis. På grunn av det ellers så unge langet blir det nok Dennis.

 

Jeg tåler rett og slett :) ikke flere tap mot Manure denne sesongen.

 

Lykke til alle sammen, lets teach the mancs a football lesson.

Link to comment
Share on other sites

 

Nettavisen bare minner oss på at hvis vi taper i dag, er sesongen en TOTAL FIASKO!!!

 

Hva er det som feiler folk? Sesongen har da ikkje vore ein fjasko samme hvordan det går i dag... 2.plass i ligaen og FA-cupfinale? En grei sesong spør du meg.

 

Men det skal seiast at det skal smake å vinne pokalen i dag! Ønsker av hele mitt hjerte å få hevn for 3 sure tap tidligere i sesongen!

Link to comment
Share on other sites

GOOD OLD ARSENAL!!!!!!

 

WENGERS RED AND WHITE ARMY!

 

come on you reds...............La dette bli vår store dag.

 

COME ON YOU GUNNERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Lykke til alle sammen.

9358[/snapback]

Tusen takk

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Da er dagen kommet.

 

Laget ønsker jeg slik:

 

Lehmann

Lauren Toure Senderos Cole

Fabregas Vieira Gilberto Pires

Reyes Persie

 

 

Fyttirakkern dette blir kamp, her er nerver.

Det MÅ bare bli seier.

 

....Sir Sur, og resten av dette ufordragelige laget hans MÅ slås idag.

Please!!!!!!!!!!!!!!

9350[/snapback]

 

 

Tror du treffer på samtlige plasser i dag Oskar, men jeg ville i denne kampen gått for rutinen til Sol på bekostning av Senderos, som har vært noe rusten i det siste.

Stått opp allerede forresten????

Oppmøte senest 15.30 i dag :)

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne sett Sol selv ja... Han har rutinen og spiller aldri en dårlig kamp.. Senderos er ikke verdens beste med ballen ennå, men la oss håpe han har nervene under kontroll og banker ræva av Wayne og Ruud.

 

Fabregas fremfor Ljungberg er greit ettersom han ikke har spilt så mye i det siste.. Med Cesc har vi i alle fall en pasningslegger i verdensklasse, og da får vi synge: He's only 18, but better than Roy Keane..

 

DET HER MÅ GÅ, men fy faen så jeg gruer meg....det blir 7 timer med helvete til dette er over..Håper blodpumpa holder ut..

Link to comment
Share on other sites

Sol Campbell vrakes i dag?

 

The Mirror mener i allefall det. Om det stemmer er en annen sak.

 

Det virker dessuten litt merkelig at Arsène Wenger i en finale skal begynne å eksperimentere med 4-5-1 formasjoner. Jeg tror heller ikke Dennis Bergkamp gjør seg som ensom spiss. Når vi vet hvor glad han er i å trekke ned i banen blir det ikke mange igjen i angrepet, null oppspillspunkter.

Link to comment
Share on other sites

Nei men faen, det der må no være bare oppspinn... Aldri i livet om vi kommer til å spille i en slik formasjon. Not ever så lenge vi har Wenger vel? Pires er jo langt bedre på siden til Cole og Fabregas klarer seg OK på høyreflanken.. Bergkamp som ensom spiss er jo rett og slett tåpelig. Hvem skal han da skreddersy stikkere til da? Det er greit nok at Rio ikke er den skarpeste, men tviler på han begynner å løpe Bergy sine stikkere i eget mål..... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Etter det eg har høyrt trur eg laget blir slik: Lehmann; Lauren, Kolo, Senderos, Ashley; Fabregas, Vieira, Gilberto, Pires; Reyes, Bergkamp.

Benk: Almunia, Sol, Edu, Ljungberg, van Persie.

Link to comment
Share on other sites

Ta å sett den gamle grisen ettertrykkelig på plass PADDY... Det hadde vært så inn i helsikes deilig.... Hvis ikke duu gjør det så veit jeg Cesc gjør det....:rolleyes:

 

Fy f så nervøs jeg er nå....JOSE ANTONIO REYES blir matchvinner i dag..mark my words...

Link to comment
Share on other sites

Guest GoonerStian

Har vi chatt her inne som kan brukes under kampen???

 

Sol og frekka starter ei......... litt merkelig.......... men så har dem ikke spillt mest i det siste.........

 

Tøff oppstilling med ces og senderos fra start....... men dem har klart seg veldig bra i år! så jeg håper ikke dette blir svart?.......

 

Håper på frisk åpning, raske kontringer, og 2 mål av reyes innen 20 min.....

 

Men erfaringen min sier at det blir 0-0 til pause....... så blir det litt åpent dem første 15 i andre omgang..... 0-0 til full tid, da sliter vi veldig......

 

Jeg kommer til å få fullstendig raserianfall om vi i dag får se van pisseroy (scum of the eart) juble som gal etter å ha satt inn avgjørende straffe halv syv i kveld........ :rolleyes: :unsure: :turtle: :blink: >:( :huh: :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Kimter

Hjelpe meg hvor nervøs jeg begynner å bli nå....Har en litt dårlig følelse også å det hjelper jo ikke på heller!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...