Jump to content

2005.05.21 Manchester United N


Guest Highbury Heroes

Recommended Posts

Lehmann

Lauren-Toure-Senderos-Cole

 

Cesc-Gilberto-Vieira-Pires

 

Henry-Reyes

 

keeper/backer er det ingen tvil om.

PS og KT pga de har spilt bra sammen de siste ukene.

Cesc bør starte, siden Ljungberg akkurat har kommet tilbake. L får heller komme inn mot slutten. Cesc har imponert.

Gilberto og Vieira selvfølgelig. Pires fortsetter på kanten evt Reyes.

Henry og Reyes/vP/Bergkamp på topp. Spørs på "skadene" til Reyes og Henry.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply
Guest Mr. Arsenal

Det er ventet mye bråk i helga som følge av MG`s overtakelse av manure.

 

Hvordan tror dere dette vil påvirke oss Arsenal supportere som skal over? Hva tror dere manure fansen finner på?

Link to comment
Share on other sites

Guest fakey

Haha. En av disse tingene skal vi sansynligvis gjøre.

 

1. At hver supporter har med seg en badeball. Alle kaster badeballen på likt.

 

eller min favoritt..

 

2. United supporterne går ut på banen og setter seg ned for å ha piknikk. Piknikken pågår til de blir løftet vekk.

Link to comment
Share on other sites

Jens Lehmann

 

Ashley Cole

Philippe Senderos

Sol Campbell

Kolo Toure

 

Cesc Fabregas

Gilberto

Patrick Vieira

Fredrik Ljungberg

 

Dennis Bergkamp

Robin van Persie

 

Både Henry og Reyes slit med skadar, Henry er heilt uaktuell blir det sagt. Kanskje eit spel...? Kanskje kjem Edu inn på midten hvis Ljungberg må melde pass.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Jeg får bare bedre og bedre magefølelse for dette for hver dag som går..... ;)

Og....denne gangen VET jeg at magefølelsen er riktig :lol:

8842[/snapback]

 

Like sikker nå?

 

http://www.people.co.uk/sport/tm_objectid=...-name_page.html

 

Henry og Reyès hinkende ut av trening.

 

Fuck!

8844[/snapback]

 

Mm....tror faktisk, som mange her, at dette er egt av Wengers trisks. Men hvis dette stemmer, så er det jo veldig kjedelig, men hvis vi ser på det fra en annen side, så har vi vunnet kamper uten Henry før. Men som sagt, magefølelsen er god, Wenger er skikkelig gammal luring ;) Klarer ikke å lure meg vettu Wenger :)

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden bør vel limes inn i kamptråden?

8997[/snapback]

 

 

Jeg flyttet likesågodt begge de to trådene som lå i hovedforumet inn hit nå. Litt rotete ettersom innleggene legger seg i kronologisk rekkefølge, men so be it.

 

Det hadde vært veldig fint om man kunne holde seg til én enkelt kamptråd for cupfinalen. Jeg har vel i alt limt sammen noe som begynner å nærme seg et tosifret antall tråder nå.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

denne kampen har jeg både gledet meg og gruet meg til. men alt i alt så gleder jeg meg som en unge!!

vi kommer til å banke manure så mye at ferguson kommer til å slutte på dagen!!

for være litt seriøs, tror det kommer til å bli en veldig vanskelig kamp for manure har overtaket på oss! men jeg tror gutta vill ha revansj for 4-2 tapet på highbury og de kommer til å gi alt ute på banen!! veldig synd at henry er skadet men vi har jo vist at vi kan klare oss uten han. det ser også ut som reyes kan gå glipp av finalen, men jeg tror han rekker den og spiller en kjempe kamp. håper ikke neville brødrene spiler så stygt mot han, men det tror e de kommer til å gjøre. men reyes har jo at viss noen vill slåss mot han så skal han ta igjen å vise hvordan en spanske slåss!!!

e tror nok wenger bruker kolo/sol i forsvaret til kampen, senderos har jo spilt fantastisk men etter sist kamp hvor han gjorde noen store feil så tror e han ikke bruker han (men man vet jo aldri) midtbanen blir nok den samme som før men freddi kommer nok inn i stede for fabregas, fabergas kommer nok senere inn i kampen.

spissparet er jo det vanskeligste å bedømme nå som henry er skadet og kansje reyes er skadet.

men det blir nok van persie og bergkamp viss ikke reyes spiller da, da kommer han nok inn for bergkamp. men e har fått litt sans for aliardiere i det siste, nå er han jo en skikkelig muskelbunt og har fart og teknikk. han gjorde vist et godt inhopp sist og hadde en assist tror e. håper han blir i arsenal neste sesong å får lit spillertid,er ganske sikker på at han kommer til å score en par mål!!

 

tipper dette blir laget:

 

 

lehman

lauren kolo sol cole

 

freddie gilberto paddy pires

 

van persie reyes/bergkamp

 

 

almunia

senderos

fabregas

flamini

reyes/bergkamp (viss reyes er skadet så er det aliardiere)

 

 

 

gleder meg til kampen å håper og vet at vi kommer til å knuse manure

 

GO ARSENAL

Link to comment
Share on other sites

For et par dager siden blei det jo som kjent bekreftet at Henry ikkje spiller finalen. Eg som trudde i det lengste at det var en del av spillet til Wenger opp imot finalen å melde Henry usikker, men nå når det er bekrefta er det vel intet håp...?! :lol: :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...