Jump to content

2009.01.17 Hull City B


Guest EvenA

Recommended Posts

Personlig har jeg ikke helt "falt" for kombinasjonen RvP/Bendtner. Slik jeg ser det så liker begge å falle litt tilbake. Ingen av de to liker å vake langs offsidegrensen. Syns de er to glimrende spillere som desverre ikke bør spille sammen.

 

Jeg håper og tror at det blir RvP og Ade på topp.

 

Jeg får for en gang skyld ønske meg en startellver jeg også.

 

Mål: Fabianski (skjer neppe)

Forsvar: Sagna, Toure, Djourou, Clichy (sannsynlig)

Midtbane: Eboue, Nasri, Song, Vela (lite sannsynlig)

Angrep: RvP, Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Ingen av de to liker å vake langs offsidegrensen.

 

Vår kjære Adebayor liker jo heller ikke å vake langs offsidegrensen. Han liker seg jo tydeligvis bedre i offside :)

 

Nei da, fra spøk til alvor. Er forsåvidt enig med deg i at RvP og NB ikke passer sammen pr. dags dato. Men jeg har tro på at de skal kunne bli ett godt spisspar med tiden. Bendtner må bare få ut potensialet sitt foran mål. Hvis han begynner å score litt hyppigere, vil han også ta sjansen på å stå høyere opp på banen.

 

I Bad Waltersdorf viste Bendtner prov på å være den av våre spisser med absolutt beste avslutningsegenskaper. Han har desverre slitt med å få dette ut i kamp.

Link to comment
Share on other sites

Ingen av de to liker å vake langs offsidegrensen.

 

Vår kjære Adebayor liker jo heller ikke å vake langs offsidegrensen. Han liker seg jo tydeligvis bedre i offside :)

 

Nei da, fra spøk til alvor. Er forsåvidt enig med deg i at RvP og NB ikke passer sammen pr. dags dato. Men jeg har tro på at de skal kunne bli ett godt spisspar med tiden. Bendtner må bare få ut potensialet sitt foran mål. Hvis han begynner å score litt hyppigere, vil han også ta sjansen på å stå høyere opp på banen.

 

I Bad Waltersdorf viste Bendtner prov på å være den av våre spisser med absolutt beste avslutningsegenskaper. Han har desverre slitt med å få dette ut i kamp.

 

He he, jeg visste noen kom til å komme med en sånn bemerkning ang Ade og offiside :)

 

Ade er fortsatt ung og han kommer nok til å bedre seg på offisides. Jeg har ingen problemer med at spisser går i offiside fra tid til annen, en halvmeter her og der, sånn skal det være. Problemet med Adebayor er at han noen ganger i helt merkelige offiside som han bare skal se og skal unngå!

 

Det jeg liker med Ade er at han er sterkt, rask, orker mye, fantastisk spenst, meget god på hodet. Jeg er enig med noen av hans kritikere at han har mer å hente på effektiviteten (men er uenig i at han er lat, jobber lite osv). Han bevegelsesmønster er til tider litt uortodoks, noe som gjør at jeg tror det er vanskelig å spille sammen med han på topp.

 

På tross av hans noen klare mangler så ble han nestmest scorende i fjor, kun slått av spilleren som nylig har blitt kåret til verdens beste. For meg viser det at denne karen har potensiale til å bli hur god som helst. Han er vanvittig god og kan bli enda mye bedre!

 

Bendtner er en annen spiller jeg har klokketro på. Jeg har skrevet det før og jeg skriver det igjen. Det som etter mitt syn har vært problemet med Bendtner i år er at han stresser for mye og svir av for mye energi der han burde konservert den. Når han kommer til sjanser og er veldig sliten så er det vanskelig å være helt skjerpet. Jeg er enig med deg Kim i at Bendtner hadde mange imponerende avslutninger i preseson.

 

Jeg har mye større tro på kombinasjonen Bendtner/Ade enn Bendtner/RvP

Link to comment
Share on other sites

Æsj, jeg trodde kampen startet 4 :). For å få tiden til å gå, kan jeg foreslå å se på WBA-kampen. Vi får se om Simpson-effekten fortsetter :). Før øyeblikket er Blackbrun og Tottenham på delt sisteplass. Ikke mange som ville gjettet det før sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Det som er verdt å merke seg med denne kampen, er hvis både Liverpool, United og Chelsea avgir poeng denne helgen, og vi slår Hull, vil vi ligge bare 5-6 poeng bak laget som leder.

 

United og Chelsea har foreløbig bare 0-0 til pause i sine respektive kamper, og Liverpool skal ut i ett tøft derby mot Everton på mandag.

Link to comment
Share on other sites

Det som er verdt å merke seg med denne kampen, er hvis både Liverpool, United og Chelsea avgir poeng denne helgen, og vi slår Hull, vil vi ligge bare 5-6 poeng bak laget som leder.

 

United og Chelsea har foreløbig bare 0-0 til pause i sine respektive kamper, og Liverpool skal ut i ett tøft derby mot Everton på mandag.

 

Og Villa har utlignet ved James Milner.

Link to comment
Share on other sites

Det som er verdt å merke seg med denne kampen, er hvis både Liverpool, United og Chelsea avgir poeng denne helgen, og vi slår Hull, vil vi ligge bare 5-6 poeng bak laget som leder.

 

United og Chelsea har foreløbig bare 0-0 til pause i sine respektive kamper, og Liverpool skal ut i ett tøft derby mot Everton på mandag.

Nå utlignet villa :)

Men enda ikke noe mål til man u eller chelsea, men trur og frykter at ronaldo kommer til å puttet ett og avgjøre kampen.

Uten om er det kjekt å se a Jay Simpson starter for Sunderland.

 

Gleder meg til kick off.

 

Soke leder!! På stamford Bridge.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge diverse sider handser Milner ballen i mål for Villa. Når skal flaksen dems snu?

 

Stoke leder borte mot Chelsea. Hjemmelaget fikk forøvrig Joe Cole skadet for resten av sesongen i dagens kamp.

 

Med 1 - 0 til Blackburn ligger Spurs helt nederst.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge diverse sider handser Milner ballen i mål for Villa. Når skal flaksen dems snu?

 

Stoke leder borte mot Chelsea. Hjemmelaget fikk forøvrig Joe Cole skadet for resten av sesongen i dagens kamp.

 

Med 1 - 0 til Blackburn ligger Spurs helt nederst.

 

Hva skjedde med Cole?

Ser det er 2-0 til Blackburn nå. Lite å kose deg over for Newcastle for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge diverse sider handser Milner ballen i mål for Villa. Når skal flaksen dems snu?

 

Stoke leder borte mot Chelsea. Hjemmelaget fikk forøvrig Joe Cole skadet for resten av sesongen i dagens kamp.

 

Med 1 - 0 til Blackburn ligger Spurs helt nederst.

Nå må ikke vi glemme hvor sinnsykt hldige vi var borte mot Villa...

Link to comment
Share on other sites

Chelsea utlignet også gitt, og nå som det lå ann til å bli en bra kveld.. så på VG live for 45 minutter siden. Da ledet Sunderland over Villa, Chelsea lå under 0-1 mot Stoke og Manure stanget mot Bolton. Tok ikke lange tida før det hele gikk til helvete :)

 

EDIT: JAMMEN FAEN KLARTE IKKE LAMPARD Å SCORE PÅ OVERTID DA! SATAN!

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 17 2009, 05:57 PM) 154996[/snapback]

Chelsea utlignet også gitt, og nå som det lå ann til å bli en bra kveld.. så på VG live for 45 minutter siden. Da ledet Sunderland over Villa, Chelsea lå under 0-1 mot Stoke og Manure stanget mot Bolton. Tok ikke lange tida før det hele gikk til helvete :)

 

EDIT: JAMMEN FAEN KLARTE IKKE LAMPARD Å SCORE PÅ OVERTID DA! SATAN!

 

Doh.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...