Jump to content

Jimmy Bullard


hermz

Recommended Posts

Arsenal vil forsterke midtbanen med både Jimmy Bullards fra Fulham og Jack Collison fra West Ham. (Sunday Mirror)

Søndagens Premier League-rykter - Nettavisen Fotball

 

Midtbanespiller fra Fulham som er linket. Jeg har sett ham litt av og til uten å bli virkelig imponert, til tross for noen elegant frispark og finesser. Jeg tror nok ikke han holder Arsenals nivå, selv om han er en av Fulhams beste spillere. I samme rykte er også Jack Collison fra West Ham linket.

Link to comment
Share on other sites

Bullard er en undervurdert spiller som jeg gjerne skulle sett i klubben. Han var fantastisk mot oss på Craven Cottage. Briten leverer meget gode dødballer, noe som hadde vært positivt for oss med tanke på den lave kvaliteten vi har på cornere som ikke er tatt at van Persie. Bullard er pasningssikker og en god fighter. Videre vil han gi rutine til klubben og jeg tror ikke han vil koste så fryktelig mye heller. Han er også kjent for å ha god humor og for å være vitkig i garderoben. Jeg skjønner ikke hva vi kan tape ved å kjøpe han hvis vi får han for en god pris.

Link to comment
Share on other sites

Bullard er en spiller jeg har ekstremt stor respekt for! En av mine favorittspillere utenfor Arsenal, faktisk! Han er også en grunn til at jeg ofte ser på Fulham når Arsenal ikke spiller. Jeg er overbevist om at Bullard kunne gjort en kjempejobb på midtbanen for Arsenal. Han er ingen effektiv målscorer, men han er stødig med ballen, god på frispark og ikke minst har han alltid masse assists.

 

Jimmy Bullard - ja takk!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Bullard skulle komme, er han tiltenkt som erstatter for Fabregas, eller som en altmulig mann på midten?

 

Hvis jeg husker riktig så er ikke akkurat Bullard noen okse, men han jobber alltid hardt for laget sitt, men det blir vel litt som Denilson (bare litt bedre og rutinert). Så når Fabregas kommer tilbake så blir han vel bare backup?

Link to comment
Share on other sites

Hadde alltid sansen for Ray Parlour, og føler at Jimmy Bullard er mye av samme typen. Tror han kan være en veldig god squad player.

Link to comment
Share on other sites

Tja, hvis det er slik at vi bruker mye penger på Arshavin eller en spiller i den klassen, og det har seg slik at vi ikke har så mye penger tilgjengelig til andre spillere, så er jeg for å hente Bullard. Har aldri hatt noe i mot han, men han har vel heller ikke vært en spiller jeg lenge har siklet etter. Men at han er bedre enn både Denilson, Diaby og Bischoff per i dag er det ingen tvil om. Han har jo mye også masse av rutine i seg, noe vi har bruk for.

 

Men, er det flere offensive midtbanespillere vi egentlig trenger? Om han er tenkt sammen med Fabregas i 4-4-2 så synes jeg ikke dette er noe godt valg. Han er jo ikke akkurat en bauta, men derimot en spiller som har litt av alt.

Link to comment
Share on other sites

Men, er det flere offensive midtbanespillere vi egentlig trenger? Om han er tenkt sammen med Fabregas i 4-4-2 så synes jeg ikke dette er noe godt valg. Han er jo ikke akkurat en bauta, men derimot en spiller som har litt av alt.

 

Ærlig talt, var Flamini en baute - ihvertfall ikke av størrelse!

 

Jeg tror helt ærlig at Bullard ville gjort det særdeles bra ved siden av Fabregas. Han er aggresiv i spillestilen, og god løpskraft. I tillegg er det godt mulig å bruke han på kant og i mer offensive posisjoner. Dog er ikke dette noe typisk Wenger kjøp, om ikke engelskmennkritikken har gått han helt til hode så vil ikke dette bli en realitet. Jeg er faktisk positiv til et kjøp av Bullard, han har en spillestil som vi har bruk for, rett og slett fordi han er aggresiv. Noe hverken Denilson, Song, Fabregas, Nasri eller Diaby er. Ergo ingen på sentral midtbane innehar slike kvaliteter, derfor tror jeg Bullard ville gitt midtbanen vår noe ekstra som hadde gjort den bedre!

 

Definitivt, Ja!

 

Er også enig i Zaldor, en finfin spiller! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke snakk om han er en bauta eller ikke. Men han er rett og slett bedre offensivt enn hva han er defensivt. Dermed mener jeg vi burde gå till innkjøp av en defensiv midtbanespiller som lar Fabregas tenke på det offensive. Jeg ser Bullard som bedre i Fabregas rollen - enn hva han er i Flamini rollen.

 

Bullard er aggresiv ja, det vet jeg. Løpskraft? Joda. Men har han de taklingsegenskapene, posisjoneringsevne defensivt, markering, hodestyrke og de egenskapene man trenger for å bli en skikkelig god defensiv midtbanespiller?

 

Det finnes nok andre spillere i den prisklassen som utfyller Fabregas bedre. :)

Link to comment
Share on other sites

Bullard er aggresiv ja, det vet jeg. Løpskraft? Joda. Men har han de taklingsegenskapene, posisjoneringsevne defensivt, markering, hodestyrke og de egenskapene man trenger for å bli en skikkelig god defensiv midtbanespiller?

 

Joda, du et poeng! Men jeg vil trekke fra hodestyrke og markering som noe som er mindre viktig på defansiv midtbane. Det er ikke et must, og langt ifra. Jeg vil si da at Bullards erfaring offensivt, og hans relativt gode pasningsfot veier opp! Taklingsegenskaper, posisjonsevne er noe man kan bygge opp, og jeg tror Bullard er typen som kan klare det, og av å forbedre de to egenskapene fyller du også ut den "defansive" egenskapen du har markert!

 

Men det er ingen tvil, det finnes mange som er mye bedre enn Bullard på den plassen. Men jeg tror fortsatt at Bullard kan være en mann for oss! :)

Link to comment
Share on other sites

Bullard er aggresiv ja, det vet jeg. Løpskraft? Joda. Men har han de taklingsegenskapene, posisjoneringsevne defensivt, markering, hodestyrke og de egenskapene man trenger for å bli en skikkelig god defensiv midtbanespiller?

 

Joda, du et poeng! Men jeg vil trekke fra hodestyrke og markering som noe som er mindre viktig på defansiv midtbane. Det er ikke et must, og langt ifra. Jeg vil si da at Bullards erfaring offensivt, og hans relativt gode pasningsfot veier opp! Taklingsegenskaper, posisjonsevne er noe man kan bygge opp, og jeg tror Bullard er typen som kan klare det, og av å forbedre de to egenskapene fyller du også ut den "defansive" egenskapen du har markert!

 

Men det er ingen tvil, det finnes mange som er mye bedre enn Bullard på den plassen. Men jeg tror fortsatt at Bullard kan være en mann for oss! :)

Da har du igjen det problemet vi har hatt med Denilson ved siden av Cesc. Bullard må starte på nytt i en ny rolle på midten og utvikle de defensive egenskapene sine. Altså som en mer defensiv spiller enn det han egentlig er. Det er igjen ikke sikkert han kommer til å klare å utvikle seg til den spilleren vi trenger der. Synes heller Song bør få fortsette, men at vi henter inn en defensiv midtbanespiller oppi årene som er villig til å være litt reserve. Dette er igjen lite sannsynlig siden Wenger da vil mene det vil ødelegge utviklingen til ungguttene, selv om jeg mener det ikke hadde skadet med en defensiv midtbanespiller som kan avlaste Song når det trengs. Verken Diaby, Denilson, Ramsey eller Wilshere er defensive midtbanespillere.

Link to comment
Share on other sites

Viktig poeng Simbad!

 

Jeg er enig med deg at Song burde bli satset på i denne posisjonen. Men jeg svarte på et spørsmål som jeg følte var "vil ha, vil ikke ha" derfor så jeg på Bullard som et "vil ha" emne om vi skulle styrke den posisjonen. Er uenig i at et kjøp av Bullard i en defansiv midtbanerolle ville ødelagt utviklingen til de unge!

 

Men som sagt, dette kommer aldri til å skje! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Det ville nok ikke ødelagt utviklingen til enkeltspillere, men tror det ville ødelagt utviklingen til laget som en helhet. Jeg vil ikke ha Bullard, siden han som sagt må "endre spillemåte", altså gå fra en litt offensiv rolle til en defensiv rolle.

 

Vi kommer selvfølgelig ikke til å få vite om han hadde klart dette raskt nok om han ikke kommer til klubben. Tror det hadde satt en stopper for lagets spillemåte å få inn enda en ny spiller som ikke bare må spilles inn i systemet vårt, men også utvikle seg i en ny "rolle".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_4834119,00.html

Skysports skriver det samme "Tigers agree Bullard fee"

Her kan Hull ha gjort et røverkjøp. Bullard er en god spiller og han innehar mange gode kvaliteter. Han hadde blitt stallfyll i Arsenal, men han kan gi Hull et skikkelig løft, og £5 millioner er en bra pris.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...