Jump to content

Stephen Ireland


Kris-A

Recommended Posts

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 4 2009, 02:09 AM) 153787[/snapback]

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/1164...TOP-GUNNER.html

 

Så var prutselig Stephen Ireland på toppen av ønskelista vår..

jaja, han har da vert i skammelig god form i det siste.. men er han god nok for ett lag som Arsenal?

 

Da ville jeg heller sett at han gikk for Elano ;)

jeg vil MYE heller ha Ireland enn Elano...

men dette er desverre bare et tomt rykte tror jeg...

men kunne jo bytta mot toure, men dog, vil IKKE mistre toure..

spiller og blør for vår kjære klubb..

skal også sies at Ireland er et fantastisk talent ;)

Link to comment
Share on other sites

At City selger en av sine beste spillere er for å si det mildt, usansynlig.

 

Hvis vi først skal kjøpe en sentral midtbanemann, så vil jeg ha et rivjern av en dm. Ireland, nei takk!

mulig jeg tar feil, men Ireland er vel en box-box spiller, litt lik flamini...

må innrømme at jeg ikke har sett city så mye iår..liker ikke overdrevne pengeklubber!!

Link to comment
Share on other sites

Er nesten så jeg ikke skjønner hvorfor vi gidder å diskutere rykter, Wenger kommer ikke til å kjøpe og hvis han gjør det er det helt sikkert ikke en av de kjente som vi diskuterer her inne! Er jo det samme hvert transfervindu!

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/200...15875-21011977/

Ja du sier noe. Men sitter med en antakelse om at Wenger hadde noen planer, men som han på grunn av situasjonen i finansverdenen modererer. Vi får se hva som skjer. Egentlig har vel vi som den fornuftige klubben vi er økonomisk mulig for å bruke noen penger. Andre bruker vel penger de selv i realiteten ikke har.

Link to comment
Share on other sites

Er nesten så jeg ikke skjønner hvorfor vi gidder å diskutere rykter, Wenger kommer ikke til å kjøpe og hvis han gjør det er det helt sikkert ikke en av de kjente som vi diskuterer her inne! Er jo det samme hvert transfervindu!

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/200...15875-21011977/

Ja du sier noe. Men sitter med en antakelse om at Wenger hadde noen planer, men som han på grunn av situasjonen i finansverdenen modererer. Vi får se hva som skjer. Egentlig har vel vi som den fornuftige klubben vi er økonomisk mulig for å bruke noen penger. Andre bruker vel penger de selv i realiteten ikke har.

Godt poeng det der, men vi er i en situasjon der CL-plassen kan ryke. De har et ordtak der borte, no guts, no glory og hvis det er finansen det står på så mener jeg vi må "gutse" litt.

 

Det jeg tror det står på er Wengers vilje til å signere de store spillerene. Det er jo heller ikke så lett å trekke til seg store navn med tanke på situasjonen klubben vår er i, både sportslig og med tanke på vårt relativt lave lønnsbudsjett.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor City skal selge en av sine viktigste spillere, når de satser på å bli et topplag? Det kan ikke akkurat være økonomiske grunner til at de evt. vil selge noen spillere..

Så føyer meg inn i rekken av de som sier nei takk, til motsetning av 80% av forumet som vil ha inn ALT og INGENTING....

Link to comment
Share on other sites

Er nesten så jeg ikke skjønner hvorfor vi gidder å diskutere rykter, Wenger kommer ikke til å kjøpe og hvis han gjør det er det helt sikkert ikke en av de kjente som vi diskuterer her inne! Er jo det samme hvert transfervindu!

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/200...15875-21011977/

Ja du sier noe. Men sitter med en antakelse om at Wenger hadde noen planer, men som han på grunn av situasjonen i finansverdenen modererer. Vi får se hva som skjer. Egentlig har vel vi som den fornuftige klubben vi er økonomisk mulig for å bruke noen penger. Andre bruker vel penger de selv i realiteten ikke har.

Godt poeng det der, men vi er i en situasjon der CL-plassen kan ryke. De har et ordtak der borte, no guts, no glory og hvis det er finansen det står på så mener jeg vi må "gutse" litt.

 

Det jeg tror det står på er Wengers vilje til å signere de store spillerene. Det er jo heller ikke så lett å trekke til seg store navn med tanke på situasjonen klubben vår er i, både sportslig og med tanke på vårt relativt lave lønnsbudsjett.

Nå er det vel sånn at Arsenal har lønnskostnader som matcher klubber som Man U og Liverpool og vel så det. Så det er i seg selv ikke ett godt nok poeng. Hvordan dette budsjettet kan være så høyt med den stallen vi har gir vel grunnlag for ettertanke og kanskje bekymring.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...