Jump to content

CL-trekning


krevsnih

Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Det verste vi etter min mening kan møte, er Bayern München. Tyskere mot Arsenal er ikke en ideell kombinasjon hvis man ønsker at Arsenal skal komme godt ut av det. Panathinaikos må vel tross alt være ideelt, sel vom Barcelona og kanskje Roma har en spillestil som passer oss bedre. Sier også nei takk til Juventus.

Link to comment
Share on other sites

Vedder alt jeg har på at Chelsea får Panathinaikos! Og samtidig at vi får Barcelona. Men skal jeg være ærlig så håper jeg på Juventus eller Bayern München! To morsomme lag å møte - to lag som er fullt overkommelig. Uansett så tror jeg at hvem vi nå enn møter, har vi en gyllen mulighet!

 

Kanskje litt dumt å håpe på å møte Bayern eller Juve, når Panathinaikos ligger i bøtta, men jeg frykter at unggutta går i undervurderingsfellen, da vil man heller være underdogs!

Link to comment
Share on other sites

Magefølelsen min sier at vi møter Barcelona. Men håper på Panathinaikos.

 

Men hvorfor i alle dager skal ikke sportN vise dette? Ser at trekningen er på viasat sport 2, og reprise på sportN om kvelden. Noe mangler i toppen på viasat folka... :P

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke lenger Jensemann i buret, så da er Pana grei skuring, spesielt i Hellas.

 

Nei fra spøk til revolver, unitedfan...NOT, jeg vil ihvertfall ikke møte Bayern. Tyskerne har kommet seg i form etter en treg start på sesongen, og virker nærmest ustoppelige om dagen. Et bunnsolid lag som vi ville slitt veldig med å slå. Juventus bør være overkommelige, men jeg vil helst slippe dem også. Når alt kommer til alt så vil jeg egentlig slippe hele gjengen, men desverre kan man ikke få i pose og sekk. Førstevalget er soleklart Pana, mens de to verste ville vært Barca og Roma.

 

Har også på følelsen at vi kommer til å trekke Barca. Det ville vært katastrofe.

Link to comment
Share on other sites

Det verste ville vært å trekke Barcelona, med Bayern på en god 2. plass. Er oppriktig redd for Toni og Ribery (som virkelig har imponert denne sesongen), så da er det bra at magefølelsen går mot noe italiensk. Tror først og fremst det blir Juventus, og det skal da Arsenal klare. Roma burde også være greit overkommelig, mens med Panathinaikos er jeg enig med unitedfan…NOT, om at gutta kan undervurdere dem og gå på en skikkelig smell. Alltid gøy å være underdogs!

Link to comment
Share on other sites

Roma ja. :) Veldig fornøyd med den egentlig, for de er et lag vi burde slå. Men hadde vært greit å slått ut Barca allerede i åttendelsfinalen, men vi får ta revansje i finalen i år da.

 

Men en ting som er sikkert; vi slipper å bekymre oss for Man Utd og Liverpool etter denne runden.. :)

 

Det at vi begynner hjemme i denne kampen betyr at vi begynner borte i neste runde? Er alltid en fordel å begynne hjemme, men vi skulle helst ha ventet med den

Link to comment
Share on other sites

Roma er helt greit. Som sagt bedre enn Juventus, Bayern og Barcelona. Gøy at Liverpool og Moan Utd får det tøft! Tror også at Chelsea kommer til å slite.

 

Men en ting som er sikkert; vi slipper å bekymre oss for Man Utd og Liverpool etter denne runden.. smile.gif

 

Engelske lag kan uansett ikke møte hverandre i 8.delsfinalen. :)

Link to comment
Share on other sites

Strålende at enten Inter eller Manu går ut, at enten Real og Liverpool går ut og at enten Chelsea eller Juve går. Trekningen var nesten perfekt og flere av de tøffeste konkurente kommer til å gå ut.

Roma tror jeg passer oss bra, gleder meg veldig. Vi har hatt bra tak på italienske lag, tenker da tilbake til Milan kampen for ett lite år siden..

Link to comment
Share on other sites

Flott trekning, men fikk ikke sett den. Trakk de resten av sluttspillet også? Altså, vet vi noe om hvem vi kan møte om vi går videre?

Link to comment
Share on other sites

Roma er helt greit. Som sagt bedre enn Juventus, Bayern og Barcelona. Gøy at Liverpool og Moan Utd får det tøft! Tror også at Chelsea kommer til å slite.

 

Det at vi begynner hjemme i denne kampen betyr at vi begynner borte i neste runde? Er alltid en fordel å begynne hjemme, men vi skulle helst ha ventet med den

 

Engelske lag kan uansett ikke møte hverandre i 8.delsfinalen. :)

 

De kan selvfølgelig møte hverandre!

Om alle 4 går videre er det jo nesten umulig at de ikke møter hverandre, isåfall vet jo alle utenlandske laga hvilke lag de vil møte. Var vel engang slik før i tiden at lag fra samme land ikke kunne møte hverandre, men den regelen gjelder ikke lenger etter det jeg vet.

Bare se på dette: Om alle 4 engelske lag går videre, er det samtidig mulig at 3 spanske lag går videre, dermed MÅ lag fra samme nasjon nesten møte hverandre, ellers er det jo liten vits å ha en trekning.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...