Jump to content

CL-trekning


krevsnih

Recommended Posts

Roma er helt greit. Som sagt bedre enn Juventus, Bayern og Barcelona. Gøy at Liverpool og Moan Utd får det tøft! Tror også at Chelsea kommer til å slite.

 

Men en ting som er sikkert; vi slipper å bekymre oss for Man Utd og Liverpool etter denne runden.. smile.gif

 

Engelske lag kan uansett ikke møte hverandre i 8.delsfinalen. :)

 

De kan selvfølgelig møte hverandre!

Om alle 4 går videre er det jo nesten umulig at de ikke møter hverandre, isåfall vet jo alle utenlandske laga hvilke lag de vil møte. Var vel engang slik før i tiden at lag fra samme land ikke kunne møte hverandre, men den regelen gjelder ikke lenger etter det jeg vet.

Bare se på dette: Om alle 4 engelske lag går videre, er det samtidig mulig at 3 spanske lag går videre, dermed MÅ lag fra samme nasjon nesten møte hverandre, ellers er det jo liten vits å ha en trekning.

 

Om vi går videre fra 8.delsfinalen til kvartfinalen, så er det mulig, ja. Det sa jeg ikke at det ikke var.

 

EDIT: Jeg skjønte hva Skorpey mente nå. At de andre engelske lagene ryker ut i 8.delsfinalen og at vi ikke trenger å tenke på dem i kvarten.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Wenger gir beskjed til guttene at de ikke må undervurdere Roma. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle2055974.ece

 

Hvis han er redd for at gutta undervurderer Roma kan han vise dette til dei:

Samtidig kommenterte Mourinho de andre åttedelsfinale-oppgjørene med engelske lag mot italienske. Juventus møter som kjent Mourinhos gamleklubb Chelsea og John Arne Riises Roma møter Arsenal.

 

mourinho49d6e4ps1.jpg

 

- Hvem som helst av disse lagene kan nå kvartfinalen. Jeg vil likevel si at Roma har fått en lettere jobb ved å trekke Arsenal. Arsenal er langt ifra Chelsea og Manchester United, avslutter Mourinho. Dermed fortsetter portugiseren å være frisk i uttalelsene.

Link to comment
Share on other sites

Synd å si det, men slik vi har fremstått i høst har vel den godeste Jose et poeng. Vi er altfor ustabile, og det ironiske i den situasjonen er at det muligens er CL som blir det troféet vi har størst sjanse til å vinne. Men da må vi jaggu ha litt flaks med formsvingningene våre.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Håper sinnsykt mye på at vi får FC Porto. Var det ikke dem vi eide 4-0 på hjemmebane?

 

Håper Manu får barca og Liverpool får Chelsea!

Link to comment
Share on other sites

Håper sinnsykt mye på at vi får FC Porto. Var det ikke dem vi eide 4-0 på hjemmebane?

 

Håper Manu får barca og Liverpool får Chelsea!

Der var vi ganske enige. Ja vi valset over Porto hjemme, men fikk en stygg skrell i Portugal.

Link to comment
Share on other sites

Kvartfinalene i Champions League spiller 7. og 8. april, med returmøter én uke senere. Semfinalene spilles 28. og 29. april, med returmøter 5. og 6. mai. Finalen spilles onsdag 27. mai i Roma.

Link to comment
Share on other sites

Regner med Ferguson er fornøyd med trekninga av kvart'n, men ikke så sikker på at han er fornøyd med et ev. møte med oss. Han vet at vi er på opptur, og kan bli vanskelig å slå i en semi. Jeg tror også at vi er mer sultne enn United. Villarreal kan nok være en minst like hard nøtt som United. Men vi fikser vel begge?

 

Vi har uansett vært heldige med trekninga. Tror ikke Liverpool og Chelsea er like fornøyd ... Først et klassisk, jevnt CL-oppgjør dem i mellom - og premien blir (sannsynligvis) Barca i semien. Ha!

Link to comment
Share on other sites

Da blir det et skikkelig oppgjør mot Pires da :D

Syns trekningen egentlig på papiret ser veldig grei ut. Klarer vi å komme oss til semifinalen så blir det så klart veldig tøft mot United hvis de kommer seg dit, men det er fullt mulig å komme seg hele veien frem. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...