Jump to content

2008.12.13 Middlesbrough B


pekkiry

Recommended Posts

Middlesbrough v Arsenal

Barclays Premier League, The Riverside Stadium

Saturday, December 13, 2008, 13:45

 

Nå er det klart for en skikkelig test av laget. De to siste sesongene på Riverside har endt 1-1 og 2-1. Boro er et godt hjemmelag og når de i tillegg får storbesøk har de litt ekstra å vise fram. Arsenal har hvilt flere spillere denne uken og skal kunne stille meget sterkt til kamp. Dette er en typisk slite kamp der vi må ha 100% innsats og fokus fra første til siste sekund.

 

TV Kanaler/Streams

Canal + Sport 1

Canal+Sport HD

Digitalb Supersport 1

Sky Sports 1

Direkt kamp link: Sky Sports 1

ATDHE

Fotbollive.se

Fotbollsnytt.se

MYp2p.eu

 

Dommer

Kommer

 

Spillere som er skadet/suspendert

Skadet:

Theo Walcott

Eduardo Da Silva

Thomas Rosicky

Samir Nasri

 

Trykk her for mer info om skadene

 

Form utvikling

 

Tabellposisjon Arsenal

4. Arsenal 15 28 - 19 29

 

Tabellposisjon Aston Villa

12. Middlesbrough 17 16 - 23 20

 

Siste fem møter

15/03-08 Arsenal-Middlesbrough 1-1

09/12-07 Middlesbrough-Arsenal 2-1

03/02-07 Middlesbrough-Arsenal 1-1

09/09-06 Arsenal-Middlesbrough 1-1

14/01-06 Arsenal-Middlesbrough 7-0<3 :huh:

 

Fra 2001 til nå

Totalt Middlesbrough seire: 4

Totalt uavgjort: 3

Totalt Arsenal seire: 8

 

 

Middlesbrough-Arsenal: 3 1 3

Arsenal-Middlesbrough: 5 2 1

 

Hjemmelagets siste fem

06/12-08 Hull-Middlesbrough 2-1

29/11-08 Middlesbrough-Newcastle United 0-0

22/11-08 Middlesbrough-Bolton Wanderers 1-3

16/11-08 Everton-Middlesbrough 1-1

09/11-08 Aston Villa-Middlesbrough 1-2

 

Bortelagets siste fem

06/12-08 Arsenal-Wigan 1-0

30/11-08 Chelsea-Arsenal 1-2

22/11-08 Manchester City-Arsenal 3-0

15/11-08 Arsenal-Aston Villa 0-2

08/11-08 Arsenal-Manchester United 2-1

 

For øvrige statistikker

 

Litt om motstanderen

Founded: 1876 | Nickname: Boro | Ground: Riverside Stadium | Capacity: 35,049, Trener : Gareth Southgate, Klubbens hjemmeside:

trykk her!

 

 

downing_529562a.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Nok en god kamptråd pekkiry :huh:

 

De siste sesongene har vi slitt på Riverside og håper og tror det vil snu i år, men tviler med den formen vi har vist hittil i år.

Vi har ingen vinger og jeg håper faktisk Bendtner bør være venstreving, jeg synes Bendtner blir veldig god når han er rettvent mot mål og spesielt på venstrekanten.

 

Tror det ender som enten tap eller seier.

Link to comment
Share on other sites

Skjelver av tanken på å reise til Riverside med den formen vi er i om dagen. Her har vi historisk sett slitt, og vil nok slite minst like mye i denne kampen. Håper vi går forsiktig ut og prøver å få en smak på 'Boro sitt angrep, før vi selv begynner å blotte oss bakover. Derfor håper jeg vi kjører en 4-5-1 formasjon, med dette laget:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Djourou - Clichy

Fabregas - Song - Denilson

Van Persie - - - - - - - - - - - Eboue

Adebayor

 

Dette laget kan også enkelt gjøres om til en 4-4-2 om det kniper.

Link to comment
Share on other sites

Etterlyser stabilitet. Og med seier mot Boro er vi kanskje igang (3 ligaseire på rad). En kamp vi MÅ vinne. Vi kan ikke fortsette berg - og dalbanetrenden. Vi har slitt der tidligere, men nå håper jeg det løsner for gutta. Har et lag som fort kan bli laget, men det er høyst på tide at et par av de viser at de har noe på laget å gjøre.

 

Almunia

 

Sagna-Gallas-Djourou-Clichy

 

Eboue-Song-Cesc-Denilson

 

Rvp-Ade

Link to comment
Share on other sites

Også enig med Helmik'n sin lagoppstilling. Men tenker kanskje at Ramsey kommer inn for Eboue, og så skyves van Persie ut til venstrekanten. Syntes Ramsey gjorde en fin figur mot Porto i går.

 

Tipper på superseier; 4-0 til Arsenal FC!

Hva har skjedd? Unitedfan....Not er optimistisk foran en vanskelig bortekamp i en periode hvor vi har vært ustabile :huh:

 

Førstelaget har skuffet sist gang da de hvilte seg i en midtukekamp før en ligakamp. Jeg håper Djourou får fornyet tillit, jeg føler at laget er mye tryggere med han på banen. I tilegg er han veldig god til å starte kontringer! Så er spørsmålet om viljen til kontringer er tilstede i laget. Kun i storkampene har vi peiset på framover. Jeg forventer vi skaper flere sjanser på lørdagen enn vi gjorde mot Porto. Denilson fortjener en liten hvil, ingen vits i å stille med en sliten spiller i en kamp der midtbanen vår må være klar for å krige.

 

Håper på dette laget, men tviler på at det skjer:

 

Almunia

 

Sagna-Toure-Djourou-Clichy

 

Eboue-Song-Cesc-Vela

 

Rvp-Ade

Link to comment
Share on other sites

Husker også når vi banka Boro 7-0 på Highbury, da Senderos vel var tomålsscorer. Savner tidene når vi kunne knuse lag uten problemer, og ikke tape i neste kamp.

Senderos var ikke tomålsscorer i den kampen. Han har vel heller aldri scoret to mål i en og samme kamp for Arsenal.

 

Han scoret vel sitt andre mål i Arsenal karrieren i den kampen.

Link to comment
Share on other sites

Husker også når vi banka Boro 7-0 på Highbury, da Senderos vel var tomålsscorer. Savner tidene når vi kunne knuse lag uten problemer, og ikke tape i neste kamp.

Senderos var ikke tomålsscorer i den kampen. Han har vel heller aldri scoret to mål i en og samme kamp for Arsenal.

 

Jo, det er jeg nesten helt sikker på. Vet ikke hvor man finner en slik statistikk, men at Senderos har vært tomålsscorer i en Arsenalkamp kan jeg sette en femtilapp på. Trenger ikke nødvendigvis å ha vært mot 'Boro, men jeg føler meg helt sikker på at han har scoret to i samme kamp.

Link to comment
Share on other sites

1 Almunia

3 Sagna

10 Gallas

20 Djourou

22 Clichy

15 Denilson

4 Fabregas

17 Song Billong

2 Diaby

11 Van Persie

25 Adebayor

 

16 Ramsey

12 Vela

21 Fabianski

26 Bendtner

27 Eboue

19 Wilshere

18 Silvestre

 

Noe sier meg at det kan komme til å bli trangt gjennom midten idag. Tror vi er avhengige av litt RvP magi om vi skal ha med oss alle poengene hjem idag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...