Jump to content

2008.12.13 Middlesbrough B


pekkiry

Recommended Posts

Husker også når vi banka Boro 7-0 på Highbury, da Senderos vel var tomålsscorer. Savner tidene når vi kunne knuse lag uten problemer, og ikke tape i neste kamp.

Senderos var ikke tomålsscorer i den kampen. Han har vel heller aldri scoret to mål i en og samme kamp for Arsenal.

 

Jo, det er jeg nesten helt sikker på. Vet ikke hvor man finner en slik statistikk, men at Senderos har vært tomålsscorer i en Arsenalkamp kan jeg sette en femtilapp på. Trenger ikke nødvendigvis å ha vært mot 'Boro, men jeg føler meg helt sikker på at han har scoret to i samme kamp.

Jeg kan heller ikke huske Senderos ha scoret 2 mål i en kamp. Det var iallefall ikke 7-0 kampen mot Boro. Der hadde han ett.

 

"Goals: Henry 20, Senderos 22, Henry 30, Pires 45, Silva 59, Henry 68, Hleb 84."

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Deilig å putte på corner :) Håpe vi senker skulderne og spille sikkelig god og kjapp Arsenal fotball.

Jeg syntes det er tendenser. Vi spiller raskere og bredere. Det er oppskriften tror jeg.

Nå må de jage og det passer oss bra.

Enig, etter en litt dårlig start har vi tatt over. Håper vi klare å tett igjen bakøve nå da.

Link to comment
Share on other sites

for et sinnsykt fint mål av mboro.

 

målet er ok det, men gallas er svak i duellen. ellers viser diaby og song fram sine svake sider igjen. ade jobber godt...

 

Var vel Clichy som ikke klare å klarere sikkelig før målet? Vanskelig for Gallas og være først på den også. Er et kjempe hardt innlegg, er nesten 50 50 på hvem som kommer først på dem.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...