Jump to content

2008.08.16 West Bromwich H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

54 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Synes dette ikke var mer enn en ok serieåpning. Starten av førsteomgang er veldig bra, men så begynner vi å slappe av og tro at poengene er sikret samtidig som vi ikke er effekive nok. Uten en løpsvillig, kreativ og spillbar Nasri tror jeg dette kunne endt annerledes. Men som de sa i studio er det idag vi ikke trenger å bry oss om finspillet uteblir. Så jeg synes likevel vi sett under ett skal være fornøyd med dagens prestasjoner!

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk lettelse å vinne, og å få med seg alle poengene, selvom vi burde vunnet mer mot lille West Bromwich. :D Vi gjør det vi skal, vi slipper heller ikke inn mål. Og at vi savnet Fabregas er ingen hemmelighet. Så når han kommer tilbake begynner det å se bedre ut, i og med at Eboue faktisk fort kan bli den "nye" deffensive midtbanespilleren, etter det han har vist i det siste. Men vi får nå se, Alonso eller Veloso hadde ikke skadet heller. Eboue kan forresten ikke skyte... Rosicky er tilbake i september og om han kommer i form har vi også to gode vinger, med han og Nasri, som ser ut til å storspille fra første sekund. Den nye Zidane! Forsvaret virker fremdeles litt rustent, men vi har jo for det meste kontroll, også Almunia gjør en grei kamp. Nå er det bare spissene som må skjerpe seg, og sette flere baller i nettet.

 

Det var herlig å komme i gang igjen, og nå hadde det vært fint om noen av rivalene kunne avgitt poeng, eller et velkjent Spurstap, så er helgen perfekt :P Dette laget ser fantastisk lovende ut, selvom det ikke var 100% i dag. Nå kan jeg så vidt vente til neste kamp, mot Fulham borte er det vel.

 

One-nil to the Arsenal, for 3. seriekamp på rad! Top of the league, for noen timer, og herlig å hvertfall høre fansen synge "Ade-bayor!", selvom den nyeste sangen sitter lengre inne for tiden. Ohhh Arsenal we love you! :D

Link to comment
Share on other sites

helt grei åpning på sesongen!

gidder ikke begrunne det mer.

men skal si dette:

eboue gjorde en god kamp!

eboue må lære seg å skyte!

Grei oppsummering. Vi må være fornøyd med tre poeng,men satt med hjertet i halsen på slutten, hadde vært fryktelig om de hadde skåret. Og alle hadde snakket om oss som et lag som mister ledelsen og ikke klarer å avgjøre. Evig eies kun et dårlig rykte.

Banens beste var etter min mening Clichy. Syntes han skilte seg ut foran Nasri, Djourou og Almunia, som redder oss i dag. Håper dette er starten på en sesong hvor kritikken mot Almunia ebber ut.

Og det beste av alt: Vi har så mye å gå på.

Link to comment
Share on other sites

Manuel Almunia: Trygg og god kamp. Klarte å beholde fokus etter å ikke ha blitt testet i første, til å gjøre noen fine redninger i andre. [5,5]

 

Bacary Sagna: Funnet formen igjen. Bra jobbing og gode innlegg, samt veldig trygg bakover. [6,5]

 

Johan Djourou: Veldig god kamp av sveitseren. Meget trygg i dueller, og meget sterk fysisk. Jobbet godt sammen med Gallas [7]

 

William Gallas: God kamp også av kapteinen. God fysisk og med ball i beina. Virket å kommunisere bra med Djourou. [6,5]

 

Gael Clichy: Fortsetter å imponere som i forrige sesong. Utrolig fart og arbeidskapasitet. Litt minus for et par rare ting defensivt. [7,5]

 

Theo Walcott: Skuffer meg stort. Er veldig lite involvert, og skaper lite eller ingenting når han får ballen. [4]

 

Emmanuel Eboue: Gjør sin beste kamp i Arsenaltrøya som jeg kan huske. Veldig bra jobbing, og faktisk mye involvert fremover. [8]

 

Denilson Neves: Får mye spillerom som følge av bra jobbing av Eboue. God med ball i beina og flotte pasninger, men ingen DM. [6,5]

 

Samir Nasri: Cesc who? Har glidd inn i Arsenal-systemet på rekordfart, og spiller som om han alltid har vært i klubben. Meget bra! [8]

 

Nicklas Bendtner: Som vanlig prøver han mye, men får lite til. God fysikk, men mye slurv og feilpasninger. [4,5]

 

Emmanuel Adebayor: Avslutter alltid til høyre, fintene er veldig lette å lese og han har dårlig kommunikasjon med andre. Alt for forutsigbar. [4,5]

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes dette var helt greit. OK, vi skremmer ingen i dag, hvertfall om vi ser bort ifra de første 10-15 minuttene, men som det blir nevnt i studio handler første serierunde om å ta full poengpott og komme seg på vinnersporet, og nødvendigvis ikke å briljere. Dagens profil er Samir Nasri som fikk en kanonstart på sin karriere på Emirates. Job done og tre gode poeng, selv uten mange av våre beste spillere.

Link to comment
Share on other sites

Manuel Almunia: Trygg og god kamp. Klarte å beholde fokus etter å ikke ha blitt testet i første, til å gjøre noen fine redninger i andre. [5,5]

 

Bacary Sagna: Funnet formen igjen. Bra jobbing og gode innlegg, samt veldig trygg bakover. [6,5]

 

Johan Djourou: Veldig god kamp av sveitseren. Meget trygg i dueller, og meget sterk fysisk. Jobbet godt sammen med Gallas [7]

 

William Gallas: God kamp også av kapteinen. God fysisk og med ball i beina. Virket å kommunisere bra med Djourou. [6,5]

 

Gael Clichy: Fortsetter å imponere som i forrige sesong. Utrolig fart og arbeidskapasitet. Litt minus for et par rare ting defensivt. [7,5]

 

Theo Walcott: Skuffer meg stort. Er veldig lite involvert, og skaper lite eller ingenting når han får ballen. [4]

 

Emmanuel Eboue: Gjør sin beste kamp i Arsenaltrøya som jeg kan huske. Veldig bra jobbing, og faktisk mye involvert fremover. [8]

 

Denilson Neves: Får mye spillerom som følge av bra jobbing av Eboue. God med ball i beina og flotte pasninger, men ingen DM. [6,5]

 

Samir Nasri: Cesc who? Har glidd inn i Arsenal-systemet på rekordfart, og spiller som om han alltid har vært i klubben. Meget bra! [8]

 

Nicklas Bendtner: Som vanlig prøver han mye, men får lite til. God fysikk, men mye slurv og feilpasninger. [4,5]

 

Emmanuel Adebayor: Avslutter alltid til høyre, fintene er veldig lette å lese og han har dårlig kommunikasjon med andre. Alt for forutsigbar. [4,5]

http://www.skysports.com/football/user_rat...3002937,00.html

Artig å sammenlikne :)

Link to comment
Share on other sites

helt grei åpning på sesongen!

gidder ikke begrunne det mer.

men skal si dette:

eboue gjorde en god kamp!

eboue må lære seg å skyte!

Grei oppsummering. Vi må være fornøyd med tre poeng,men satt med hjertet i halsen på slutten, hadde vært fryktelig om de hadde skåret. Og alle hadde snakket om oss som et lag som mister ledelsen og ikke klarer å avgjøre. Evig eies kun et dårlig rykte.

Banens beste var etter min mening Clichy. Syntes han skilte seg ut foran Nasri, Djourou og Almunia, som redder oss i dag. Håper dette er starten på en sesong hvor kritikken mot Almunia ebber ut.

Og det beste av alt: Vi har så mye å gå på.

 

Almunia gjorde en av sine bedre kamper i dag. Han hadde blant annet en rask igangsetting i første omgang. Det skapte jo en fin overgang (derfor forundrer det meg at han ikke gjør det oftere).

 

På dobbeltsjansen WBA fikk i annen omgang så synes jeg ikke han gjorde en god nok jobb. På det første skuddet som ikke var noe spesielt hardt og i keeperhjørnet så gir han en farlig retur, og på returen som går en halvmeter ved siden av ham så klarer han ikke å redde. Det synes jeg er dårlig og han kan takke Djourou for at det ikke ble mål.

 

Utover i annen omgang holdt han på å "dra en Lehmann" da han var på spissen av 16-meteren og klarerte ballen med beina. Han fikk panikk, ballen traff motstanderen og rullet ut i meget farlig sone. Bare flaks gjorde at han slapp unna denne situasjonen.

 

I dag hadde gutten flaks og det er bare å krysse fingrene for at han har det hver kamp han spiller resten av sesongen.

 

Utover dette så gledet det meg at vi startet med Eboue som defnsivt midtbaneanker. Han utførte jobben bra og var i tillegg villig til å skyte litt. Akkurat det gledet meg, for det er en mangelvare i Arsenal. Problemet hans er at han skyter hardt som et helvete men ingen vet hvor ballen havner og som regel er det langt utenfor mål, men jeg håper han får stilt inn siktet etterhvert.

 

Nasri spilte en helt ok kamp. Avslutningen på målet stod ikke i samme stil som oppbyggingen, mange keepere hadde reddet målet, men det viktigste er at han scoret. Det han ikke imponerte meg med var å utfordre 1 mot 1. Han virket litt feig rett og slett, men vi får satse på at han kommer bedre til etterhvert.

 

Walcott er mildt sagt elendig i dag også. Jeg ønsket i utgangspunktet å benke gutten og starte med vela, men så var ikke tilfelle. Gutten har potensiale da han har ferdigheter, men jeg begynner å tvile på om han blir en stor stjerne da det kan virke som om han ikke er så intelligent (på banen).

 

Forsvaret spilte meget bra og WBA slapp til få sjanser. Djouruou spiller på litt for små marginer og fortsetter han slik kan tabbene begynne å komme.

Galls virket å være i krangel med Djourou etter dobbeltsjansen til WBA. Jeg fikk ikke med meg helt hva som skjedde, men det er strengt talt ikke slik en kaptein skal oppføre seg.

 

Denilson gjør en kamp midt på treet. Det samme gjelder forsåvidt også Bendtner og Adebayor.

 

Alt i alt er jeg fornøyd. Vi vinner og når alt kommer til alt er det det som er det viktigste, og jeg tror vi blir sterkere for hver kamp som går.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

helt grei åpning på sesongen!

gidder ikke begrunne det mer.

men skal si dette:

eboue gjorde en god kamp!

eboue må lære seg å skyte!

Grei oppsummering. Vi må være fornøyd med tre poeng,men satt med hjertet i halsen på slutten, hadde vært fryktelig om de hadde skåret. Og alle hadde snakket om oss som et lag som mister ledelsen og ikke klarer å avgjøre. Evig eies kun et dårlig rykte.

Banens beste var etter min mening Clichy. Syntes han skilte seg ut foran Nasri, Djourou og Almunia, som redder oss i dag. Håper dette er starten på en sesong hvor kritikken mot Almunia ebber ut.

Og det beste av alt: Vi har så mye å gå på.

 

Almunia gjorde en av sine bedre kamper i dag. Han hadde blant annet en rask igangsetting i første omgang. Det skapte jo en fin overgang (derfor forundrer det meg at han ikke gjør det oftere).

 

På dobbeltsjansen WBA fikk i annen omgang så synes jeg ikke han gjorde en god nok jobb. På det første skuddet som ikke var noe spesielt hardt og i keeperhjørnet så gir han en farlig retur, og på returen som går en halvmeter ved siden av ham så klarer han ikke å redde. Det synes jeg er dårlig og han kan takke Djourou for at det ikke ble mål.

 

Utover i annen omgang holdt han på å "dra en Lehmann" da han var på spissen av 16-meteren og klarerte ballen med beina. Han fikk panikk, ballen traff motstanderen og rullet ut i meget farlig sone. Bare flaks gjorde at han slapp unna denne situasjonen.

 

I dag hadde gutten flaks og det er bare å krysse fingrene for at han har det hver kamp han spiller resten av sesongen.

 

Utover dette så gledet det meg at vi startet med Eboue som defnsivt midtbaneanker. Han utførte jobben bra og var i tillegg villig til å skyte litt. Akkurat det gledet meg, for det er en mangelvare i Arsenal. Problemet hans er at han skyter hardt som et helvete men ingen vet hvor ballen havner og som regel er det langt utenfor mål, men jeg håper han får stilt inn siktet etterhvert.

 

Nasri spilte en helt ok kamp. Avslutningen på målet stod ikke i samme stil som oppbyggingen, mange keepere hadde reddet målet, men det viktigste er at han scoret. Det han ikke imponerte meg med var å utfordre 1 mot 1. Han virket litt feig rett og slett, men vi får satse på at han kommer bedre til etterhvert.

 

Walcott er mildt sagt elendig i dag også. Jeg ønsket i utgangspunktet å benke gutten og starte med vela, men så var ikke tilfelle. Gutten har potensiale da han har ferdigheter, men jeg begynner å tvile på om han blir en stor stjerne da det kan virke som om han ikke er så intelligent (på banen).

 

Forsvaret spilte meget bra og WBA slapp til få sjanser. Djouruou spiller på litt for små marginer og fortsetter han slik kan tabbene begynne å komme.

Galls virket å være i krangel med Djourou etter dobbeltsjansen til WBA. Jeg fikk ikke med meg helt hva som skjedde, men det er strengt talt ikke slik en kaptein skal oppføre seg.

 

Denilson gjør en kamp midt på treet. Det samme gjelder forsåvidt også Bendtner og Adebayor.

 

Alt i alt er jeg fornøyd. Vi vinner og når alt kommer til alt er det det som er det viktigste, og jeg tror vi blir sterkere for hver kamp som går.

 

BE

Dette er en god og grundig oppsummering ben. Men syntes du er noe for streng mot Almunia. Vet du engasjerer deg mye i keeperdebatten,men jeg syntes du kan være noe i overkant kritisk. Jeg er enig i at Djourou spiller på noe små marginer,men han er god nok til det. Han imponerer meg.

Jeg er helt enig i alt du skriver om Eboue, han jobber godt både fotballmessig og med seg selv som person. Ser bra ut. Jeg tror vi kommer til å bli glad i den gutten. Han blør for drakta, syntes nå jeg.

Positivt var det at vi var dårlige som avsluttere, betyr at vi har massevis å gå på, dette er vel et paradoks

Link to comment
Share on other sites

Takk for tilbakemelding Ben Lakris.

Du synes jeg er noe streng mot Almunia. vel, greit nok. Mulig du har rett i det. Jeg har ikke fått studert situasjonene i ettertid. Jeg baserer mine uttalelser kun fra hva jeg har sett på sendingen til Canal+, men jeg så en del repriser og mener jeg har grunnlag for å uttale meg.

 

En av hovedgrunnene til at jeg er veldig engasjert i keeperdebatten er fordi jeg selv har vært keeper. Jeg er ikke kun kritisk til Almunia slik som folk muligens kan få inntrykk av. For eksempel synes jeg Scott Carson burde ha reddet målet (noe jeg indirekte skrev i forrige innlegg). Jeg er stort sett kritiske mot alle som jeg mener ikke presterer godt nok.

 

Jeg skal ikke bidra for at dette blir nok en Almunia vs. Lehmann tråd men jeg synes det er viktig å belyse vår keepers negative og positive handlinger.

 

Hvis du skulle være i tvil så håper jeg Almunia holder nullen resten av sesongen.

 

BE

 

Edit: angående det å være glad i gutten Eboue. Jeg synes han er en meget god spiller. Han er viktig for balansen i laget da han er en av få med defensive fibre. Jeg har ingen problemer med at han spiller så og si fast på laget og mener hans rolle blir svært undervurdert her på forumet. Jeg synes han var fantastisk som høyreback. faktisk synes jeg han er premier leagues nest beste høyre back, kun slått av Sagna. Jeg synes han var mer enn god nok som ving og Sagna kan takke Eboue mye for sin fantastiske sesong. Jeg håper og tror også at han kan gjøre en kjempejobb som defensiv midtbanemann. Det vil evt tiden vise.

Link to comment
Share on other sites

Spillevurdering:

 

Almunia: Fikk mer å gjøre enn forventet. Har i sommer overbevist meg om at vi ikke trenger noen ny keeper i vente på Fabianski. Kan av og til ikke stresse forsvarerne med korte pasninger hele tiden. Kan etter hvert bli lett å lese. 7

 

Sagna: Etter en skuffende kamp mot Twente er han tilbake der han skal være. Har fortsatt litt igjen på det offensive, men virker mye bedre defensivt. 7

 

Gallas: God i duellspillet. Kan til tider bli litt non chalant, men danner et veldig sterkt stopperpar med Djourou idag. 6,5

 

Djourou: Var helt konge før pause. Ble litt tilbakeholden ved noen anledninger i andreomgang. Veldig god til å bryte spillet og gå på offensive løp eller starte angrep. 7,5

 

Clichy: Var overalt idag. Involverer seg mye. God offensivt selv om innleggskvaliteten ikke var helt på topp. Men til sammen en Meget bra kamp idag. 8,5

 

Walcott: Meget dårlig kamp. For ubesluttsom og lett å lese. Løper mye, men får lite til. Sammen med Adebayor de som ikke blir bedre til denne kampen. 4,5

 

Ebouè: Meget positiv kamp i forhold til det vi har vært vitne til tidligere fra ham. Er fortsatt, rett og slett, kjempedårlig i avslutningene, men tar igjen med bra fysikk, gode ballvinneregenskaper og en fin ro i spillet. 7

 

Denilson: Starter kampen med et bra intiativ og målgivende pasning til scoringen. Fortsetter kampen bra. Tror ikke han er en erstatter til Flamini, men heller en back-up bak Fabregas som kan vise seg å bli viktig når det drar seg til. 6,5

 

Nasri: Har en ballkontroll og måte å føre ballen som gjør det nesten umulig å ta ballen fra ham. Scorer kampens eneste mål samtidig som han jobber veldig bra. Er veldig god idag, men tror fortsatt ikke vi har sett det beste av ham enda. 8 ( BB )

 

Adebayor: Blir i likhet med Walcott alt for lett å lese. Spiller når han skal skyte/gå selv og omvendt. Den herlige første-touchen hans så vi nesten ikke noe til. Har mye å bevise de neste kampene. 4

 

Bendtner: Virker som dansken er best når han kommer inn som innbytter. En helt grei kamp, men ikke noe særlig mer heller. Har uannsett tro på at dansken fungerer bedre sammen med RvP/Vela. Og hvis Adebayor fortsetter den dårlige trenden ser jeg ingen grunn til ikke å benke ham til fordel fr Niklas. 5,5

 

Van Persie: Er bedre enn mot Twente, men det sier ikke mye. Må sammen med Adebayor skjerpe seg veldig. 5,5

Link to comment
Share on other sites

Takk for tilbakemelding Ben Lakris.

Du synes jeg er noe streng mot Almunia. vel, greit nok. Mulig du har rett i det. Jeg har ikke fått studert situasjonene i ettertid. Jeg baserer mine uttalelser kun fra hva jeg har sett på sendingen til Canal+, men jeg så en del repriser og mener jeg har grunnlag for å uttale meg.

 

En av hovedgrunnene til at jeg er veldig engasjert i keeperdebatten er fordi jeg selv har vært keeper. Jeg er ikke kun kritisk til Almunia slik som folk muligens kan få inntrykk av. For eksempel synes jeg Scott Carson burde ha reddet målet (noe jeg indirekte skrev i forrige innlegg). Jeg er stort sett kritiske mot alle som jeg mener ikke presterer godt nok.

 

Jeg skal ikke bidra for at dette blir nok en Almunia vs. Lehmann tråd men jeg synes det er viktig å belyse vår keepers negative og positive handlinger.

 

Hvis du skulle være i tvil så håper jeg Almunia holder nullen resten av sesongen.

 

BE

 

Edit: angående det å være glad i gutten Eboue. Jeg synes han er en meget god spiller. Han er viktig for balansen i laget da han er en av få med defensive fibre. Jeg har ingen problemer med at han spiller så og si fast på laget og mener hans rolle blir svært undervurdert her på forumet. Jeg synes han var fantastisk som høyreback. faktisk synes jeg han er premier leagues nest beste høyre back, kun slått av Sagna. Jeg synes han var mer enn god nok som ving og Sagna kan takke Eboue mye for sin fantastiske sesong. Jeg håper og tror også at han kan gjøre en kjempejobb som defensiv midtbanemann. Det vil evt tiden vise.

Jeg har aldri vært i tvil med deg ben elfen. Du er en gooner så langt inn i hjertet det er mulig å komme.

Syntes det er fint med kritiske kommentarer. Og det er ekstra moro når det kommer fra en keeper, som du har vært. Men i dag syntes jeg Almunia fortjener gode kritikker. Synts spesielt situasjonen i annen omgang, hvor han styrer motspillern til linja var glitrende.

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig kommentar.

I dag fikk jo faktisk Almunia litt skryt av meg. Jeg skrev at han hadde en av sine bedre kamper og at han hadde en rask i gangsetting (her har han riktignok et enormt forbedringspotensiale).

Den situasjonen som du viser til kan jeg ikke huske å ha sett. I dag var det 5 snørrunger i huset mens kampen pågikk så det var litt vanskelig å få med seg alt av kampen. Du må gjerne utdype hva som skjedde i ovennevnte situasjon.

 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig kommentar.

I dag fikk jo faktisk Almunia litt skryt av meg. Jeg skrev at han hadde en av sine bedre kamper og at han hadde en rask i gangsetting (her har han riktignok et enormt forbedringspotensiale).

Den situasjonen som du viser til kan jeg ikke huske å ha sett. I dag var det 5 snørrunger i huset mens kampen pågikk så det var litt vanskelig å få med seg alt av kampen. Du må gjerne utdype hva som skjedde i ovennevnte situasjon.

 

 

BE

Det var det da. Ballen kommer mot Almunias venstre sekstenmeter linje. Almunia rekker ikke fram, men følger spilleren hele veien ned mot linja. Det som kunne blitt en sjanse blir helt ufarlig. Syntes egentlig ikke prestasjonen var så helt enorm, men han var klok.

Link to comment
Share on other sites

Målet: http://www.dump.no/files/786484ec62ad/04_N...r_720p_x264.mkv

 

Link til mål og evt høydepunkter kommer først ut på #gunners.no IRC kanalen, så det kan lønne seg å være til stede der :)

 

Mine tre +/- tanker om sesonges første kamp:

 

+3 poeng

+Nasri, spiller bra og scorer på sjangser vi kunne sløse med i bøttevis forige sesong :D

+Eboue, gjør en av sine beste kamper på lenge, viser positiv holdning

 

-Midtforsvaret, er ikke helt overbevist. Mange synes Djourou gjorde en bra kamp, er ikke unig, men så spilte vi ikke akkurat mot Drogba heller... :)

-Vi klarer bare 1 mål mot WBA, og til tider liten glød i laget (utenom clichy, nasri og eboue)

-Adebayor og Bendtner har all grunn til å frykte for plassen sin. I dag burde en sulten Vela sluppet til.

 

Ellers en liten pluss til Denilson, han viser mer styrke enn tidligere, og kan bli en bra makker til Fabregas

 

Nyt mitt første klipp i HD! ;) (selv om lyden er bittelitt ute av sync)

Link to comment
Share on other sites

Målet: http://www.dump.no/files/786484ec62ad/04_N...r_720p_x264.mkv

Link til mål og evt høydepunkter kommer først ut på #gunners.no IRC kanalen, så det kan lønne seg å være til stede der :)

Nyt mitt første klipp i HD! :D (selv om lyden er bittelitt ute av sync)

 

Helt sinnsyk kvalitet! Tusen takk :)

 

Dessverre kan jeg ikke være på mIRC, abonamententet (?) mitt er gått ut elns.

Link to comment
Share on other sites

Målet: http://www.dump.no/files/786484ec62ad/04_N...r_720p_x264.mkv

Link til mål og evt høydepunkter kommer først ut på #gunners.no IRC kanalen, så det kan lønne seg å være til stede der :)

Nyt mitt første klipp i HD! ;) (selv om lyden er bittelitt ute av sync)

 

Helt sinnsyk kvalitet! Tusen takk ;)

 

Dessverre kan jeg ikke være på mIRC, abonamententet (?) mitt er gått ut elns.

 

Det finnes alternativer til mIRC som er gratisk, for eks denne:

 

http://itpro.no/download.php?lid=379&op=viewdownloaddetails

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...