Jump to content

2008.08.16 West Bromwich H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

54 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Den går ikke på sportN?

Premier League har vel heller aldri gått på SportN. Denne kampen går selvsagt på Canal+ Sport 1.

Første runde i PL gjekk på TV3 eller noe sånn ifjor. Litt sånn reklame greier, mmen eg ingenting sånn iår altså?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Nå er det ikke lenge igjen til det braker løs! Gleder meg helt fantastisk til å se gutta løpe ute på banen igjen i PL :D

Har troa på at det blir en grei seier til oss, selvom man ikke sakl ta for lett på oppgaven... Tipper på 3-0 :P

 

Adebayor 2 og v. Persie

Link to comment
Share on other sites

Laget vårt fra arsenal.com:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna

William Gallas

Johan Djourou

Gael Clichy

Emmanuel Eboue

Denilson

Samir Nasri

Theo Walcott

Nicklas Bendtner

Emmanuel Adebayor

 

Substitutes

Kolo Toure

Robin Van Persie

Carlos Vela

Aaron Ramsey

Jack Wilshere

Lukasz Fabianski

Mark Randall

 

Denne oppstillinga liker jeg!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna

William Gallas

Johan Djourou

Gael Clichy

Emmanuel Eboue

Denilson

Samir Nasri

Theo Walcott

Nicklas Bendtner

Emmanuel Adebayor

 

Substitutes

Kolo Toure

Robin Van Persie

Carlos Vela

Aaron Ramsey

Jack Wilshere

Lukasz Fabianski

Mark Randall

 

Har en dårlig følelse. Tror på 1-1, og en kamp med masse frustrasjon!

Link to comment
Share on other sites

Først og fremst deilig å se syv innbyttere på benken i premier league!

 

I dag blir det 5-0 seier :D

Jeg også liker det, viss vi nå skulle få en kjempekamp (noe jeg frykter at vi ikke får). Så kan vi sette innpå en unggutt den siste halve timen :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett noe info om hvorfor van Persie starter på benken? Den første tanken som slo meg var at han sikkert er halvskada (igjen...)

 

Jeg vet ikke, men jeg begynner og frykte at RvPersie aldri kommer til å bli kvitt skadene som plager han :D

Link to comment
Share on other sites

Dæven!! Jeg hadde ikke fått med meg at kampen hadde begynt engang, så plinger vg live med et Nasri-mål :D:D:D

 

Samme her! Nasri!! Noen som vet hvordan målet var?

Fin pasning fra Clichy ned på kanten til Denilson(visst nok), som spilte den inn i feltet og der var nasri kjappere enn WBA forsvareren og flikka den i mål

Link to comment
Share on other sites

Dæven!! Jeg hadde ikke fått med meg at kampen hadde begynt engang, så plinger vg live med et Nasri-mål :D:D:D

 

Samme her! Nasri!! Noen som vet hvordan målet var?

 

Ganske likt det tap in målet Adebayor hadde etter fremspill av Denilson, flott veggspill :P

Link to comment
Share on other sites

Nydelig angrep, ruller opp WBA's angrep, Denilson med assist. Bra posisjonering av Nasri, men omtrent alle kunne scoret derifra.

Det var en ganske fin avslutning også, en normal 20 årig spiller ville vel bare skjøti ballen så hardt han kunne mot målet, Nasri tok det med ro og plasserte litt

Link to comment
Share on other sites

Herlig omgang av Arsenal dette. De første minuttene var jo en demonstrasjon, og herlig at Nasri får et mål i debuten. Hvem sa at den karen ikke kunne score?

 

Resten av omgangen hadde Arsenal god kontroll, men lot WBA komme inn i kampen, men jeg var aldri bekymret for at vi skulle slippe inn, så det var en veldig komfortabel omgang.

 

Tror vi fortsetter kjøret i andre omgang, og at vi vinner med et par mål. På sett og vis har WBA "skuffet" meg litt, for jeg trodde de var litt bedre enn dette, spesielt starten var horribel. Men på den annen side kan det ikke være lett å spille sin første PL kamp på et par sesonger mot et av topplagene.

Link to comment
Share on other sites

Hele forsvarsfireren har vært meget god, særlig Sagna. Ellers synes jeg Eboue fortjener skryt for arbeidet han har lagt ned. Hvorfor gjør han ikke de fintene når han spille på høyrekanten ? Ade og Walcott har skuffet meg. Begge har slitt med samarbeidet med medspillere. Mye rare løp og avgjørelser. Satser på at dette bedres i løpet av sesongen. Nå starter andre og jeg gleder meg som en unge !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...