Jump to content

Carlos Vela eller Giovanni Dos Santos, hvem er best?


Arsenal-jay

Recommended Posts

Nå ser det ut som spudz har sikra seg Dos Santos fra Barca. Må ærlig si at jeg ble sjokka da jeg leste at han var klar for Spudz tidligere idag, og for den billige prisen han gikk for. Vår egen mexikaner, som kommer til å spille for A-laget neste sesong gjorde, i likhet med Dos Santos, en god sesong i La Liga. Begge er spillere med et stort potensial og talent, men hvem er best?

Link to comment
Share on other sites

Nå ser det ut som spudz har sikra seg Dos Santos fra Barca. Må ærlig si at jeg ble sjokka da jeg leste at han var klar for Spudz tidligere idag, og for den billige prisen han gikk for. Vår egen mexikaner, som kommer til å spille for A-laget neste sesong gjorde, i likhet med Dos Santos, en god sesong i La Liga. Begge er spillere med et stort potensial og talent, men hvem er best?

 

hmmm...

 

Vela spiller verfall for best klubb :blink:

Link to comment
Share on other sites

Har dessvere ikke sett nok fra noen av de to spillerne til å dømme hvem som er best. Men jeg synes Dos Santos blir stilt fram som et større talent enn Vela. Men nå skal vi komme på en viktig faktor: Vela spiller for Arsenal, Wenger har lagd gull av gråstein før. Og Vela er langt ifra en gråstein, gutten kan nå virkelig langt. Santos spiller nå for Tottenham, skal bli spennende å se hvor mye spilletid han får. Men mange roser har visnet på WHL :blink:

Skal bli spennende å ta opp denne tråden om ett år, men jeg tror Vela kommer til å ha en bedre sessong enn Santos. Selv om det uten tvil kommer til å bli trasigere for ham å slå gjennom.

Link to comment
Share on other sites

Er vel en god grunn når en storklubb som Barcelona velger å selge en så ung spiller får vi håpe....

 

Ser jo hvor god Cesc ble etter han skiftet beite... Dette var et horribelt salg av Barca!!

 

Nå ville jo ikke Barcelona selge Cesc da, og derfor er de erge på Wenger og Cesc!

Link to comment
Share on other sites

Er vel en god grunn når en storklubb som Barcelona velger å selge en så ung spiller får vi håpe....

 

Ser jo hvor god Cesc ble etter han skiftet beite... Dette var et horribelt salg av Barca!!

Det var da vel egentlig ikke et salg, men det som skjedde var at vi hentet ham til klubben før han var gammel nok til å skrive under en profesjonell kontrakt...

Link to comment
Share on other sites

Er vel en god grunn når en storklubb som Barcelona velger å selge en så ung spiller får vi håpe....

 

Ser jo hvor god Cesc ble etter han skiftet beite... Dette var et horribelt salg av Barca!!

Det var da vel egentlig ikke et salg, men det som skjedde var at vi hentet ham til klubben før han var gammel nok til å skrive under en profesjonell kontrakt...

 

Mente ikke at Cesc var et horribelt ''salg'', men at Gio salget var det. Han er et kjempetalent og med et par år til på baken vil han slå til for fullt.. Mark my words!

Link to comment
Share on other sites

Er vel en god grunn når en storklubb som Barcelona velger å selge en så ung spiller får vi håpe....

 

Ser jo hvor god Cesc ble etter han skiftet beite... Dette var et horribelt salg av Barca!!

Det var da vel egentlig ikke et salg, men det som skjedde var at vi hentet ham til klubben før han var gammel nok til å skrive under en profesjonell kontrakt...

 

Mente ikke at Cesc var et horribelt ''salg'', men at Gio salget var det. Han er et kjempetalent og med et par år til på baken vil han slå til for fullt.. Mark my words!

Jeg har fulgt en del med på primera divisione og gio har virkelig IKKE imponert meg! Flere jeg kjenner følger med på Barca i tykt og tynt sier i tilegg at dette ikke er noe de griner av for å si det sånn....

Vela har alltid vært litt bedre og litt mer kjent enn gio! Neste år vil bare hvise at gio har ett gått spurve nivå.. ikke mye å skryte av det... jeg sier: you'll eat your words :)

Link to comment
Share on other sites

Vela har spilt så og si fast en hel sesong nå mens Dos Santos nesten ikke har spilt for Barca.

 

Vela er i mine øyer en bedre spiller og har mye mere erfaring på det høyeste nivået.

 

Greit Barca fult av stjerner en er sikker på Vela hadd spilt mere en Dos Santos hadde Vela vært i Barca ;)

Link to comment
Share on other sites

Er vel en god grunn når en storklubb som Barcelona velger å selge en så ung spiller får vi håpe....

 

Ser jo hvor god Cesc ble etter han skiftet beite... Dette var et horribelt salg av Barca!!

Det var da vel egentlig ikke et salg, men det som skjedde var at vi hentet ham til klubben før han var gammel nok til å skrive under en profesjonell kontrakt...

 

Mente ikke at Cesc var et horribelt ''salg'', men at Gio salget var det. Han er et kjempetalent og med et par år til på baken vil han slå til for fullt.. Mark my words!

Jeg har fulgt en del med på primera divisione og gio har virkelig IKKE imponert meg! Flere jeg kjenner følger med på Barca i tykt og tynt sier i tilegg at dette ikke er noe de griner av for å si det sånn....

Vela har alltid vært litt bedre og litt mer kjent enn gio! Neste år vil bare hvise at gio har ett gått spurve nivå.. ikke mye å skryte av det... jeg sier: you'll eat your words :P

 

 

Bare for å understreke det. Jeg mener det Vela er et større talent, uten å ha sett han alt for mange ganger. Sett han nok til at jeg gleder meg til å se han neste sesong.. ;) Men skjønner ikke hvorfor han ikke skal fortsette som venstreving, men men WENGER KNOWS.. :)

Link to comment
Share on other sites

Vanskeligere for en spiller å sette sitt preg på ting i Barca enn i Osasuna vil jeg tro. Dos Santos har vel blitt regnet som det største talentet av disse to, men det spørs jo hvordan de vil klare seg i England da. Kan jo hende begge flopper, eller at begge gjør det.

 

Positivt for begge tenker jeg at de får med seg en kamerat til England. ;) Selv om de ikke spiller for samme lag.

Link to comment
Share on other sites

Vanskeligere for en spiller å sette sitt preg på ting i Barca enn i Osasuna vil jeg tro. Dos Santos har vel blitt regnet som det største talentet av disse to, men det spørs jo hvordan de vil klare seg i England da. Kan jo hende begge flopper, eller at begge gjør det.

 

Positivt for begge tenker jeg at de får med seg en kamerat til England. ;) Selv om de ikke spiller for samme lag.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har jo laget gråstein av gull før de...

Hvem?

Skjønner du ikke? Han mener at de har kjøpt gode spillere, men gjort de ræva. Ikke sånn som Wenger, nemlig å lage gull av gråstein.

 

Lage gråstein av gull, er ikke det samme som å lage gull av gråstein ;)

 

(vet ikke som du skjønte det trønderen skrev eller om du bare lurte på hvem de hadde gjort ræva altså...)

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har jo laget gråstein av gull før de...

Hvem?

Skjønner du ikke? Han mener at de har kjøpt gode spillere, men gjort de ræva. Ikke sånn som Wenger, nemlig å lage gull av gråstein.

 

Lage gråstein av gull, er ikke det samme som å lage gull av gråstein :)

 

(vet ikke som du skjønte det trønderen skrev eller om du bare lurte på hvem de hadde gjort ræva altså...)

Selvfølgelig!

Jeg må virkelig begynne å lese innleggene ordentlig nå...

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Vanskeligere for en spiller å sette sitt preg på ting i Barca enn i Osasuna vil jeg tro. Dos Santos har vel blitt regnet som det største talentet av disse to, men det spørs jo hvordan de vil klare seg i England da. Kan jo hende begge flopper, eller at begge gjør det.

 

Positivt for begge tenker jeg at de får med seg en kamerat til England. :P Selv om de ikke spiller for samme lag.

 

Oi, kløna litt der jeg gitt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er vel altfor tidlig å mene noe om. Det finnes i alle fall ingen garantier for at vår Vela skal være så mye bedre enn Santos.

 

Det som eventuelt måtte overraske meg i overgangen med Santos er to ting. Prisen og valg av klubb. Hadde forventet en langt stivere pris for det talentet som han visstnok skal ha. Ellers må man lurer på hvorfor i alle dager han velger Spudz. Hva ser gutten som ikke ”alle” andre ser?

 

Heia Vela! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...