Jump to content

Carlos Vela eller Giovanni Dos Santos, hvem er best?


Arsenal-jay

Recommended Posts

Dos Santos fikk mange sjanser i Barca i år, men presterte ikke. Vela fikk ikke mange flere kamper enn DS.

 

Ja vl kan ikke huske sett han spille noen av alle de kampene jag har sett Barca i år....

 

Han kom inn en gang i blant... men Bojan spilte mye mere en Dos Santos i år og et mye bedre talet ;)

 

Mens Vela spilte så og si vær eneste gang fra start ....

 

Skal vi se på antall minutter spilt må nok Vela ligge et hav forand og syns han har klart seg bra ;)

Link to comment
Share on other sites

Dos Santos fikk mange sjanser i Barca i år, men presterte ikke. Vela fikk ikke mange flere kamper enn DS.

 

Ja vl kan ikke huske sett han spille noen av alle de kampene jag har sett Barca i år....

 

Han kom inn en gang i blant... men Bojan spilte mye mere en Dos Santos i år og et mye bedre talet :)

 

Mens Vela spilte så og si vær eneste gang fra start ....

 

Skal vi se på antall minutter spilt må nok Vela ligge et hav forand og syns han har klart seg bra :D

 

Sesongen 2007/08:

Giovani dos Santos - 38 kamper (Barcelona)

Carlos Vela - 33 kamper (Osasuna)

 

Det er dos Santos som ligger milevis foran. Ikke bare har han flere apps, men det er også klasseforskjell på klubbene de to spilte i.

Link to comment
Share on other sites

 

Sesongen 2007/08:

Giovani dos Santos - 38 kamper (Barcelona)

Carlos Vela - 33 kamper (Osasuna)

 

Det er dos Santos som ligger milevis foran. Ikke bare har han flere apps, men det er også klasseforskjell på klubbene de to spilte i.

 

Antall kamper de har spilt ja, ikke hvor lenge de har spilt, og hvor mange kamper som innbytter eller fra start..

 

Uten at jeg har tall så er jeg rimelig sikker på at Vela startet veldig mange kamper mer en dos Santos!

dos Santos kom ofte inn de siste 5, 10 minuttene. Vela har vel også vært skadet litt, noe jeg ikke tror dos Santos har vært.

 

Foresten synes jeg at 3 mål på 33 kamper er for lite til og være en Eduardo-type som Wenger beskriver han. Ja, han har spilt mest på kant for Osasuna, men allikevel er ikke det alt for få til og være en Eduardo-type? Blir spennende og se neste sesong! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Vanskeligere for en spiller å sette sitt preg på ting i Barca enn i Osasuna vil jeg tro. Dos Santos har vel blitt regnet som det største talentet av disse to, men det spørs jo hvordan de vil klare seg i England da. Kan jo hende begge flopper, eller at begge gjør det.

Artig å rote i gamle tråder, Frank hadde visst fasiten her. Ikke ment for å ergre på meg Vela-fanboys for er en fan selv, men verken Gio eller Vela levde opp til forventningene som ble knyttet til de når de ble handlet inn!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...