Jump to content

Skal Wenger bruke penger?:o


Hugo

Recommended Posts

Dette har vel Wenger stort sett sagt før og. At hvis de rette spillerne er tilgjengelige så vil han kjøpe. Vi får nå se hva som skjer, men klarer ikke helt se for meg at denne sommeren skal bli noe annerledes enn andre somre. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil strengt være fornøyd så lenge vi får litt mer bredde i stallen...det vil i praksis si storhandling fra Mr. Wengers side.

 

Se realistisk på det:

- Gilberto forsvinner garantert.

- Sannsynligvis forsvinner endel av de yngre som ikke har greid å ta steget opp.

- Vi får noen unggutter opp, men det er ikke nok for å holde kvalitet og rutine ved like.

 

Sist men absolutt ikke minst, kontrakter må forbedres over hele linjen!

- Fabregas

- Hleb

- Flamini

 

Dette er spillere som omtrent er jaktet over hele europa grunnet deres fotballhjerne og kvalitet. Vi får betale de en høy ukelønn, og beholde denne stammen. Vi må også ha en keeper.

 

Kort sagt, pengene kan ikke bare brukes på å hente inn nye spiller, de må også brukes til å bevare eksisterende.

 

Det går mot en meget nervøs sommer...

Link to comment
Share on other sites

Ser Hleb er jaktet av flere, blant annet Real Madrid..Hva med en byttehandel, Hleb går til Real og Robinho kommer til oss..Eller????Er det en bra deal,hva synes dere?Jeg er veldig veldig usikker...

 

For øverig håper jeg Wenger nå innser at Sende(rask)ros ikke holder mål og kvitter seg med han..Og kjøper Micah Richards pluss en erfaren stopper, f.eks Cordoba..Alderen til tross, en spiller jeg har veldig sansen for og som holder i 2-3 år til..

 

Sorry, om denne kanskje burde vært postet et annet sted

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke for meg at Wenger bruker mer enn maks. £10-15 mill. for en spiller, men det blir spennende å se hva som skjer. Wenger vil vel i utgangspunktet beholde laget han har nå, men siden at 2-3 spillere ganske sikkert forsvinner i sommer så trengs det erstattere for dem.

 

Forhåpentligvis er det spillere som er bedre enn de som drar og vi blir vesentlig styrket.

Men selv om flere av oss kanskje ønsker at vi må bruke en del penger i år tviler jeg på det blir mer enn £20 mill. tilsammen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil strengt være fornøyd så lenge vi får litt mer bredde i stallen...det vil i praksis si storhandling fra Mr. Wengers side.

 

Se realistisk på det:

- Gilberto forsvinner garantert.

- Sannsynligvis forsvinner endel av de yngre som ikke har greid å ta steget opp.

- Vi får noen unggutter opp, men det er ikke nok for å holde kvalitet og rutine ved like.

 

Sist men absolutt ikke minst, kontrakter må forbedres over hele linjen!

- Fabregas

- Hleb

- Flamini

 

Dette er spillere som omtrent er jaktet over hele europa grunnet deres fotballhjerne og kvalitet. Vi får betale de en høy ukelønn, og beholde denne stammen. Vi må også ha en keeper.

 

Kort sagt, pengene kan ikke bare brukes på å hente inn nye spiller, de må også brukes til å bevare eksisterende.

 

Det går mot en meget nervøs sommer...

 

Fabregas har da kontrakt til 2014...

Link to comment
Share on other sites

Ser Hleb er jaktet av flere, blant annet Real Madrid..Hva med en byttehandel, Hleb går til Real og Robinho kommer til oss..Eller????Er det en bra deal,hva synes dere?Jeg er veldig veldig usikker...

 

For øverig håper jeg Wenger nå innser at Sende(rask)ros ikke holder mål og kvitter seg med han..Og kjøper Micah Richards pluss en erfaren stopper, f.eks Cordoba..Alderen til tross, en spiller jeg har veldig sansen for og som holder i 2-3 år til..

 

Sorry, om denne kanskje burde vært postet et annet sted

Neida, den går sikkert greit inn her :) Jeg har og er evig fan av Hleb! Han har et sykt beste nivå som vil være der enda oftere neste sesong, tror jeg da :P Min yndlingsspiller i verden så jeg ønsker seffa IKKE at han skal dra! Men Robinho i Arsenal drakt har vært omtalt før og skulle ikke blitt lei meg hvis så skjer, og altså uten Hleb i motsatt retning! NEVER! :P

Link to comment
Share on other sites

Ser Hleb er jaktet av flere, blant annet Real Madrid..Hva med en byttehandel, Hleb går til Real og Robinho kommer til oss..Eller????Er det en bra deal,hva synes dere?Jeg er veldig veldig usikker...

 

For øverig håper jeg Wenger nå innser at Sende(rask)ros ikke holder mål og kvitter seg med han..Og kjøper Micah Richards pluss en erfaren stopper, f.eks Cordoba..Alderen til tross, en spiller jeg har veldig sansen for og som holder i 2-3 år til..

 

Sorry, om denne kanskje burde vært postet et annet sted

 

Robinho er en god spiller, ingen tvil om det. Men jeg tror at Hleb er bedre, hvertfall i Arsenal. Tror ikke lille Robinho hadde klært seg særlig i PL. Hleb er tross alt en nøkkelspiller for oss. Hadde vi ikke hatt ham tror jeg vi ville spilt veldig annerledes hvertfall, hadde ikke klart å trille ballen inni 16 meteren i 5 minutter, som vi gjør.

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger virkelig skal punge ut, bør det være for en spesiell spiller. Vil egentlig ikke gå i mot det med å satse på talenter. Arsene Wenger viser veldig gode holdninger på dette feltet, og for min del er det noe av det jeg liker aller best med Arsenal.

 

Når det gjelder bredde, så vil vårt unge lag, som jeg sier det, være ett år bredere neste sesong. Vi trenger ingen spillere inn dersom ingen store navn går ut. Jeg har full tro på dagens stall.

Link to comment
Share on other sites

Enig med Zaldor. Neste sesong så er troppen ett år eldre. Jeg tror også vi har mange spillere fra reservelaget som snart kan være klare for å ta del i a-lagstroppen som igjen gjør at troppen blir bredere.

 

Neste sesong så syns jeg det hadde vært fint om Wenger hadde brukt spillere som f.eks Barazite, Sunu, Murphy, Nordtveit, Lansbury, Gibbs, Merida etc mye flittigere i Ligacupen. Man trenger ikke ha hele laget fullt av disse ungguttene, men en eller to i startoppstillingen eller noen på benken som kan komme inn i løpet av kampen.

 

Det viktigste Wenger gjør nå først og fremst er å beholde spillerne vi har i dag. Lehmann og Gilberto er vel på vei ut, men bortsett fra dem må vi klare å holde på resten. Da får troppen mer tid til å spille seg sammen og utvikle seg som lag, pluss at hvis da Wenger ser en eller to spillere som kan tilføre laget noe så kan han hente inn disse. Så får vi også håpe at skadesituasjonen blir bedre neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at Wenger handler en keeper, men drømmer stadig våte drømmer om Boruc :) Statistikk viser, og jeg føler, at Almunia ikke er den heeeelt verdensklasse sisteskansen vi gjerne skulle hatt. Tenk keeper duoen med Boruc/Fabianski! Boruc everyone^^

Har mange ønsker og drømmer for hva som kan dukke opp i AFC drakt til sommeren, men orker ikke liste opp alle, i tilegg til at mange er rimelig usansynelige.... Men Wenger, "splash some cash" :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3430194,00.html

 

Hadde vært genialt med Villa, han sier selv at han heller vil spille i Arsenal enn Chelski.

Tviler på at Wenger kjøper villa, men fy hvor hefti det ville vært :P

 

Ville vært en frisk satsing fra Wenger å hentet han ja og det er jo bra at Villa selv ønsker til Arsenal, men jeg også tviler på at det kjøpes en spiss med mindre f.eks. Bendtner drar i sommer. Tror Wenger i utgangspunktet er fornøyd med spissene vi har.

Villa blir sikkert like dyr som Torres også, så det er lite sannsynlig at han blir å se i Arsenal-trøya.

Link to comment
Share on other sites

Etter Eduardo's skade, VP sine skadeproblemer så er vi vel nesten nødt å ha en spiss til.

Og skulle det bli David Villa kan vi få samme resultat som Pool med Torres.

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1045670.ece

 

http://www.metro.co.uk/sport/football/arti...=43&ito=newsnow

 

Derfor bør Wenger satse på Villa etter min mening.

 

Det verste som kan skje er at Villa også går til Pool. Villa-Torres.....

 

 

Flamini er den som virkelig bør prioriteres av Wenger. Han har vært en åpenbaring denne sesongen og her tror jeg Wenger må gi Flamini kontrakt som Flamini, men også Arsenal kan leve med.

Frykter dessverre at Flamini går nå.

Link to comment
Share on other sites

Å herregud så deilig det hadde vært med Villa, en av mine favoritter..men som mange sier, han blir nok for dyr for wenger..

 

Enig i at Flamini må prioriteres, men jeg tror ikke han drar. Hvorfor skal han det?Drar han pga at han ikke får nok lønn, må han bare dra for min del..slike spillere liker jeg ikke..men tror ikke Flamini er slik..

 

Legger fo øverig merke til at Senderos har en elskov til basketball.Mitt råd til deg Senderos: Start et Arsenal basketlag, og legg fotballstøvlene på hylla..

Link to comment
Share on other sites

Beklager, men nå må dere slutte å drømme. Wenger kommer aldri til å bruke penger på en stjerne-spiller ;)

Det er bare noe vi må leve med :(

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3430194,00.html

 

Hadde vært genialt med Villa, han sier selv at han heller vil spille i Arsenal enn Chelski.

Tviler på at Wenger kjøper villa, men fy hvor hefti det ville vært ;)

 

Ville vært en frisk satsing fra Wenger å hentet han ja og det er jo bra at Villa selv ønsker til Arsenal, men jeg også tviler på at det kjøpes en spiss med mindre f.eks. Bendtner drar i sommer. Tror Wenger i utgangspunktet er fornøyd med spissene vi har.

Villa blir sikkert like dyr som Torres også, så det er lite sannsynlig at han blir å se i Arsenal-trøya.

Jeg kan liksom ikke se for meg at Bendtner noen gang blir en like god spiss som Villa. Han har jo mange år foran seg så skal vel ikke uttale meg så mye. Men jeg mener Bendter er ikke noe typisk toppscorer type. Han er mer en carew type, en som er med og bygger opp angrepene. ikke en som Henry, Villa, Etoo osv som kan dra av halve laget og lage mål. Og jeg savner akkuratt den typen. Eduardo er jo en som kan bli/ er den typen. Men han er jo ute en god stund

Link to comment
Share on other sites

Wenger har jo selv gått ut og sagt at han kunne tenke seg å bruke penger på en erfaren spiller. Der er jo Villa optimal! Han har masse erfaring og er genial! Når Torres klarer å tilpasse seg Premier League så fort som han gjorde, er jeg nesten overbevist om at Villa vil klare det samme. Gi meg Villa og Ben Arfa til sommeren! :(

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger virkelig skal punge ut, bør det være for en spesiell spiller. Vil egentlig ikke gå i mot det med å satse på talenter. Arsene Wenger viser veldig gode holdninger på dette feltet, og for min del er det noe av det jeg liker aller best med Arsenal.

 

Når det gjelder bredde, så vil vårt unge lag, som jeg sier det, være ett år bredere neste sesong. Vi trenger ingen spillere inn dersom ingen store navn går ut. Jeg har full tro på dagens stall.

Har vi ikke sagt dette i 2 år nå? Hvilke spillere er det som har blitt "et år bedre" fra i fjor? Adebayor, Flamini og Hleb. Henry forsvant så det utvanner adebayors utvikling hvis vi ser laget som et. Flamini har blitt utrolig mye bedre, samtidig som Gilberto har blitt mye dårligere. Hleb har vært fantastisk, men Rosicky har vært ute så å si hele sesongen og freddie forsvant med sin rutine. Diaby, Denilson, Traore, Song, og Djorjou har ikke blitt noe bedre siden i fjor. Ser du hvor jeg vil hen? Et lag som Arsenal har ikke tid til å vente så lenge på disse spillerne. Bredde må kjøpes!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...