Jump to content

Skal Wenger bruke penger?:o


Hugo

Recommended Posts

Om Wenger virkelig skal punge ut, bør det være for en spesiell spiller. Vil egentlig ikke gå i mot det med å satse på talenter. Arsene Wenger viser veldig gode holdninger på dette feltet, og for min del er det noe av det jeg liker aller best med Arsenal.

 

Når det gjelder bredde, så vil vårt unge lag, som jeg sier det, være ett år bredere neste sesong. Vi trenger ingen spillere inn dersom ingen store navn går ut. Jeg har full tro på dagens stall.

Har vi ikke sagt dette i 2 år nå? Hvilke spillere er det som har blitt "et år bedre" fra i fjor? Adebayor, Flamini og Hleb. Henry forsvant så det utvanner adebayors utvikling hvis vi ser laget som et. Flamini har blitt utrolig mye bedre, samtidig som Gilberto har blitt mye dårligere. Hleb har vært fantastisk, men Rosicky har vært ute så å si hele sesongen og freddie forsvant med sin rutine. Diaby, Denilson, Traore, Song, og Djorjou har ikke blitt noe bedre siden i fjor. Ser du hvor jeg vil hen? Et lag som Arsenal har ikke tid til å vente så lenge på disse spillerne. Bredde må kjøpes!

 

Enig i at vi må kjøpe inn noen klassespillere til sommeren. MEN jeg er veldig uenig i at spillere som Diaby, Song og Traore ikke har blitt bedre.. Syns de har hevet seg betraktelig siden i fjor!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ser Hleb er jaktet av flere, blant annet Real Madrid..Hva med en byttehandel, Hleb går til Real og Robinho kommer til oss..Eller????Er det en bra deal,hva synes dere?Jeg er veldig veldig usikker...

 

For øverig håper jeg Wenger nå innser at Sende(rask)ros ikke holder mål og kvitter seg med han..Og kjøper Micah Richards pluss en erfaren stopper, f.eks Cordoba..Alderen til tross, en spiller jeg har veldig sansen for og som holder i 2-3 år til..

 

Sorry, om denne kanskje burde vært postet et annet sted

 

 

Vad med att køpa n som kan score 15 mål från midtbane igen., sån som pires och freddie gjorde.

Kanske køpa pirlo eller shaun wright phillips och en mittstopper som gør jobben( not senderos) kanske lucio hade vart ett triks

 

Beklager, men nå må dere slutte å drømme. Wenger kommer aldri til å bruke penger på en stjerne-spiller :P

Det er bare noe vi må leve med :(

 

 

bara tt byta hleb mot etoo och lite spænn emellan, barca skylder oss en tjeneste efter salget av henry

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ser Hleb er jaktet av flere, blant annet Real Madrid..Hva med en byttehandel, Hleb går til Real og Robinho kommer til oss..Eller????Er det en bra deal,hva synes dere?Jeg er veldig veldig usikker...

 

For øverig håper jeg Wenger nå innser at Sende(rask)ros ikke holder mål og kvitter seg med han..Og kjøper Micah Richards pluss en erfaren stopper, f.eks Cordoba..Alderen til tross, en spiller jeg har veldig sansen for og som holder i 2-3 år til..

 

Sorry, om denne kanskje burde vært postet et annet sted

 

 

Vad med att køpa n som kan score 15 mål från midtbane igen., sån som pires och freddie gjorde.

Kanske køpa pirlo eller shaun wright phillips och en mittstopper som gør jobben( not senderos) kanske lucio hade vart ett triks

 

Beklager, men nå må dere slutte å drømme. Wenger kommer aldri til å bruke penger på en stjerne-spiller :P

Det er bare noe vi må leve med :(

 

 

bara tt byta hleb mot etoo och lite spænn emellan, barca skylder oss en tjeneste efter salget av henry

 

Dette hørtes jo fryktelig enkelt ut! For det første så forlater nesten aldri Italienere landet sitt og isåfall ikke en som Pirlo som uansett ville kostet skjorta av oss. Ung er han heller ikke lenger og lønningen han vil kreve i sine siste fotball år overstiger alt vi har å tilby. Selv kan jeg bare huske en bytte handel de siste årene som har handlet om stjerner og det var Cole/Gallas og Reyes/Baptista. Hvis Barca skulle finne på å gi fra seg Eto`o så ville de krevet masse penger og selv om Hleb er en atraktiv spiller så har han fortsatt veldig lite å vise til i forhold til Eto`o! Og igjen:Lønninger! Tror nok ikke at hverken fansen eller selve Barca klubben føler at de skylder oss en tjeneste etter kjøpet av Henry! Flopp og bedrageri griner de værste av dem(bare kom hjem igjen du Henry!) En ting er å drømme seg bort i stjernespillere, men det er heller en Chelsea ting og ikke oss. Vi har tydeligvis en liten mulighet til å skaffe David Villa, men det ønsker tydeligvis ikke Wenger. Så nå får nok folk bare håpe på talenter innenfor og utenfor klubben til å slå til for å rope etter Pirlo, Ronaldinho, Kaka, Ribery, Benzema, Villa, Torres, vil ikke bli hørt! Men kjekt å drømme seg bort til tider og fantasere om spillere vi vet er gode. Det vil nok bli kjøpt inn en midtbanespiller og en forsvarspiller som bare de mest hardbarka fotball fans kjenner til + en ukjent 17 åring. Også blir det spenende å se hva Wenger får til med troppen da.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det ha seg at vi "bare" har 25 mill å bruke i sommer? Etter hva noen rykter sier. Selvom vi har en del å betale tilbake på stadion, så har vi solgt for mer enn hva vi har kjøpt for. I tillegg kommer jo allt vi får i inntekter etter hver kamp, pluss det vi får for å kvalifisere oss til diverse cuper samt plasseringer. Vi er jo tross allt verdens 3. rikeste klubb.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det ha seg at vi "bare" har 25 mill å bruke i sommer? Etter hva noen rykter sier. Selvom vi har en del å betale tilbake på stadion, så har vi solgt for mer enn hva vi har kjøpt for. I tillegg kommer jo allt vi får i inntekter etter hver kamp, pluss det vi får for å kvalifisere oss til diverse cuper samt plasseringer. Vi er jo tross allt verdens 3. rikeste klubb.

 

Syns det høres lite ut jeg også og tror egentlig vi har litt mer enn det å rutte med, men Wenger har vel nevnt at mye av transferpengene går til fornyelse av kontrakter på spillerne vi allerede har.

I tillegg tror jeg gjelda på Emirates og utgifter rundt driften av den koster mer enn vi kanskje får vite.

Vi har penger, men det er en forsiktighet som må følges her.

Wenger har også en innstilling at han ikke vil bruke så mye penger på èn spiller. Det kommer han garantert til å følge videre.

Bruker han £10-15 mill. på en spiller...ja kanskje...men noe mye mer enn £20 mill. totalt....neppe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...