Jump to content

2008.01.26 Newcastle United H


Mr Chapman

Hvem tar seg videre til neste runde?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal - Newcastle United

26. Januar 2008 - Klokken 16:00 Norsk tid

 

TV Kanaler:

SportN (Kommentator: Roar Stokke)

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Hoveddommer:

Martin Atkinson

 

Skadesituasjon:

Arsenal.com - Injury News

 

Høydepunkter:

Verdensvevet.com

 

Formkurve:

Arsenal: S S U U S T

Newcastle: T T U T S U

 

Siste fem møter:

PL, 05-12-07 Newcastle Utd 1-1 Arsenal

LC, 25-09-07 Arsenal 2-0 Newcastle Utd

PL, 09-04-07 Newcastle Utd 0-0 Arsenal

PL, 18-11-06 Arsenal 1-1 Newcastle Utd

PL, 10-12-05 Newcastle Utd 1-0 Arsenal

 

Lenker:

Arsenal.com - Match Menu

Newcastle Official Club Site

The FA Cup Official Site

 

God kamp!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Nøkkelkamp for resten av sesongen. Etter det sviende tapet mot spurvegjengen i midtuka er jeg redd et nytt svakt resultat vil ødelegge mye av selvtilliten i spillegruppa. Dessuten er dette en cup med prestisje, så her skal det satses! Hjemmefordelen er god å ha, og vi skal helst avgjøre dette på lørdag, en omkamp oppe i nord vil bli tøff. Det blir spennende å se hva Keegan får til, det var jo ikke så altfor bra det "magpies" viste mot Bolton i debuten til Keegan, og hans systemer sitter nok ikke helt inne for dem enda. Derimot tror jeg vi møter en motstander med ellve mann som vil gil alt for å vise seg frem. Det kan nok bli tøft dette her, men vi bør greie oss. Jeg blir fornøyd dersom Wenger sender ut disse ellve på lørdag:

 

Lehmann - Skal stå i FA cupen i år

Sagna - Vår klart beste høyreback

Clichy - Vår klart beste venstreback

Gallas - Trenger å få tilbake selvtilliten etter en pinlig forestilling på tirsdag

Senderos - Om han er klar

Hleb - Må opp et par hakk fra CCkampen

Flamini - Tør påstå at han er vår beste (sentrale) midtbanespiller for øyeblikket

Cesc - På tide å skinne igjen

Rosicky - Klart førstevalg

Adebayor - Håper han har lagt episoden med Bendtner bak seg og er klar for fight igjen

Eduardo - Gjør sitt første hattrick for Arsenal etter tre iskalde avslutninger inne i boksen

Link to comment
Share on other sites

Ny kamp og nye muligheter. Her er det bare å kjøre på med toppet mannskap. Tror lagoppstillingen blir som skrevet i innlegget til Gullik.

 

Egentlig mer spendt på hvem som skal sitte på benken. Ikke mange som har gjort seg fortjent til videre spill den siste tiden. Mitt valg blir Diaby, Hoyte, Fabianski og Bendtner.

Egentlig burde man tatt opp noen juniorspillere til å sitte der slik at et par av disse gutta får et velfortjent spark i baken. De har mye å bevise i tiden som kommer...

Link to comment
Share on other sites

Her har vi troppen som er tatt ut ser ut som Wenger vil videre i Fa Cupen og har alle de beste med ;)

 

Arsenal (from): Almunia, Sagna, Senderos, Gallas, Clichy, Rosicky, Fabregas, Flamini, Hleb, Eduardo, Adebayor, Lehmann, Gilberto, Diaby, J Hoyte, Bendtner, Walcott.

 

Newcastle (from): Given, Harper, Carr, N'Zogbia, Enrique, Rozehnal, Cacapa, Taylor, Edgar, Butt, Smith, Milner, Duff, LuaLua, Owen, Ameobi, Carroll.

 

Tipper 3-0 Eduardo, Adebayor og Rosicky

 

Kan ike se at Newcastel med en del skader og et forsvar som lekker skal klare å stå mot :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ikke hvorfor Gallas blir kritisert? De eneste plassene jeg ser hvor Gallas har fått skyld for noe er på supporterforumene.

 

Dette tror jeg blir laget i morgen;

 

Lehmann

Hoyte, Senderos, Gallas, Clichy

Hleb, Flamini, Cesc, Rosicky

Adebayor, Eduardo

Link to comment
Share on other sites

håper på dette laget:

 

lehmann

 

sagna-senderos-gilberto-clichy

 

hleb-flamini-cesc-rosicky

 

eduardo-bendtner

 

grunnen til at jeg utelater gallas og ade fra denne startoppstillingen er den horible oppførselen deres i CC. det kan man ikke gå ustraffet ifra

 

Hvordan kan Gallas ha hatt en horribel oppførsel? Han oppførte seg som en kaptein skal gjøre når han brøt krangelen mellom Adebayor og Bendtner, og når Bendtner prøvde å starte opp kranglen med Adebayor så tok han tok i Bendtner og ga han skikkelig kjeft

 

Edit: Frank var litt raskere ute :blink: er forsåvidt enig med lagoppstillingen din også Frank ;)

Link to comment
Share on other sites

har sett CL på viasat4 men går FA cupen live dær?

 

Viasat har rettigheitane til FA-cupen også i år. I dag sender viasat 4 wigan-chelsea, medan vår kamp går på sportN.

 

Ang. kampen så trur eg vi kopierar innsatsen til reservelaget i ligacupkampen mot newcastle, 2-0. Adebayor og Eduardo putter.

Link to comment
Share on other sites

Dette håper jeg blir et målkalas, med mye mål!!! jeg tipper Arsenal vinner 5 eller 7 -0

 

Lykke til gunners

Vinn dei så mykje, skal eg ete sokken min. Trur nok vi må slite litt i denne kampen. Newcastle har ny manager og det er ingen hvemsomhelst i den klubben. I tillegg kom ikkje han så bra ut og er no revansjesugen. Håpe på seier, og det e nok med 2-0. Gjerne 1 scoring av Adebayor og 1 av Bendtner. Så feirar dei to sammen etterpå :blink:

Link to comment
Share on other sites

For de som ikke har Viasat eller SportN osv, så kan kampen ses på stream. Og hvis du har SopCast, så er signalene veldig gode på kanalen "True Visions" som du finner link til på denne siden:

 

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=5157&part=sports

 

Sitter og ser på Mansfield - Boro der nå og ikke en eneste lagg. Håper bare infoen på MYp2p er korrekt og at Arsenal - N'castle også vises her, for det seer veldig bra ut så langt.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann, Justin Hoyte, Senderos, Gallas, Clichy, Flamini, Diaby, Fabregas, Rosicky, Walcott, Adebayor. Subs: Fabianski, Eduardo, Hleb, Silva, Bendtner.

 

Hmm...

Skulle ønsket å se Eduardo, Sagan og Hleb fra start! Håper ikke de tar for lett på denne kampen, for FA-cupen er VIKTIG!

Link to comment
Share on other sites

Dette håper jeg blir et målkalas, med mye mål!!! jeg tipper Arsenal vinner 5 eller 7 -0

 

Lykke til gunners

 

ja, hvis det blir et målkalas uten mye mål, da begynner jeg å lure :P

Jeg tror dette blir en slitekamp som vi klarer å dra inn med en 2-1 seier :(

Mål av Adebayor og Flamstern ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...