Jump to content

2008.01.26 Newcastle United H


Mr Chapman

Hvem tar seg videre til neste runde?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Men så spørs det hvor tålmodig Wenger vil være med skadene hans da? Hver gang han kommer i form, så skader han seg. Jeg digger Tomas, men det er så kjedelig med alle skadene. Diaby er ingen kantspiller. Ikke Walcott heller. Og Hleb er best på høyre. Vi har ingen skikkelig erstatter for Tomas.

 

RvP;)

 

Hvem sa du? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Men så spørs det hvor tålmodig Wenger vil være med skadene hans da? Hver gang han kommer i form, så skader han seg. Jeg digger Tomas, men det er så kjedelig med alle skadene. Diaby er ingen kantspiller. Ikke Walcott heller. Og Hleb er best på høyre. Vi har ingen skikkelig erstatter for Tomas.

 

RvP;)

 

Hvem sa du? :blink:

 

Robin van Persie.. har spilt kant før og kan gjøre det igjen..

Ikke at jeg mener at han bør det.. for han er en goalgetter og bør spille på topp!

 

Men han er god der å.

Link to comment
Share on other sites

Men så spørs det hvor tålmodig Wenger vil være med skadene hans da? Hver gang han kommer i form, så skader han seg. Jeg digger Tomas, men det er så kjedelig med alle skadene. Diaby er ingen kantspiller. Ikke Walcott heller. Og Hleb er best på høyre. Vi har ingen skikkelig erstatter for Tomas.

 

RvP;)

 

Hvem sa du? :blink:

 

Robin van Persie.. har spilt kant før og kan gjøre det igjen..

Ikke at jeg mener at han bør det.. for han er en goalgetter og bør spille på topp!

 

Men han er god der å.

Tror dette var ironi fra Helmik'ns side. Han skrev det fordi RvP har vært så mye skadet og at vi derfor ikke "husker" han ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg vil mye heller ha Van Persie på kanten enn i angrep. Rosicky sliter så pass med skader, at det er bra å ha alternativer på kanten. Det har vi. Jeg tror faktisk ikke det er en eneste plass jeg ville forsterket i dagens Arsenal-stall. Det måtte da være at Wenger kommer over en enorm spiller til en vanvittig bra pris :blink:

Link to comment
Share on other sites

Men så spørs det hvor tålmodig Wenger vil være med skadene hans da? Hver gang han kommer i form, så skader han seg. Jeg digger Tomas, men det er så kjedelig med alle skadene. Diaby er ingen kantspiller. Ikke Walcott heller. Og Hleb er best på høyre. Vi har ingen skikkelig erstatter for Tomas.

 

RvP;)

 

Hvem sa du? :blink:

 

Robin van Persie.. har spilt kant før og kan gjøre det igjen..

Ikke at jeg mener at han bør det.. for han er en goalgetter og bør spille på topp!

 

Men han er god der å.

Tror dette var ironi fra Helmik'ns side. Han skrev det fordi RvP har vært så mye skadet og at vi derfor ikke "husker" han ;)

 

Åja.. ;) Hehe tok den ikke helt... ;)

Link to comment
Share on other sites

Som Frank nevner, så er eg spent på kva rolle Carlos Vela skal ta neste sesong.

Er han god til å itre seg ein førstelagsplass som venstrekant?

 

Dette tenker jeg også. Kanskje vi endelig kan få en meget driblesterk, VENSTREbeint venstrekant som kan legge innlegg og score mål. Vi får håpe han finner seg bedre til rette enn Reyes.

 

Råsterk 2.omgang i går. Vår beste omgang på lenge. Syns Diaby får ufortjent mye kritikk, igår hevet han seg betraktelig. Han er bare 21, og jeg håper ikke Wenger har planer om å gjøre han til en permanent venstrekant,

for han skjærer innover hver gang. Jeg har aldri sett han drible mot dødlinja, for så å komme med innlegg. Men jeg elsker ballkontrollen hans, drivet hans. Syns det er veldig synd at han aldri får spille sentralt, for det er der han hører hjemme!

Link to comment
Share on other sites

Syntes selv Diaby var bedre i går. Satt egentlig å tenke at han kom til å miste ballen ved mange anledninger. Men så sentret han ballen. Dette var et fremskritt. Syntes også at Dudu gjør det bra. Han er mye borte. Men det han glimter til med iblandt. Er veldig bra. Må bare flimte til litt mer. Adebayor, hva kan man si. Han er fortsatt veldig veldig ung. Men den kombinasjon av ferdigheter han ingen annen spiss i verden. Han er sinnsykt unik. Og scorer jo i bøtter å spann. Syntes faktisk at han er den beste på arsenal per dags dato. Eller så virker Senderos usedvanlig trygg

Link to comment
Share on other sites

Keegan-effekten varte kun i 45 minutter. Etter det var det kun Arsenal.

Herlig kamp av Adebayor, men gir også ros til spillerne som reiste seg fra tirsdagen. Gallas var god, og Senderos ser ut som en mye bedre spiller da han spiller fast. Et par solide kamper til nå, så er han tilbake i den formen mange begynte å tvile på at han noensinne ville komme i igjen. Flamini og Cesc er gode. Mest Flamini, men Cesc viser glimt. Ikke like dominerende som i høst, men andre i laget har tatt over "overskriftene" nå. Det er bra, for viser at vi ikke er like avhengige. Fin kamp av Eduardo. Tvilte på han i høst, men han har hatt en kjempeutvikling i vinter. Clichy bare stiger og stiger. Om han ikke er verdens beste venstreback, er han desidert topp 3 og jeg vil gjerne vite hvem som er foran?

 

Moro med en smilende Jens etter kampen.

Kjedelig med Rosicky... Er den langvarig bør kanskje Wenger vurdere å handle?

Den eneste backen jeg kommer på i øyeblikket som er bedre enn Clichy er Alves. I den siste kampen mot oss i CL var han utrolig stor. Det er en grunn til at han er kaptein på laget...

Link to comment
Share on other sites

Hm, mange som kritiserer Diaby ser jeg.

 

Uenig.

 

Greit nok, han gjør noen grove feil ved å bruke lang tid, men dette var ikke noe BEGREDELIG kamp, bare teit å si.

 

Han skapte jo en god sjanse, spilte opp mye fine pasninger, og viser meget fin teknikk, og viser også at det er nærmest umulig å ta ballen fra han. Det syns jeg dere burde se også.

 

Det var aldri noe begredelig innsats fra Diaby. Aldri.

Link to comment
Share on other sites

Keegan-effekten varte kun i 45 minutter. Etter det var det kun Arsenal.

Herlig kamp av Adebayor, men gir også ros til spillerne som reiste seg fra tirsdagen. Gallas var god, og Senderos ser ut som en mye bedre spiller da han spiller fast. Et par solide kamper til nå, så er han tilbake i den formen mange begynte å tvile på at han noensinne ville komme i igjen. Flamini og Cesc er gode. Mest Flamini, men Cesc viser glimt. Ikke like dominerende som i høst, men andre i laget har tatt over "overskriftene" nå. Det er bra, for viser at vi ikke er like avhengige. Fin kamp av Eduardo. Tvilte på han i høst, men han har hatt en kjempeutvikling i vinter. Clichy bare stiger og stiger. Om han ikke er verdens beste venstreback, er han desidert topp 3 og jeg vil gjerne vite hvem som er foran?

 

Moro med en smilende Jens etter kampen.

Kjedelig med Rosicky... Er den langvarig bør kanskje Wenger vurdere å handle?

Den eneste backen jeg kommer på i øyeblikket som er bedre enn Clichy er Alves. I den siste kampen mot oss i CL var han utrolig stor. Det er en grunn til at han er kaptein på laget...

 

Nå spiller Daniel Alves på høyre, ikke venstre. Kommer ikke på en eneste som har vært bedre på venstre enn Clichy i år.. :)

Link to comment
Share on other sites

Keegan-effekten varte kun i 45 minutter. Etter det var det kun Arsenal.

Herlig kamp av Adebayor, men gir også ros til spillerne som reiste seg fra tirsdagen. Gallas var god, og Senderos ser ut som en mye bedre spiller da han spiller fast. Et par solide kamper til nå, så er han tilbake i den formen mange begynte å tvile på at han noensinne ville komme i igjen. Flamini og Cesc er gode. Mest Flamini, men Cesc viser glimt. Ikke like dominerende som i høst, men andre i laget har tatt over "overskriftene" nå. Det er bra, for viser at vi ikke er like avhengige. Fin kamp av Eduardo. Tvilte på han i høst, men han har hatt en kjempeutvikling i vinter. Clichy bare stiger og stiger. Om han ikke er verdens beste venstreback, er han desidert topp 3 og jeg vil gjerne vite hvem som er foran?

 

Moro med en smilende Jens etter kampen.

Kjedelig med Rosicky... Er den langvarig bør kanskje Wenger vurdere å handle?

Den eneste backen jeg kommer på i øyeblikket som er bedre enn Clichy er Alves. I den siste kampen mot oss i CL var han utrolig stor. Det er en grunn til at han er kaptein på laget...

 

Og Alves som slet bartene av seg mot Vela i går kveld. ;) Skal bli spennende når Vela kommer. :)

Link to comment
Share on other sites

Kampen i går var tross alt en av de bedre kampene på lenge fra Diaby, så rart at han blir kritisert denne gangen.

 

Har til gode og se Diaby slå et onkelig innlegg fra kanten, han går alltid innover å skal prøve som regel på noe selv.

 

Men det er vel Wengers jobb og ikke min å lære vingen ossen de skal spille :)

Link to comment
Share on other sites

Men så spørs det hvor tålmodig Wenger vil være med skadene hans da? Hver gang han kommer i form, så skader han seg. Jeg digger Tomas, men det er så kjedelig med alle skadene. Diaby er ingen kantspiller. Ikke Walcott heller. Og Hleb er best på høyre. Vi har ingen skikkelig erstatter for Tomas.

 

RvP;)

 

Har vel vi litt for mange spillere som ikke helt passer inn i den fysiske ligan i england da.

 

Vi har sliti så utrolig mye med skader de siste 3-4 sesongen og alt for tynn stall har vi også til å tåle det :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...