Jump to content

William Gallas


Radney

Recommended Posts

Til nå har jeg hatt William Gallas som en av mine favoritt spillere i klubben og har stor respekt for han som kaptein, men etter å ha sett spytteklysen han sendte midt i fjeset på Nicklas Bendtner gjentatte gager på video så vet jeg ikke lenger om respekten kan vedlikeholdes. Det som skjedde her skal selvfølgelig ikke forekomme på fotballbanen og sers ikke fra egen lagkamerat og aldeles ikke fra kapteinen. Nå vet jeg ingenting om hva Bendtner har liret fra seg av kommentarer til hverken Adebayor eller Gallas, men dette kan ikke forsvares uansett.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Til nå har jeg hatt William Gallas som en av mine favoritt spillere i klubben og har stor respekt for han som kaptein, men etter å ha sett spytteklysen han sendte midt i fjeset på Nicklas Bendtner gjentatte gager på video så vet jeg ikke lenger om respekten kan vedlikeholdes. Det som skjedde her skal selvfølgelig ikke forekomme på fotballbanen og sers ikke fra egen lagkamerat og aldeles ikke fra kapteinen. Nå vet jeg ingenting om hva Bendtner har liret fra seg av kommentarer til hverken Adebayor eller Gallas, men dette kan ikke forsvares uansett.

 

 

Forferdelig!

Liker det veldig dårlig at sånn skal skje i en tropp som virket og ha et veldig bra miljø. Mye som tyder på at dem ikke takler motgang så veldig bra!

 

Har ikke sett noe fra kampen igår, har ikke orket og lastet ned noe.

Link to comment
Share on other sites

Tviler veldig sterkt på at Gallas faktisk spytter Bendtner i ansiktet. Har sett videoen et par ganger jeg og, og må være enig i jonney's teori om at det er ufrivillig spytt som kommer fordi Gallas kjefter på Bendtner.

 

For de som har lyst å se klippet selv er det bare å gå i tottenham - arsenal kamptråden. Et par stykker som har lagt ut klippet der.

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har sett på videoen så mener jeg at Gallas kjefter bare på Bendtner. Jeg oppfatter det som om at Gallas kjefter Bendtner rett foran fjeset hans og da "spytter" han litt men ikke med vilje

 

Samme inntrykket jeg sitter med. Når man kjefter såpass som Gallas gjør i den situasjonen, kan det fort komme med litt spytt i samme slengen. Noe klart bevis på at Gallas faktisk spytter har ikke jeg sett.

Link to comment
Share on other sites

Spillerene er unge å Gallas ville ordne opp, du ser sjelden en person som

bruker så mye "Mimikk" i fjeset som det william gjør, både når han feirer et mål

i glede eller er sint for et eller annet. Så nei jeg tror ikke Gallas gjør dette med vilje.

Men Adebayor derimot kan være vår toppscorer så mye han vil! Men å skalle ned en lagkamerat

Blir fanken meg for drøyt, Wenger trenger å jobbe med disiplin å Adebayor.

Hvis Adebayor skal bli en spiller i verdensklasse som han sikkert ønsker, så må han jaggu meg TØRKE! av

seg disse tåpelighetene ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Men Adebayor derimot kan være vår toppscorer så mye han vil! Men å skalle ned en lagkamerat

Blir fanken meg for drøyt, Wenger trenger å jobbe med disiplin å Adebayor.

 

Hvor har du sett at Ade har skalla ned Bendtner? For der er du isåfall den eneste.

Link to comment
Share on other sites

 

Men Adebayor derimot kan være vår toppscorer så mye han vil! Men å skalle ned en lagkamerat

Blir fanken meg for drøyt, Wenger trenger å jobbe med disiplin å Adebayor.

 

Hvor har du sett at Ade har skalla ned Bendtner? For der er du isåfall den eneste.

Skjønner faen meg ikke hvorfor aviser skriver at han skalla ned Bendter.. Det blir helt feil å si.

Greit at han skalla til han, men han skal jo han ikke ned!

 

Etter det jeg har sett på videoen så mener jeg at Gallas kjefter bare på Bendtner. Jeg oppfatter det som om at Gallas kjefter Bendtner rett foran fjeset hans og da "spytter" han litt men ikke med vilje

 

Samme inntrykket jeg sitter med. Når man kjefter såpass som Gallas gjør i den situasjonen, kan det fort komme med litt spytt i samme slengen. Noe klart bevis på at Gallas faktisk spytter har ikke jeg sett.

 

Noen som gidder å legge ut video/bilde av detta? Har ikke fått det med meg...? ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har sett på videoen så mener jeg at Gallas kjefter bare på Bendtner. Jeg oppfatter det som om at Gallas kjefter Bendtner rett foran fjeset hans og da "spytter" han litt men ikke med vilje

 

Samme inntrykket jeg sitter med. Når man kjefter såpass som Gallas gjør i den situasjonen, kan det fort komme med litt spytt i samme slengen. Noe klart bevis på at Gallas faktisk spytter har ikke jeg sett.

 

Noen som gidder å legge ut video/bilde av detta? Har ikke fått det med meg...? ;)

 

Du kan se episoden på Viasatsport.no

Link to comment
Share on other sites

Ingen pen episode, men hverken skalling eller spytting har blitt vist i noen av klippene. Jeg tror at vi hadde hatt utallige bilder eller videoklipp av dette hvis det virkelig har forekommet. Intern sak som jeg håper Wenger fikser før helgen. På tide å bli ferdig med denne fryktelig svake kampen nå.

 

Når det er sagt vil jeg igjen presisere at Bendtner skal holde kjeft når han blir irettesatt på banen av sin kaptein. Guttet oppfører seg som en drittunge til tider og trenger å bli fortalt hvilken plass og posisjon han har i troppen uavhengig av denne episoden.

 

Gallas var uventet svak i kampen, men håper han og resten av gutta hadde en kveld off og igjen spiller the Arsenal way på lørdag

Link to comment
Share on other sites

Spillerene er unge å Gallas ville ordne opp, du ser sjelden en person som

bruker så mye "Mimikk" i fjeset som det william gjør, både når han feirer et mål

i glede eller er sint for et eller annet. Så nei jeg tror ikke Gallas gjør dette med vilje.

Men Adebayor derimot kan være vår toppscorer så mye han vil! Men å skalle ned en lagkamerat

Blir fanken meg for drøyt, Wenger trenger å jobbe med disiplin å Adebayor.

Hvis Adebayor skal bli en spiller i verdensklasse som han sikkert ønsker, så må han jaggu meg TØRKE! av

seg disse tåpelighetene ;)

 

Amen to that. Har ment dette hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Når det er sagt vil jeg igjen presisere at Bendtner skal holde kjeft når han blir irettesatt på banen av sin kaptein. Guttet oppfører seg som en drittunge til tider og trenger å bli fortalt hvilken plass og posisjon han har i troppen uavhengig av denne episoden.

 

Hvis det viser seg å stemme at han har blitt skallet til, så er det ikke så vanskelig å skjønne at han er irritert, og har vanskeligheter med å godta at det er han som blir kjeftet huden full, og ikke Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

 

Men Adebayor derimot kan være vår toppscorer så mye han vil! Men å skalle ned en lagkamerat

Blir fanken meg for drøyt, Wenger trenger å jobbe med disiplin å Adebayor.

 

Hvor har du sett at Ade har skalla ned Bendtner? For der er du isåfall den eneste.

 

Ikke vær naiv da mann! Her siterer jeg jo kunn media... Å det er ikke der poenget mitt ligger!

Link to comment
Share on other sites

Er vel ikke noe skyld i denne saken Kim. Dette er jo rett og slett en ikke sak. Man ser jo ikke noe spytt. Men man ser at Bendtner snur seg bort og tørker seg demonstrativt etter at Gallas har snakket.

Ingen stor greie i det hele tatt.

 

Jeg tenker ikke generelt på diskusjonen mellom Gallas og Bendtner. Jeg tenker generelt på hele saken.

 

Jeg ser det heller ikke som barnslig/umodent av Bendtner å tørke seg i ansiktet etter "samtalen" med Gallas hvis tilfellet er at han fikk seg en liten "dusj" av franskmannen.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dailymotion.com/video/x450cz_ga...-bendtner_sport

 

Håper ikke han gjør det med vilje, men ser ikke bra ut..

 

Etter å ha studert denna videoen mange ganger kan det faktisk se ut som Gallas slenger ut ei spytteklysa.

Klarte å pausa videoen på 81:11, og der ser det ut som det er noko meir enn "spyttpartiklar" som kommer ut.

Beklagelivis!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...