Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Da kan jeg fastslå en ting; jeg skal aldri kjøpe en Arsenal-drakt med Arshavins navn. Dette er bare tullete og slik bør han ikke få holde på - det burde Wenger forklare han. :)

 

Hvorfor fastslå? Har enda ikke sett noen bekreftelse av arsenal.com av dette her, så venter på den sikkreste kilden, jeg.

;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Da kan jeg fastslå en ting; jeg skal aldri kjøpe en Arsenal-drakt med Arshavins navn. Dette er bare tullete og slik bør han ikke få holde på - det burde Wenger forklare han. :)

 

Hvorfor fastslå? Har enda ikke sett noen bekreftelse av arsenal.com av dette her, så venter på den sikkreste kilden, jeg.

;)

 

Vel, han trente jo med 28 på treningen, så... Men det hele kan jo bare være en historie en avis har funnet på bakgrunn av det bildet. Enig med deg ang Arsenal.com ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvilket draktnummer han trener med har da ingenting å si.

 

:) Neivel, alle andre spillerne trente jo med sine draktnummer. Gallas, Silvestre, Eduardo, Nasri var bare noen jeg så. Men som sagt tror jeg også at det kan hende en avis har diktet opp hele greia etter det bildet der.

Link to comment
Share on other sites

Kan jo hende at han kun trener med det akkurat nå, pga bursdagen sin og at han bytter tilbake i nærmeste fremtid. Ikke vet jeg, men synes det er litt rart om han skulle bytte til et høyere nummer nå, om han i det hele tatt behøver å bytte.

Link to comment
Share on other sites

Rimelig sikker på at nummerbyttet er bare tull. Overraska over at så mange "biter" på. Men nå skal jeg ikke være

bråkjekk å si at det er umulig, for det er det jo ikke, men det skjer ofte at spillere trener med andre nummere enn sine egne

Link to comment
Share on other sites

Rimelig sikker på at nummerbyttet er bare tull. Overraska over at så mange "biter" på. Men nå skal jeg ikke være

bråkjekk å si at det er umulig, for det er det jo ikke, men det skjer ofte at spillere trener med andre nummere enn sine egne

 

Har også sett på andre treningsbilder at spillerne noen ganger bruker andre numre, blant annet har jo Senderos offisielt nummer 6, men allikevel trente han uten nummer. Tror også Almunia brukte nummer 9 i fjor :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hvis man ser på bildene "Fabregas back in training" på Arsenal.com, så ser man at han også bruker nr 28 på to av bildene, så tror nok ikke det er noe i draktbytte greiene..

 

og Arshavin har fortsatt 23 på shoppen på hjemmesida

Link to comment
Share on other sites

The remaining European slots will be taken by Manchester City, Aston Villa, Everton or Tottenham."

 

Han har ikke vært lenge nok i London merker jeg. Tenk å lansere Tottenham som utfordrer til Europa spill???? Det blir vel nesten for de i år?

Link to comment
Share on other sites

The remaining European slots will be taken by Manchester City, Aston Villa, Everton or Tottenham."

 

Han har ikke vært lenge nok i London merker jeg. Tenk å lansere Tottenham som utfordrer til Europa spill???? Det blir vel nesten for de i år?

Det er alltid "nesten" for Tottenham :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Han mener vel at vi trenger mer bredde, og det er vel noe de fleste er enige

om. United og Chelsea har kanskje større bredde, men Liverpool har da

absolutt ikke noe større bredde enn oss. 10 dager igjen av overgangsvinduet,

vi får se om det kommer noen til...

Link to comment
Share on other sites

Vi har egentlig bra bredde og nok spillere, men er litt enig i det Arshavin sier. Han tenker vel sånn fordi han ønsker å vinne CL mer enn PL og sammenlikner selvsagt med troppene til storlagene i Europa.

Det store problemet vårt er alle skadene som vi får i fleng hver bidige sesong noe som svekker kvaliteten vår. Og ofte er det erfarne spillere som er ute. Vi har stort sett erstattere, men er alle gode nok?

 

Jeg har veldig stor tro på spillere som Ramsey, Wilshere, Gibbs osv., men de trenger enda mer guiding og konkurranse fra spillere med erfaring. Stort sett har vi et veldig bra lag og jeg syns egentlig vi bare mangler det "lille ekstra" for at dette blir kanonbra.

 

En midtbanespiller og en stopper hadde vært bra, (antar at Senderos blir solgt). Men det må selvsagt være av høy kvalitet spillere som evt. hentes inn og ikke et "panikk-kjøp" ala Silvestre.

Link to comment
Share on other sites

Er det rovdrift pga tynn stall som gjør oss tilsynelatande mer skadeplaga enn andre, eller er det rett og slett pga den tynne stallen at det skinner fortare gjennom ved skade?

Enkelte har satt spørsmålsteikn med støtteapparatet, men i mine auge er det ein av dei to over...

Link to comment
Share on other sites

Er det rovdrift pga tynn stall som gjør oss tilsynelatande mer skadeplaga enn andre, eller er det rett og slett pga den tynne stallen at det skinner fortare gjennom ved skade?

Enkelte har satt spørsmålsteikn med støtteapparatet, men i mine auge er det ein av dei to over...

Slår Nille på grunn av at Jeppe drikker,

eller drikke Jeppe på grunn av at Nille slår?

Det har de begge glemt, men Jeppe drikker og Nille slår...

Link to comment
Share on other sites

Er det rovdrift pga tynn stall som gjør oss tilsynelatande mer skadeplaga enn andre, eller er det rett og slett pga den tynne stallen at det skinner fortare gjennom ved skade?

Enkelte har satt spørsmålsteikn med støtteapparatet, men i mine auge er det ein av dei to over...

Det er spillestilen vår først og fremst. Vi inviterer til harde og tette tacklinger med økt sannsynlighet for skader.

Link to comment
Share on other sites

Er det rovdrift pga tynn stall som gjør oss tilsynelatande mer skadeplaga enn andre, eller er det rett og slett pga den tynne stallen at det skinner fortare gjennom ved skade?

Enkelte har satt spørsmålsteikn med støtteapparatet, men i mine auge er det ein av dei to over...

Det er spillestilen vår først og fremst. Vi inviterer til harde og tette tacklinger med økt sannsynlighet for skader.

At spillestilen har en betydning er jeg tildels enig i, men det forklarer ikke det høye antallet med strekkskader. Her må det være muligheter for forebyggende trening? Ellers er det jo også verdt å nevne at spiller veldig ofte kommer skadet tilbake fra landslagsopphold. Så det er bare å krysse fingrene de neste ukene.

Link to comment
Share on other sites

Er det rovdrift pga tynn stall som gjør oss tilsynelatande mer skadeplaga enn andre, eller er det rett og slett pga den tynne stallen at det skinner fortare gjennom ved skade?

Enkelte har satt spørsmålsteikn med støtteapparatet, men i mine auge er det ein av dei to over...

Det er spillestilen vår først og fremst. Vi inviterer til harde og tette tacklinger med økt sannsynlighet for skader.

At spillestilen har en betydning er jeg tildels enig i, men det forklarer ikke det høye antallet med strekkskader. Her må det være muligheter for forebyggende trening? Ellers er det jo også verdt å nevne at spiller veldig ofte kommer skadet tilbake fra landslagsopphold. Så det er bare å krysse fingrene de neste ukene.

Dette du skriver er en kjensgjerning.

Ser at vi har sytten - 17 - spillere som skal ut i landskamper, de fleste i to kamper på kort tid. Det tar jo som du hentyder også på.

Link to comment
Share on other sites

Er det rovdrift pga tynn stall som gjør oss tilsynelatande mer skadeplaga enn andre, eller er det rett og slett pga den tynne stallen at det skinner fortare gjennom ved skade?

Enkelte har satt spørsmålsteikn med støtteapparatet, men i mine auge er det ein av dei to over...

Det er spillestilen vår først og fremst. Vi inviterer til harde og tette tacklinger med økt sannsynlighet for skader.

 

Skal vi med andre begynne å spille "kick and run" fotball?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...