Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Har Villa virkelig så liten tro på at de skal klare å havne blant topp 4? Tviler på at Villa hadde kommet til å lagt seg oppi en lignende sak, hvis det hadde vært snakk om en klubb midt på tabellen.

 

Dette minner mye om sesongen 2005/06 da Tottenham truet med å saksøke Uefa hvis de skulle ende på 4. plass, og Arsenal hadde vunnet CL, noe som ville ført til at de hadde mistet CL-plassen. Det hele endte med at Tottenham mistet fokus på det som skulle skje på banen, og endte som kjent opp på 5. plass.

 

Så fohåpentligvis fører denne saken til at Villa mister fokus på det som teller, nemmelig det som skal skje ute på banen.

 

Vi får uansett håpe at det blir en endelig avklaring på dette rimelig kjapt. Arsenal bør iallefall ikke benytte Arshavin før det har væt en endelig avklaring i saken.

Villas flytsone kan ikke vare evig og hvis de nå i tillegg mister fokus vil nok poengene utebli fremover. Frykter ikke Villa veldig mye og med det både Liverpool og Chelsea har vist i det siste er det ingen av disse som skal føle seg trygge på topp 4 plass heller.

 

Når det gjelder å bruke spilleren kan vel ikke det være et problem. PL har godkjent overgangen og dermed bør jo ikke Arsenal kunne straffes. Hvis noen vil bli straffet i ettertid må det jo være PL hvis de har godtatt overgangen tiltross for at noe har vært uklart eller utenfor regelverket.

Link to comment
Share on other sites

selg Hleb og kjøp både Arshavin og Nasri

 

 

Er du god venn av Wenger eller ?

 

Ditt ønske er ihvertfall nå gått i oppfyllelse :)

 

hehe morro at du dro frem den, det hadde jeg glemt. Forøvrig var jeg den første her på forumet til å komme med forslag om Arshavin og jeg var den første på GodsetUnionens forum til å komme med forslag om David Nielsen. David Nielsen ble lansert som ny spiss noen uker seinere. Jeg visste ikke at jeg var så synsk :P

Link to comment
Share on other sites

selg Hleb og kjøp både Arshavin og Nasri

 

 

Er du god venn av Wenger eller ?

 

Ditt ønske er ihvertfall nå gått i oppfyllelse :)

 

hehe morro at du dro frem den, det hadde jeg glemt. Forøvrig var jeg den første her på forumet til å komme med forslag om Arshavin og jeg var den første på GodsetUnionens forum til å komme med forslag om David Nielsen. David Nielsen ble lansert som ny spiss noen uker seinere. Jeg visste ikke at jeg var så synsk :P

hvem handler vi neste gang da? XD

Link to comment
Share on other sites

selg Hleb og kjøp både Arshavin og Nasri

 

 

Er du god venn av Wenger eller ?

 

Ditt ønske er ihvertfall nå gått i oppfyllelse :)

 

hehe morro at du dro frem den, det hadde jeg glemt. Forøvrig var jeg den første her på forumet til å komme med forslag om Arshavin og jeg var den første på GodsetUnionens forum til å komme med forslag om David Nielsen. David Nielsen ble lansert som ny spiss noen uker seinere. Jeg visste ikke at jeg var så synsk :P

hvem handler vi neste gang da? XD

 

Hehe ja om jeg hadde visst det, er litt tidlig å si, tiden vil vise med tanke på skader og behov osv.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Arshavin har meninger om det meste :)

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2545696.ece

 

SKulle likt å sett noen bilder av Arshavin på trening altså!

"Akkurat nå sitter han på et fly. Han måtte tilbake til Russland for å skaffe seg visum, men kommer tilbake fredag kveld, sier Arsene Wenger"

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2549484.ece

Link to comment
Share on other sites

Arshavin har meninger om det meste

 

Og med tanke på hans syn på kvinnelige bilførere og Ronaldo, og hans bravader bak rattet, kanskje Ronaldo selv kan defineres under kategorien "kvinnelige bilførere", siden han både er femi og åpenbart en dårlig bilfører..!? ;) :P Det var ihvertfall litt sånn jeg tolket overskriften....

 

Spøk til side, det er jo et kontroversielt syn Arsjavin har på kvinnelige sjåfører, selv om han naturligvis har et poeng. Og uansett er det jo menings og ytringsfrihet, og Arsenal har ikke kjøpt Arsjavin på grunn av hans synspunkter, men på grunn av hans kvaliteter som fotballspiller.

Link to comment
Share on other sites

Arshavin har meninger om det meste

 

Og med tanke på hans syn på kvinnelige bilførere og Ronaldo, og hans bravader bak rattet, kanskje Ronaldo selv kan defineres under kategorien "kvinnelige bilførere", siden han både er femi og åpenbart en dårlig bilfører..!? ;) :P Det var ihvertfall litt sånn jeg tolket overskriften....

 

Spøk til side, det er jo et kontroversielt syn Arsjavin har på kvinnelige sjåfører, selv om han naturligvis har et poeng. Og uansett er det jo menings og ytringsfrihet, og Arsenal har ikke kjøpt Arsjavin på grunn av hans synspunkter, men på grunn av hans kvaliteter som fotballspiller.

Vi får tro at det han sier om kvinnelig sjåfører er tatt ut av sin sammenheng og ment som humor, slik tolker jeg han. Avisene er som vi alle vet her inne flinke til å lage historier og rykter ut av ingenting og på pinlig tynt og ekkelt grunnlag.

Men slike innlegg kan nok treffe noen av de enkle fotballhjernene.

 

 

Og:

Ser på lønnstoppen, de 50 beste betalte spillerne fra fotballverden, at det kun er med en spiller fra oss. Stemmer denne listen ser vi at Wengers lønnspolitikk fungerer i praksis; det er mulig å væremed i toppen uten å værelønnsledende. Og det er kunn Arsjavin som er inne på listen.

http://www.nrksport.no/fotball/1.6469780

Link to comment
Share on other sites

Ser på lønnstoppen, de 50 beste betalte spillerne fra fotballverden, at det kun er med en spiller fra oss. Stemmer denne listen ser vi at Wengers lønnspolitikk fungerer i praksis; det er mulig å væremed i toppen uten å værelønnsledende. Og det er kunn Arsjavin som er inne på listen.

http://www.nrksport.no/fotball/1.6469780

 

Ser ut som en fornuftig liste sett med våre øyne. Hadde dog trodd at Gallas og Fabregas skulle ha vært med.

 

Legg merke til at Chelsea har åtte mann på lista. Hvordan den klubben skal klare å drive med sunn økonomi, vet bare de selv. Man U har sju, mens lutfattige Liverpool har fire.

Link to comment
Share on other sites

Ser på lønnstoppen, de 50 beste betalte spillerne fra fotballverden, at det kun er med en spiller fra oss. Stemmer denne listen ser vi at Wengers lønnspolitikk fungerer i praksis; det er mulig å væremed i toppen uten å værelønnsledende. Og det er kunn Arsjavin som er inne på listen.

http://www.nrksport.no/fotball/1.6469780

 

Ser ut som en fornuftig liste sett med våre øyne. Hadde dog trodd at Gallas og Fabregas skulle ha vært med.

 

Legg merke til at Chelsea har åtte mann på lista. Hvordan den klubben skal klare å drive med sunn økonomi, vet bare de selv. Man U har sju, mens lutfattige Liverpool har fire.

Må jo bare le av Bayern Munchen. Middelmådeig lag i middelmådig liga gir skyhøye lønninger til middelmådige spillere som Sagnol??? Og Govou hos Lyon har heller ikke fortjent så mye.

Link to comment
Share on other sites

Det blir nok å vente noen dager ekstra på Arshavins Arsenal-debut.

 

Han kan ikke spille omkampen mot Cardiff..

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...against-cardiff

 

Synes dette bare er positivt - så får han mer trening før han debuterer. Slipper wenger å forhaste seg kun pga fansen.

Men han trenger kamptrening, og et innhopp mot Cardiff ville vore godt for han. Kanskje Wenger setter opp en lukka treningskamp så han kan får spilt i?

Link to comment
Share on other sites

selg Hleb og kjøp både Arshavin og Nasri

 

 

Er du god venn av Wenger eller ?

 

Ditt ønske er ihvertfall nå gått i oppfyllelse ;)

 

hehe morro at du dro frem den, det hadde jeg glemt. Forøvrig var jeg den første her på forumet til å komme med forslag om Arshavin og jeg var den første på GodsetUnionens forum til å komme med forslag om David Nielsen. David Nielsen ble lansert som ny spiss noen uker seinere. Jeg visste ikke at jeg var så synsk :P

Hahahaha. Lo godt når jeg så dette altså :blink:

Kan du ikke abre lage oss en liste med overganger inn og ut de neste 5 årene, så vet vi hva vi hari vente, og eventuelt glede oss til :D

Link to comment
Share on other sites

Det blir nok å vente noen dager ekstra på Arshavins Arsenal-debut.

 

Han kan ikke spille omkampen mot Cardiff..

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...against-cardiff

 

Synes dette bare er positivt - så får han mer trening før han debuterer. Slipper wenger å forhaste seg kun pga fansen.

Greit å vente med debuten. Men opplever at Weneger ikke har for vane å følge fansens ønsker. Han er i mine øyne rimelig egenrådig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...