Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

er snart 12 timer siden overgangsvinduet stengte å ingen bekreftelse enda :P

føler at det er noe skummelt med dette.. wenger sa jo at vi skulle få gode nyheter på kvelden :P

men har stor tro på at jeg står opp til gode nyheter om noen få timer :P

Jeg også var veldig skuffet når eg sjekkt Arsenal.com nå. For enda er det ikke noe oppdateringer om Arshavin der. Begynner og frykter at han ikke kommer før til sommern eller noe sånn eg nå.

Link to comment
Share on other sites

er snart 12 timer siden overgangsvinduet stengte å ingen bekreftelse enda :P

føler at det er noe skummelt med dette.. wenger sa jo at vi skulle få gode nyheter på kvelden :P

men har stor tro på at jeg står opp til gode nyheter om noen få timer :P

Jeg også var veldig skuffet når eg sjekkt Arsenal.com nå. For enda er det ikke noe oppdateringer om Arshavin der. Begynner og frykter at han ikke kommer før til sommern eller noe sånn eg nå.

 

 

FA skal godkjenne papirene før Arsenal kommenterer noe som helst ble det sagt i går kveld. Klokka er fortsatt bare 7 i england. Tviler på at de er begynnt å jobbe før det. Og med tanke på været der bort så kan det jo ta litt tid før folk er på jobb også. Så tror nok at vi må smøre oss litt mer med tolmodighet. Tipper at mellom 10-11 norsk tid så har du en avklaring.

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner jeg virkelig å bli utålmodig!!! :P

 

Klokka er bare kvart på åtte i England. Gi det litt tid nå. :P

Er jo tross alt en del ting som FA må igjennom også.

 

Såg akkurat på BBC sport News, de sa det kunne ta opp til 24 timer før det ble bekreftet, men trolig mye før det, men det kunne ta tid.

Link to comment
Share on other sites

Hrmpf. Hadde forventa å vite noe nå. Hva er det som tar sånn tid? Det er åpenbart problemer. Jeg er fremdeles positiv, men også noe skeptisk. Vi får fortsette og krysse fingre og tær!

 

Tror jeg kjøper den her i butikk, men hva koster porto, frakt osv fra Arsenal.com?

 

Frakt er 8 pund for å sende til Norge hvis du bare bestiller en ting, men pass på tollen.

Link to comment
Share on other sites

Hrmpf. Hadde forventa å vite noe nå. Hva er det som tar sånn tid? Det er åpenbart problemer. Jeg er fremdeles positiv, men også noe skeptisk. Vi får fortsette og krysse fingre og tær!

 

Tror jeg kjøper den her i butikk, men hva koster porto, frakt osv fra Arsenal.com?

 

Frakt er 8 pund for å sende til Norge hvis du bare bestiller en ting, men pass på tollen.

 

Ny dag nye muligheter... Er klar for noen gode nyheter.

 

Mens vi venter på en avklaring, så kan dere jo kose dere med disse!

 

Toll.no: Netthandel: import av varer kjøpt på Internett

 

Toll.no: Hva må jeg betale?

 

Toll.no: Importkalkulator

 

Ellers er det på tide at den grensen på 200 kroner heves. Latterlig lav. Har stått uendret i en mannsalder.

Link to comment
Share on other sites

Så var det igang igjen. Fortsatt ingenting bekreftet..

 

Men, hvis alt går etter planen og vi har skaffet oss Arshavin til 10 mill som kan stige til 12 og en lønn som ikke engang er høyest i klubben er dette helt utrolig godt gjort av Wenger og styret. Mange her inne som burde bite i seg både det ene og andre som er sagt om nevnte personer. Dette er rett og slett fantastisk forhandlingsteknikk og så prinsippfast som det kan få blitt. Jeg er mektig imponert og stolt av klubben nå.

Link to comment
Share on other sites

Så var det igang igjen. Fortsatt ingenting bekreftet..

 

Men, hvis alt går etter planen og vi har skaffet oss Arshavin til 10 mill som kan stige til 12 og en lønn som ikke engang er høyest i klubben er dette helt utrolig godt gjort av Wenger og styret. Mange her inne som burde bite i seg både det ene og andre som er sagt om nevnte personer. Dette er rett og slett fantastisk forhandlingsteknikk og så prinsippfast som det kan få blitt. Jeg er mektig imponert og stolt av klubben nå.

 

hear, hear... som de ville sagt det i england

Link to comment
Share on other sites

Så var det igang igjen. Fortsatt ingenting bekreftet..

 

Men, hvis alt går etter planen og vi har skaffet oss Arshavin til 10 mill som kan stige til 12 og en lønn som ikke engang er høyest i klubben er dette helt utrolig godt gjort av Wenger og styret. Mange her inne som burde bite i seg både det ene og andre som er sagt om nevnte personer. Dette er rett og slett fantastisk forhandlingsteknikk og så prinsippfast som det kan få blitt. Jeg er mektig imponert og stolt av klubben nå.

 

I denne situasjonen viste det seg faktisk at den var perfekt (hvis alt går bra med registreringen). I andre tilfeller så har det kostet oss spillere. Er fortsatt ikke fornød med Arsenals transferpolitikk.

Link to comment
Share on other sites

Etter som jeg har forstått nå så skal FA avgjøre om avtalen er gyldig eller ikke. Der står saken.

 

Og det må vere en grunn til at det tar så langt tid. Det er nærligende å tro at noe må være i grenseland på hva FA kan godta.

I følge rapportene så var papirene levert i god tid, men flere overganger som ble levert inn etter Arsenal sin har blitt godkjente. Så det må med andre ord vere en grunn til at Arsenal må vente på svar.

 

Det som virker sikkert er at det kun er papirarbeidet det står på, alt annet skal være i orden.

 

Virker som dette aldri tar slutt.

Link to comment
Share on other sites

Etter som jeg har forstått nå så skal FA avgjøre om avtalen er gyldig eller ikke. Der står saken.

 

Og det må vere en grunn til at det tar så langt tid. Det er nærligende å tro at noe må være i grenseland på hva FA kan godta.

I følge rapportene så var papirene levert i god tid, men flere overganger som ble levert inn etter Arsenal sin har blitt godkjente. Så det må med andre ord vere en grunn til at Arsenal må vente på svar.

 

Det som virker sikkert er at det kun er papirarbeidet det står på, alt annet skal være i orden.

 

Virker som dette aldri tar slutt.

Men det betyr vel at vi har han uansett? spørsmålet er vel bare når han kan spille..eller bommer jeg helt nå?

Link to comment
Share on other sites

Så var det igang igjen. Fortsatt ingenting bekreftet..

 

Men, hvis alt går etter planen og vi har skaffet oss Arshavin til 10 mill som kan stige til 12 og en lønn som ikke engang er høyest i klubben er dette helt utrolig godt gjort av Wenger og styret. Mange her inne som burde bite i seg både det ene og andre som er sagt om nevnte personer. Dette er rett og slett fantastisk forhandlingsteknikk og så prinsippfast som det kan få blitt. Jeg er mektig imponert og stolt av klubben nå.

 

I denne situasjonen viste det seg faktisk at den var perfekt (hvis alt går bra med registreringen). I andre tilfeller så har det kostet oss spillere. Er fortsatt ikke fornød med Arsenals transferpolitikk.

 

Det er mulig, og kanskje Alonso dealen hadde blitt noe av i sommer hvis de hadde betalt det Liverpool ang forlangte? Jeg kan imidlertid ikke nok om hva som foregikk da til å uttale meg om det. Jeg har tidligere vært kritisk til klubbens håndtering av Cole-sagaen hvor jeg mener at styret må ta sin store del av skylden for at ting utviklet seg som det gjorde, dog var det en litt annen setting, så jeg mener slett ikke at klubben gjør alt riktig hele tiden.

 

Men, for meg er det viktigst at vi har en klubb med ryggrad og forståelse for fornuftig drift. Det er enormt imponerende at de ikke lar seg lokke til å betale skyhøye overgangssummer og lønninger tiltross for den vanskelige situasjonen klubben er i per idag. Når det er sagt så må de ha følt seg veldig sikre på at spilleren hadde veldig lyst til å komme til oss. Det er alltid lettere å være tøff når man er 2 mot 1 :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...