Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Makan til sirkus skal man lete lenge etter. Å gjøre forretninger med russerne skal jaggu ikke være lett. Det er jo så mye «juks og fanteri» at man nærmest skulle tro at man var midt i den kalde krigen.

 

Uansett så virker jo denne nye vendingen nesten litt for utrolig. Har vondt for å tro at denne klausulen plutselig skal dukke opp fra intet.

 

Har troen, men gudene skal vite hvor lei jeg er av dette sirkuset... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Makan til sirkus skal man lete lenge etter. Å gjøre forretninger med russerne skal jaggu ikke være lett. Det er jo så mye «juks og fanteri» at man nærmest skulle tro at man var midt i den kalde krigen.

 

Uansett så virker jo denne nye vendingen nesten litt for utrolig. Har vondt for å tro at denne klausulen plutselig skal dukke opp fra intet.

 

Har troen, men gudene skal vite hvor lei jeg er av dette sirkuset... :)

 

:P

Det er jo bare et halvt år siden spurs trakk seg fra forrettningene med Zenit angående Arshavin, når de selv opplevde den ene overraskelsen etter den andre underveis i forhandlingene. Ut ifra media, så har det ikke virket som de har blitt ryddigere når det gjelder salg av Arshavin.

Men men, kanskje ting ikke er så ille likevel..........eller?

Blir mer at man ler av hele saken, enn at man blir frustrert med tanke på hvordan denne overgangen har utviklet seg.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner jo på en måte at Arshavin vil ha mer i lønn hvis han må betale de 3 millionene selv..

 

men på en annen måte synes jeg det er litt små kvalmt hvis det ikke skulle bli noe av, fordi han ikke klarer seg med 800.000 i uka..

 

800.000 X 52 = 41 600 000.. 41,6 mill pluss sikkert høvevis med sponsor penger vil sikkert si at han får oppimot 50 mill i året..

 

hm.. etter å ha tenkt lenge etter har jeg funnet ut at han får fint råd til mat på bordet, og ikke minst tak over hodet, uten de 200.000 ekstra i uka avisene påstår at han forlanger..

menmen, nå kjenner jo ikke jeg til Arshavins penge forbruk

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette går i boks blir det morsomt utover våren - da kan vi være med helt inn. AA er like god/ nyttig som Pires, og gudene vet at det trenger vi nå.

 

Hvis dette går i dass, blir det å slåss med nebb og klør om 4. plassen.

 

Så små er marginene i dette spillet...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-manageren legger også til at han er usikker på om klubben rekker å signere noen nye spillere før overgangsvinduet stenger ved månedsslutt

 

ref. vg

 

Ikke akkurat kjempeoverasket.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-manageren legger også til at han er usikker på om klubben rekker å signere noen nye spillere før overgangsvinduet stenger ved månedsslutt

 

ref. vg

 

Ikke akkurat kjempeoverasket.

Taktikken er typisk Arsenal tror jeg.

Vi lager lange prosesser. Presser oss mot overgangsvinduets bakdør. Slår til om vi må. Ellers venter vi til forhandlingspartneren, det være seg klubb eller spiller,n ikke tør å vente lenger.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-manageren legger også til at han er usikker på om klubben rekker å signere noen nye spillere før overgangsvinduet stenger ved månedsslutt

 

ref. vg

 

Ikke akkurat kjempeoverasket.

Taktikken er typisk Arsenal tror jeg.

Vi lager lange prosesser. Presser oss mot overgangsvinduets bakdør. Slår til om vi må. Ellers venter vi til forhandlingspartneren, det være seg klubb eller spiller,n ikke tør å vente lenger.

 

Høres ut som en tåpelig plan.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-manageren legger også til at han er usikker på om klubben rekker å signere noen nye spillere før overgangsvinduet stenger ved månedsslutt

 

ref. vg

 

Ikke akkurat kjempeoverasket.

Taktikken er typisk Arsenal tror jeg.

Vi lager lange prosesser. Presser oss mot overgangsvinduets bakdør. Slår til om vi må. Ellers venter vi til forhandlingspartneren, det være seg klubb eller spiller,n ikke tør å vente lenger.

 

Høres ut som en tåpelig plan.

 

BE

 

Det er vel en plan som kan gjøre deg til helt eller syndebukk det...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-manageren legger også til at han er usikker på om klubben rekker å signere noen nye spillere før overgangsvinduet stenger ved månedsslutt

 

ref. vg

 

Ikke akkurat kjempeoverasket.

Taktikken er typisk Arsenal tror jeg.

Vi lager lange prosesser. Presser oss mot overgangsvinduets bakdør. Slår til om vi må. Ellers venter vi til forhandlingspartneren, det være seg klubb eller spiller,n ikke tør å vente lenger.

 

Høres ut som en tåpelig plan.

 

BE

 

Det er vel en plan som kan gjøre deg til helt eller syndebukk det...

nei, det er ikke det. Det er en plan som kan gjøre deg til syndebukk. Han burde jo ha lært av transfervinduet i sommer.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-manageren legger også til at han er usikker på om klubben rekker å signere noen nye spillere før overgangsvinduet stenger ved månedsslutt

 

ref. vg

 

Ikke akkurat kjempeoverasket.

Taktikken er typisk Arsenal tror jeg.

Vi lager lange prosesser. Presser oss mot overgangsvinduets bakdør. Slår til om vi må. Ellers venter vi til forhandlingspartneren, det være seg klubb eller spiller,n ikke tør å vente lenger.

 

Høres ut som en tåpelig plan.

 

BE

 

Det er vel en plan som kan gjøre deg til helt eller syndebukk det...

nei, det er ikke det. Det er en plan som kan gjøre deg til syndebukk. Han burde jo ha lært av transfervinduet i sommer.

 

BE

 

Hvis Arshavin kommer med redusert lønn og koster 5 millioner pund mindre pga at Arsenal holder hodet kaldt.. da er man helt. skjer det motsatt.. vel.. ikke fullt så helt.

Link to comment
Share on other sites

God nyhet at Arshavin ikke har spilt de to treningskampene til Zenit som er spilt de siste dagene. Tyder jo bare på en ting.

Ja vi får tro det.

Mange inne på forumet i kveld.

Det er litt rørende med oss goonere på forumet, som venter i hvert vårt hjørne, men som her er inne i samme rom og håper på gode nyheter for klubben i vårt hjerte.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-manageren legger også til at han er usikker på om klubben rekker å signere noen nye spillere før overgangsvinduet stenger ved månedsslutt

 

ref. vg

 

Ikke akkurat kjempeoverasket.

 

Da blir det ikke 4. plass og CL spill neste år :/

Link to comment
Share on other sites

Wenger har aldri lovet oss Arshavin, han har heller aldri sagt at han var nær en overgang til Arsenal. Det er media som har hypet opp dette noe helt vannvittig. Wenger skylder oss ingenting, etter at han "lovet" oss Arshavin noe som aldri har skjedd.

 

Denne overgangen er mest medie-skapt, og det er ingen sitater fra Arsenal's offesielle kilder som sier at overgangen er nær.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har aldri lovet oss Arshavin, han har heller aldri sagt at han var nær en overgang til Arsenal. Det er media som har hypet opp dette noe helt vannvittig. Wenger skylder oss ingenting, etter at han "lovet" oss Arshavin noe som aldri har skjedd.

 

Denne overgangen er mest medie-skapt, og det er ingen sitater fra Arsenal's offesielle kilder som sier at overgangen er nær.

På en måte har han nesten lovet oss denne overgangen. Når han har blitt/blir spurt på pressekonferanser om vi er ute etter Arshavin, smiler han mens han sier maybe maybe osv. Hans væremåte har vært annerledes enn hvordan han vanligvis opptrer. Dette gir jo selvsagt folk forhåpninger...

Link to comment
Share on other sites

Huff så sur jeg har vært i det siste rundt saker ang. denne karen her. Sorry for det til folk det har gått ut over, men hver en kar kan bli dødelig frustrert av denne sagaen, samt alle andre uromomenter under sillyseason. Vi trenger ihvertfall pålegg til stallen, og Arshavin er et glimrende alternativ som alle andre vell er enige i... Til en fin pris da selvsagt :P

 

Få et ja eller nei før det klikker for meg :P !!

Link to comment
Share on other sites

Wenger har aldri lovet oss Arshavin, han har heller aldri sagt at han var nær en overgang til Arsenal. Det er media som har hypet opp dette noe helt vannvittig. Wenger skylder oss ingenting, etter at han "lovet" oss Arshavin noe som aldri har skjedd.

 

Denne overgangen er mest medie-skapt, og det er ingen sitater fra Arsenal's offesielle kilder som sier at overgangen er nær.

 

Wenger har lovet en klassespiller gang på gang,men ingen har kommet.

Ja nasri kom,men på bekostning av 2 andre gode spillere.

Link to comment
Share on other sites

I gårsdagens intervju før Everton-kampen ble Wenger spurt om Arshavin og det som slår meg er at han har en veldig defensiv/passiv holdning til saken (Må være spill for galleriet?). Som vanlig vil han ikke si noe særlig om saken og det står i avisene at vi ikke er i nærheten av å signere spilleren. Når det nå har vært nyheter om at vi har sittet i forhandlinger med Zenit hele januar så må vi vel virkelig være i NÆRHETEN av å signere han, eller hva? Virker som Wenger inntar en pessimistisk holdning for at han ikke skal bli for skuffet om vi ikke signerer Arshavin... (forøvrig samme taktikk jeg har når jeg ser Arsenal-kamper, sier alltid: Nei, dette går ikke bra, idag taper vi, og så blir det ofte motsatt resultat. Bedre å være pessimist og få en positiv overraskelse enn motsatt!)

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...ll-not-be-broke

 

Ut ifra denne artikkelen tolker jeg det dit hen, at Arsenal ikke klarer å bli enige med Arshavin om lønnsbetingelser.

the Frenchman said he had not agreed a fee or discussed a salary with the player.

 

Wenger er nok en luring, for det er vel klubben og agenten som de har hatt kontakt med. Det er vel agenten som har vært mellomleddet mellom klubb og spiller, og som kommer med de økonomiske kravene for spilleren. Når Wenger avslutter med følgende:

 

“The players who come in here are all on our wage structure or they do not come in,” he said. “It’s as simple as that. Nobody will come in above the highest level we have here."

 

Jeg har nok en følelse over at det er Arshavin som nå er problemet i denne såpeoperaen.

 

Hva vil han tjene på å ikke akseptere ca £70000 i uka? (kun synsing på tall)

Han har jo ganske kraftig gått ut mot sin egen klubb og sagt han vil vekk, og vil prøve seg i en liga som er større og mer attraktiv.

 

Det virker som om Arsenal spiller en fotball han selv liker, og alt ligger til rette for at han kan få noen år i en av europas beste klubber. Han kan også få muligheten til å spille i europas beste liga, mot de aller beste flere ganger i sesongen.

Hva stopper han?

 

Arsenal trenger ikke å be på sine knær, og gi mer enn det de allerede gir av lønninger/bonuser til sine egne spillere. Nei, du må nok bevise hva du gjør for klubben Arshavin, før du kan begynne å snakke om en høyere lønn.

Slik er det, så godta det eller si nei.

 

Vi vil ha spillere som blør for klubben, og de vil få en meget god lønn i forhold til resten av samfunnet. Er ikke dette godt nok, så fc.. off!

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...ll-not-be-broke

 

“The players who come in here are all on our wage structure or they do not come in,” he said. “It’s as simple as that. Nobody will come in above the highest level we have here."

 

 

Noen som vet hva "highest level" er?

 

tipper rundt 70-80000 pund lapper

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...ll-not-be-broke

 

“The players who come in here are all on our wage structure or they do not come in,” he said. “It’s as simple as that. Nobody will come in above the highest level we have here."

 

 

Noen som vet hva "highest level" er?

 

Gallas har den høyeste lønnen. Så han mener vel at ikke Arshavin får bedre lønn enn den best betalte. Iallefall når han er en ny spiller. Eller noe slikt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...