Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Nei det kan nok hende han er meir lysten på Arsenal spel:

 

Arsenal would suit me, says Andrei Arshavin

Andrei Arshavin has dropped a clear hint that he would be well suited to Arsenal after comparing the style of Zenit St Petersburg to Arsene Wenger's young team.

"In some games last season, we played football which was very similar to that of Arsenal," said Arshavin, who also appears well aware that his favoured No 10 shirt is already taken by William Gallas. He added: "I would prefer my present No 10 but in the team where I hope to move it's not vacant. So I'm ready for any number they are going to offer me."

 

Kor seriøst dette er, er eg usikker på men her er link: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...i-Arshavin.html

 

Det ser mer lovende ut :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Nei det kan nok hende han er meir lysten på Arsenal spel:

 

Arsenal would suit me, says Andrei Arshavin

Andrei Arshavin has dropped a clear hint that he would be well suited to Arsenal after comparing the style of Zenit St Petersburg to Arsene Wenger's young team.

"In some games last season, we played football which was very similar to that of Arsenal," said Arshavin, who also appears well aware that his favoured No 10 shirt is already taken by William Gallas. He added: "I would prefer my present No 10 but in the team where I hope to move it's not vacant. So I'm ready for any number they are going to offer me."

 

Kor seriøst dette er, er eg usikker på men her er link: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...i-Arshavin.html

 

Det ser mer lovende ut :huh:

Stemmer det at vi fremdeles sitter ved forhandlingsbordet og at dette er Arshavins reelle ønske, ja så er jeg enig i at dette er indikasjoner som får verden til å se enda litt lysere ut. Jeg håper denne spilleren knyttes til oss, og Wenger vil få han til å slå ut i full blomst. Tipper optimistisk rett før min leggetid; at vi snart ser bildet av denne spilleren når vi tar vår daglige innlogging på arsenal.com.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Arshavin spiller kampen mot Hull til helgen. Han er nok Arsenal spiller imorra :P Jiha

 

Men en ting, det er vel ikke sesong i Russland nå? Selv om vi kjøper ham nå så er han kanskje ikke kampklar på noen uker..

Nei, er ikke det. Er vel slik som det er her i Norge.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Arshavin spiller kampen mot Hull til helgen. Han er nok Arsenal spiller imorra :P Jiha

 

Men en ting, det er vel ikke sesong i Russland nå? Selv om vi kjøper ham nå så er han kanskje ikke kampklar på noen uker..

Nei, er ikke det. Er vel slik som det er her i Norge.

 

Var litt sånn ønsketenkning i det jeg skrev hehe :P

Link to comment
Share on other sites

Som sagt tidligere, så bør valget være enkelt hvis han tenker sportslig. Man City blir ikke noe topplag dette året. Sånn sett håper jeg Hughes blir sittende. :P

 

joda, men om Zenit avslår Arsenals bud på 100-130mil og City punger ut 180, så har han vell ikke mange valg :P

Link to comment
Share on other sites

Som sagt tidligere, så bør valget være enkelt hvis han tenker sportslig. Man City blir ikke noe topplag dette året. Sånn sett håper jeg Hughes blir sittende. :P

 

joda, men om Zenit avslår Arsenals bud på 100-130mil og City punger ut 180, så har han vell ikke mange valg :P

 

Han kan avslå muligheten til å dra til City, og dermed må enten Zenit godta Arsenal sitt bud, eller la kontrakten hans gå ut og stå igjen med ingenting. Selvfølelig kan det hende at Arshavin ikke har nok is i magen til å gjøre noe sånt, men det tror jeg ikke Zenit har heller :P

Link to comment
Share on other sites

Har aldri likt Mourinho, og liker han ikke bedre nå.

 

 

José Mourinho vil stikke av med Arsène Wengers drømmesignering.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2503145.ece

 

Og hva gjør så Mourinho galt her? Bare fordi elendig journalistikk fører til at saken blir vendt om til en oppdiktet feide mellom Mourinho og Wenger, så gjør ikke det at Inter ikke har lov til å by på Arshavin.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2503145.ece

 

Tror jeg neppe er tillfelle Inter har den syke stalle proppa full av stjerner spm spiller på Arshavin sin plaaa.

 

Tror bare han vil trerge Wenger til å by mere for spilleren.

 

Ser også City har drar til Italia for å forhandle om Kaka....

 

Stemmer det, så jubler jeg for da går de neppe for Arshavin også.

 

De spiller så og si på samme plass og tror neppe City går for begge de spillere når alle vet Kaka blir er grise dyr spiller :huh:

Link to comment
Share on other sites

Har aldri likt Mourinho, og liker han ikke bedre nå.

 

 

José Mourinho vil stikke av med Arsène Wengers drømmesignering.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2503145.ece

 

Og hva gjør så Mourinho galt her? Bare fordi elendig journalistikk fører til at saken blir vendt om til en oppdiktet feide mellom Mourinho og Wenger, så gjør ikke det at Inter ikke har lov til å by på Arshavin.

 

Har ikke sagt at Mourinho gjør noe galt, men at jeg ikke liker han og det er fordi han er den selvgode typen som liker å erte på seg andre managere. Det husker du nå selv fra han var i England. Men nå er jo ikke han den eneste heller da.

 

Men selvfølgelig liker jeg ikke Mourinho bedre om han stikker av med Arshavin, som jeg har ønsket til klubben siden i fjor vinter.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli veldig nervøs for at denne handelen går i vasken. Håper virkelig det går vår vei denne gangen - Arshavin vil være gull verdt for Arsenal. Vi trenger absolutt en kreativ spiller. Pr i dag mener jeg han er alfa omega for om vi greier fjerdeplassen (og kanskje enda bedre) denne sesongen. Rykter om Bullard i hans sted, vil være en total fiasko. Bullard er ingen verdensklassespiller. Det er derimot Arshavin. De ekstra millionene det er snakk om i overgangssum, kan fort bli mer kostbare enn Arsenal liker, om vi misser ute på denne overgangen. Kom igjen. Få denne avtalen i havn!!

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli veldig nervøs for at denne handelen går i vasken. Håper virkelig det går vår vei denne gangen - Arshavin vil være gull verdt for Arsenal. Vi trenger absolutt en kreativ spiller. Pr i dag mener jeg han er alfa omega for om vi greier fjerdeplassen (og kanskje enda bedre) denne sesongen. Rykter om Bullard i hans sted, vil være en total fiasko. Bullard er ingen verdensklassespiller. Det er derimot Arshavin. De ekstra millionene det er snakk om i overgangssum, kan fort bli mer kostbare enn Arsenal liker, om vi misser ute på denne overgangen. Kom igjen. Få denne avtalen i havn!!

 

Trur at Wenger blir for kip og ikke gir like masse som man c eller Inter. Men jeg griner ikke for det om, vi har allerede Fabregas og Nasri som kan bekle den off. midtbane rollen minst like bra som Arshavin. Mener Wenger heller bør bruke penger på en sikkelig ving. Der har vi bare Walcott. Er ikke vits med 3 verdensklasse spillere på off midbane viss vi ikke har sikkelig vinger!

Da blir vi slik som tottenham ifjor. 4 spisser til 200 mil, og verdens dårligeste keeper. Og vi vet alle hvordan det gjekk med dem?!

Link to comment
Share on other sites

jeg tror nok at arshavin er tiltenkt som ving i arsenal, arshavin har spilt mye ving han..

 

mye mer enn nasri\hleb\rosicky.. man kjøper ikke arshavin for og dekke en skade på cesc..

 

men fordet han kan bekle alle offensive roller i laget, og få han blir nesten som og kjøpe 2 spillere ettersom han er like god i alle roller

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli veldig nervøs for at denne handelen går i vasken. Håper virkelig det går vår vei denne gangen - Arshavin vil være gull verdt for Arsenal. Vi trenger absolutt en kreativ spiller. Pr i dag mener jeg han er alfa omega for om vi greier fjerdeplassen (og kanskje enda bedre) denne sesongen. Rykter om Bullard i hans sted, vil være en total fiasko. Bullard er ingen verdensklassespiller. Det er derimot Arshavin. De ekstra millionene det er snakk om i overgangssum, kan fort bli mer kostbare enn Arsenal liker, om vi misser ute på denne overgangen. Kom igjen. Få denne avtalen i havn!!

 

Trur at Wenger blir for kip og ikke gir like masse som man c eller Inter. Men jeg griner ikke for det om, vi har allerede Fabregas og Nasri som kan bekle den off. midtbane rollen minst like bra som Arshavin. Mener Wenger heller bør bruke penger på en sikkelig ving. Der har vi bare Walcott. Er ikke vits med 3 verdensklasse spillere på off midbane viss vi ikke har sikkelig vinger!

Da blir vi slik som tottenham ifjor. 4 spisser til 200 mil, og verdens dårligeste keeper. Og vi vet alle hvordan det gjekk med dem?!

 

Arshavin kan også spille på flanken. Han har gjort det før. Arshavin er dessuten, slik jeg har sett han, en klart bedre spiller enn Nasri, både sentralt og på flanken.

 

Dessuten trenger vi bredde. Det er vel det vi ser resultatet av nå. Vi har ikke Fabregas, vi har ikke Walcott, osv.. Bredde mangler i stor grad i Arsenals tropp, bredde på kvalitetsspillere. Det vil Arshavin være med på å gi oss. I løpet av en sesong vil det alltid være noen ute med skader og karantener.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli veldig nervøs for at denne handelen går i vasken. Håper virkelig det går vår vei denne gangen - Arshavin vil være gull verdt for Arsenal. Vi trenger absolutt en kreativ spiller. Pr i dag mener jeg han er alfa omega for om vi greier fjerdeplassen (og kanskje enda bedre) denne sesongen. Rykter om Bullard i hans sted, vil være en total fiasko. Bullard er ingen verdensklassespiller. Det er derimot Arshavin. De ekstra millionene det er snakk om i overgangssum, kan fort bli mer kostbare enn Arsenal liker, om vi misser ute på denne overgangen. Kom igjen. Få denne avtalen i havn!!

 

Trur at Wenger blir for kip og ikke gir like masse som man c eller Inter. Men jeg griner ikke for det om, vi har allerede Fabregas og Nasri som kan bekle den off. midtbane rollen minst like bra som Arshavin. Mener Wenger heller bør bruke penger på en sikkelig ving. Der har vi bare Walcott. Er ikke vits med 3 verdensklasse spillere på off midbane viss vi ikke har sikkelig vinger!

Da blir vi slik som tottenham ifjor. 4 spisser til 200 mil, og verdens dårligeste keeper. Og vi vet alle hvordan det gjekk med dem?!

 

Arshavin kan også spille på flanken. Han har gjort det før. Arshavin er dessuten, slik jeg har sett han, en klart bedre spiller enn Nasri, både sentralt og på flanken.

 

Dessuten trenger vi bredde. Det er vel det vi ser resultatet av nå. Vi har ikke Fabregas, vi har ikke Walcott, osv.. Bredde mangler i stor grad i Arsenals tropp, bredde på kvalitetsspillere. Det vil Arshavin være med på å gi oss. I løpet av en sesong vil det alltid være noen ute med skader og karantener.

 

Arshavin er en fantastisk spiller, for all del. Og jeg blir ikke lei meg viss han kommer. Men jeg synest ikke at det er han vi trenger mest. Rikting nok kan han nok spille på kanten, men har eg ikke noe ving!! Alle kan spille på kanten (vertfall i Wenger siden øyne). Men vi trenger en som er ving og ikke en dårlig omskulert sentral midtbane spiller/spiss.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli veldig nervøs for at denne handelen går i vasken. Håper virkelig det går vår vei denne gangen - Arshavin vil være gull verdt for Arsenal. Vi trenger absolutt en kreativ spiller. Pr i dag mener jeg han er alfa omega for om vi greier fjerdeplassen (og kanskje enda bedre) denne sesongen. Rykter om Bullard i hans sted, vil være en total fiasko. Bullard er ingen verdensklassespiller. Det er derimot Arshavin. De ekstra millionene det er snakk om i overgangssum, kan fort bli mer kostbare enn Arsenal liker, om vi misser ute på denne overgangen. Kom igjen. Få denne avtalen i havn!!

 

Trur at Wenger blir for kip og ikke gir like masse som man c eller Inter. Men jeg griner ikke for det om, vi har allerede Fabregas og Nasri som kan bekle den off. midtbane rollen minst like bra som Arshavin. Mener Wenger heller bør bruke penger på en sikkelig ving. Der har vi bare Walcott. Er ikke vits med 3 verdensklasse spillere på off midbane viss vi ikke har sikkelig vinger!

Da blir vi slik som tottenham ifjor. 4 spisser til 200 mil, og verdens dårligeste keeper. Og vi vet alle hvordan det gjekk med dem?!

 

Arshavin kan også spille på flanken. Han har gjort det før. Arshavin er dessuten, slik jeg har sett han, en klart bedre spiller enn Nasri, både sentralt og på flanken.

 

Dessuten trenger vi bredde. Det er vel det vi ser resultatet av nå. Vi har ikke Fabregas, vi har ikke Walcott, osv.. Bredde mangler i stor grad i Arsenals tropp, bredde på kvalitetsspillere. Det vil Arshavin være med på å gi oss. I løpet av en sesong vil det alltid være noen ute med skader og karantener.

 

Arshavin er en fantastisk spiller, for all del. Og jeg blir ikke lei meg viss han kommer. Men jeg synest ikke at det er han vi trenger mest. Rikting nok kan han nok spille på kanten, men har eg ikke noe ving!! Alle kan spille på kanten (vertfall i Wenger siden øyne). Men vi trenger en som er ving og ikke en dårlig omskulert sentral midtbane spiller/spiss.

 

arshavin blir mye mindre omskolert en det nasri\hleb\rosicky ble i arsenal, han er en langt mer naturlig ving en de er..

 

desuten kan han spille spiss

Link to comment
Share on other sites

Blir veldig overrasket om han kommer nå. Zenit ser ut til å stå på sitt og tviler på at vi betaler så mye som de krever. Så skulle overraske meg stort om vi får se Arshavin i Arsenaldrakt nå, selv om lite ville gledet meg mer! Lov å håpe, men tviler sterkt.

Link to comment
Share on other sites

Richard Churchman (Arsenal fan) says...

I work as part of the ground staff at the emirates. Dont't get your hopes up over Arshavin. The talk around the club is that a fee can't be agreed. Zenit are asking for £17m and not a penny less. Apparantly Wenger has no plans to meet this valuation as his budget is limited. £12million is his max bid, because he also wants to bring in Lazio's Diakate,and Schalke's Defensive Midfielder Heiko Westermann

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11096_2920077,00.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...